Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxx Addict
- 1459 posts member since 2011
- last seen Aug 2013
Kick heeft nog dezelfde sound, alleen is deze kick iets lomper.
Doet me ook niks dit stukje.
Doet me ook niks dit stukje.
kicks idd weinig veranderd. wel stukken beter als je die kicks van dat decibel anthem net nog hoort, maar echt anders kan ik t niet noemen
-
SHardtraxxer
- 187 posts member since 2012
- last seen Mar 2016
als je dat filmpje zo ziet, mis je de zomer toch wel.. maar benieuwd naar de HQ want dit klinkt al genieten 
-
N
De kick gaat wat mij betreft echt nog steeds niet de goeie kant op. Moet meer denken aan zo'n domme code black kick van die rauwe moederneukende aardbeving shit mix.
View on YouTube
View on YouTube
Meer distortion op de tail = harder toch?
:')
-
QHardtraxxer
- 959 posts member since 2009
- last seen May 2015
De kick klinkt door mijn geluidsysteem iig een stuk dieper dan veel van z'n kicks van afgelopen tijd
Nee?wrote:ja?wrote:Meer distortion op de tail = harder toch?
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
die kicks zijn niet mijn kopje thee
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Wat een vergelijking..wrote:De kick gaat wat mij betreft echt nog steeds niet de goeie kant op. Moet meer denken aan zo'n domme code black kick van die rauwe moederneukende aardbeving shit mix.
View on YouTube
Wederom veel te futloze kickjes...
-
N
Niet? Ik vind m echt dezelfde vorm hebben. Misschien ligt het aan het crappy geluidssetje waar ik het op luister, maar ik vond er echt veel gelijkenis in zitten.wrote:Wat een vergelijking..wrote:De kick gaat wat mij betreft echt nog steeds niet de goeie kant op. Moet meer denken aan zo'n domme code black kick van die rauwe moederneukende aardbeving shit mix.
View on YouTube
Deze kick is zo mogelijk nog erger dan die hiervoor.
wrote:ja?wrote:Meer distortion op de tail = harder toch?
Nee.
Alleen gated kicks en reverse basses zijn helemaal de bom toch?wrote:Meer distortion op de tail = harder toch?
En is dus harder toch?
... en dan zo'n oordeel vormenwrote:Misschien ligt het aan het crappy geluidssetje waar ik het op luister
-
M
- 2 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
...........
Woww !
-
N
Het is geen compleet idioot setje, maar ook niet superscherp. Daarbij vind ik ze nog steeds vrij erg op elkaar lijken.wrote:... en dan zo'n oordeel vormenwrote:Misschien ligt het aan het crappy geluidssetje waar ik het op luister
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Kan over zon kort stukje niet echt oordelen, maar het klinkt al beter dan die My Life, Fuck You Up etc meuk
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Die kick is echt om verlieft op te worden...