Kan best, maar onderbouw het even of zeg niets.wrote:120 is idd Profite
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Worship (Original Edit)
- 02Worship (Original Mix)
Profite zelf zei dat de release zeker voor 2011 was.wrote:Kan best, maar onderbouw het even of zeg niets.wrote:120 is idd Profite
-
J
Als 120 Profite is Split Second/Galaxy en die komt dan eind november neem ik aan? dan neem ik aan dat 121 Frequencerz niet de 31e December komt aangezien we dan een maand geen release hebben?
Of kraam ik nu onzin uit.
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Zany , weet me nog steeds te boeien. Een veteraan in de scene
!
Die kick, heeeeerlijk!! Waar is dit opgenomen trouwens, ik denk niet in NL zo te zien.....
Lijkt mij de Monday Bar cuise.wrote:Die kick, heeeeerlijk!! Waar is dit opgenomen trouwens, ik denk niet in NL zo te zien.....
Youtubebeschrijving zegt het volgende:
Video recorded at Moonlove Festival, Madrid, Spain
Ho, oepswrote:Youtubebeschrijving zegt het volgende:Video recorded at Moonlove Festival, Madrid, Spain
Ik hoor gewoon steeds On The Go door de track heen, kan er niks aan doen
Hij is na een paar keer luisteren wel wat vetter geworden, maar hij weet me ook weer niet heel erg te boeien.
-
T
Voor 2012 neem ik aan dat je bedoelt?wrote:Profite zelf zei dat de release zeker voor 2011 was.wrote:Kan best, maar onderbouw het even of zeg niets.wrote:120 is idd Profite
Ja klopt en de enigste die overblijft is Fusion 120. De rest mag je zelf invullen
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 20 hours ago
Ik denk dat die wel de 31ste komt, en dat ze Toneshifterz album half December releasen, en dan idd die Profite als 120 doen... Dus dat er geen release komt in December, maar dat album dan?wrote:Als 120 Profite is Split Second/Galaxy en die komt dan eind november neem ik aan? dan neem ik aan dat 121 Frequencerz niet de 31e December komt aangezien we dan een maand geen release hebben?
-
T
Ik heb het net nog aan hem na gevraagd & Fusion 120 wordt de release van Profite.wrote:
Ik denk dat die wel de 31ste komt, en dat ze Toneshifterz album half December releasen, en dan idd die Profite als 120 doen... Dus dat er geen release komt in December, maar dat album dan?
De afgelopen paar jaar liep het wat terug, maar met deze vindt hij weer de weg omhoog!wrote:Zany , weet me nog steeds te boeien. Een veteraan in de scene!
Echt een zwaar dik nummer
Blijft toch ook mijn held die Zany
Had ik zelf ook kunnen opzoeken eigelijk haha! Maar thank you!wrote:Youtubebeschrijving zegt het volgende:Video recorded at Moonlove Festival, Madrid, Spain
Weer zo'n Zany plaat die me niet echt boeit, wel leuk maar meer ook niet.
Laat hem aub weer platen zoals Psychedelic Trip maken
Laat hem aub weer platen zoals Psychedelic Trip maken
Precies dit! Wat een briljante plaat is ditwrote:Mooie combi tussen sfeer, een rauwer tintje en een flink portie drive. Echt 1 van de beste platen van dit jaar naar mijn mening. Zany flikt het hem weer bij mij.
Klinkt weer goed, zoals meestal bij Zany.
Word sowieso aangeschaft, wat een plaat 
wrote:Heerlijkalleen mijn vriendin vind dit egt een kutplaat.. ze krijgt er zo'n naar gevoel van zegt ze altijd
kan ik me vrij goed voorstellen, ik krijg er ook een beetje een depressing gevoel van, maar de track vind ik eigenlijk wel heel vet