Ik krijg het hier nou niet warm of koud van.
Hatelijk dit
Daar kende ik hem van!wrote:Intro is haast hetzelfde als van the crew, en de melo komt ook al zo bekend voor.
Maar toch een fijne track
Euh? De melodie komt van The Crew, dus ik denk toch Zatox..wrote:Opzich niet slecht
Melodie klinkt naar die van A-lusion en de kicks van Zatox
Maar het gaat gewoon een 2-Tracker worden volgens mij hoor. Staat iig zo in het youtube filmpjewrote:A1. A New Dimension!!
A2. No One Excluded!
B1. Loops & Things 2010?
B2. Madhouse? (nog nooit gehoord trouwens, iemand preview?) OF Irreplacable
Lekkere release dan!
Idd, Zatox & Vamper - The Crew...wrote:No one excluded heeft bijna dezelfde intro als een andere zatox track
en irreplacable komt daarna of is dat nog niet bekend?wrote:No one excluded heeft bijna dezelfde intro als een andere zatox track (geloof dat ie van zatox is en kom er zo niet op) verder vind ik het nummer wel ok! Die andere is wel heel dik... Ik mis alleen kickin' ASS en loops & things!!!
EDIT: Na deze komt kickin' ass en loops & things.. Vroeg het hem @ facebook!
Geen idee van... Zatox is ook bezig met een album! En ik dacht dat het ook niet meer lang duurt voordat die komt dus wacht af!wrote:en irreplacable komt daarna of is dat nog niet bekend?wrote:No one excluded heeft bijna dezelfde intro als een andere zatox track (geloof dat ie van zatox is en kom er zo niet op) verder vind ik het nummer wel ok! Die andere is wel heel dik... Ik mis alleen kickin' ASS en loops & things!!!
EDIT: Na deze komt kickin' ass en loops & things.. Vroeg het hem @ facebook!
Oh ok thnx! had ik nog niet mee gekregen.wrote:Zatox is NIET meer bezig met een album.