ff 30 stuks toe maar! 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Greatest Hits & More (Wicked/Ipnotika)
Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.) 
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Dat gaat volgens mij ook gebeuren, want Zatox twitterde laatste tijd al meerdere keren over nummers die hij produceerde dat ze op ''het album'' zouden komen. Dus mogelijk dat we daar binnenkort meer over zullen horen.wrote:Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.)
-
WHardtraxxer
- 201 posts member since 2009
- last seen Sep 2015
zijn stuk voor stuk lekker, maar helaas geen nieuwe tracks 
Oh daar was ik niet van op de hoogte, maar dat belooft dan veel goeds!wrote:Dat gaat volgens mij ook gebeuren, want Zatox twitterde laatste tijd al meerdere keren over nummers die hij produceerde dat ze op ''het album'' zouden komen. Dus mogelijk dat we daar binnenkort meer over zullen horen.wrote:Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.)
-
SHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Machineheard???
Is toch nog altijd Machinehead
Volgensmij ook gwn hoor?wrote:Machineheard???
-
SHardtraxx Newbie
- 41 posts member since 2010
- last seen Apr 2012
Ja daarom, op hardstyle.com staat ook Machineheard, hebbe ze die naam express een beetje veranderd misschien ten op zichte van de band Machine head? geen rechten voor de naam of zo?
Ja dat.. of gewoon een fout!wrote:Ja daarom, op hardstyle.com staat ook Machineheard, hebbe ze die naam express een beetje veranderd misschien ten op zichte van de band Machine head? geen rechten voor de naam of zo?
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
dit is mooi voor alle mensen die zatox alleen kennen van ""Raw Style" .. stukje hardstyle geschiedenis 
dat wou ik maar net zeggen.wrote:dit is mooi voor alle mensen die zatox alleen kennen van ""Raw Style" .. stukje hardstyle geschiedenis
zitten lekkere oude raggers tussen ipv alleen maar RAW
Onder die naam heb ik Headwave ook moeten kopen op Dance Tunes, schijnt een vaak gemaakte fout te zijn...wrote:Machineheard???
-
MHardtraxxer
- 263 posts member since 2010
- last seen Mar 2014
inderdaad! Zairon - I'm techno wat mij betreft in top 5 beste platen ooit gemaakt. Prachtig dat dit word uitgebracht en al helemaal mooi dat het in full word gedaan! Zou leuk zijn als er wat vaker van dit soort oude klappers gedraaid worden op feesten.wrote:dit is mooi voor alle mensen die zatox alleen kennen van ""Raw Style" .. stukje hardstyle geschiedenis
Same here, had 't al een keer verkeerd in een tracklist staanwrote:Onder die naam heb ik Headwave ook moeten kopen op Dance Tunes, schijnt een vaak gemaakte fout te zijn...wrote:Machineheard???
Niet toch? Hij wilde dat doen, maar dat duurde hem te lang ofzo.wrote:Oh daar was ik niet van op de hoogte, maar dat belooft dan veel goeds!wrote:Dat gaat volgens mij ook gebeuren, want Zatox twitterde laatste tijd al meerdere keren over nummers die hij produceerde dat ze op ''het album'' zouden komen. Dus mogelijk dat we daar binnenkort meer over zullen horen.wrote:Opzich wel nice, want zo leert iedereen ook meer kennen over de aliassen van Zatox. Niet iedereen weet namelijk dat hij ondere vele andere namen ook mooie platen heeft geproduceert. Als ik deze tracklist zo bekijk hebben ze van alles van Zatox wel wat gepakt. Het is een mooie verzamel-cd, maar ik had zelf persoonlijk toch veel liever een nieuw album van Zatox gezien! (Ik zat hier ook stiekem op te hopen, omdat Zatox de laatste tijd met veel collabs en nieuwe nummers komt.)
Dit is de zatox die ik graag hoor, het laatste jaar vind ik hem maar niks...
Leuke cd..de tracks zijn full tenminste zo te zien aan hoelang de tracks duren?
-
KDonateur
- 6254 posts member since 2008
- last seen Feb 2014
Wel leuk, veel van die nummers ken ik niet eens 
Als het allemaal WEBjes zijn neem ik deze sowieso mee 
ik vind ook dat er veel fouten gemaakt worden met tracks enz.
bv Defqon cd dit jaar had hem gekocht op defqon en later op de pc gezet blijkt dat counterfeit een headhunterz remix was.
Pavo was als paco geschreven enz.
kinderkneuzen.
bv Defqon cd dit jaar had hem gekocht op defqon en later op de pc gezet blijkt dat counterfeit een headhunterz remix was.
Pavo was als paco geschreven enz.
kinderkneuzen.
wrote:Wel leuk, veel van die nummers ken ik niet eens