Haha wtfwrote:3:09![]()
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
3:09 
-
PHardtraxx Veteran
- 5057 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Ik vind echt dat Zatox zover achteruit is gegaan.
Haha fucking random ookwrote:3:09![]()
wat voor gevoel zou het stukje bij 3:09 moeten geven? dit is echt belachelijk random als je het mij vraagt...
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 10 days ago
En het klinkt voor geen meter..wrote:wat voor gevoel zou het stukje bij 3:09 moeten geven? dit is echt belachelijk random als je het mij vraagt...
Ditwrote:En het klinkt voor geen meter..wrote:wat voor gevoel zou het stukje bij 3:09 moeten geven? dit is echt belachelijk random als je het mij vraagt...
Even offtopic
, Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo? 
haha ook echt zo'n piekje in de waveformwrote:3:09![]()
Rest van de track is trouwens ook geen reet aan
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
In het begin van het nummer vond ik het nog oke klinken. Maar daarna niet, en die kick op 3:09 is gewoon een troll. Gewoon het feit dat het er zo random in een keer door heen komt zonder iets toe te voegen. 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
omgekeerde psychologie natuurlijkwrote:Even offtopic, Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo?
mindfuckwrote:Even offtopic, Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo?
Omdat het kanwrote:Even offtopic, Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo?
Ontopic: de rest van de track vind ik niet eens zo slecht maar 3:09 verpest het wel flink zeg
Last edited by Nike on 23 Sep 2013 18:46, edited 1 time in total.
-
B
- 4 posts member since 2013
- last seen Jul 2015
jezus fuck 3:09 kicks die door het dak schieten WTF!
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Jij leest ook alleen maar de OP blijkbaar.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Melodie is best wel lekker, blij dat ie nog ff langskomt aan t eind 
-
S
ziek op een goede manier erg lekker 
-
S
ohh vind dat ie het de laatste tijd juist weer beter doetwrote:Ik vind echt dat Zatox zover achteruit is gegaan.
-
S
een Identiteitscrisis mss, of menner kan gewoon niet kiezenwrote:Omdat het kanwrote:Even offtopic, Waarom is jou username Nike en heb jij een afbeelding van een Adidas logo?
Ontopic: de rest van de track vind ik niet eens zo slecht maar 3:09 verpest het wel flink zeg
-
S
lekkere mix