Lekker zany sound
Benieuwd hoe die live klinkt 
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP
Zany - The Fairy Legend EP (IHDSEP 02C)
- Label
- IHDS (International Hard Dance Sessions)
- Catalogue number
- IHDSEP 02C
Source: junodownload.com
Ouderwets Zany-nummer eindelijk weer (de laatste paar tracks waren toch een beetje apart voor zijn doen). Ik vind de break overigens heel sfeervol en gelukkig niet te lang. Nummer beukt lekker door, toppertje!
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Misschien apart, maar wel vooruitstrevend! Psychedelic Trip is daar een goed voorbeeld van.wrote:Ouderwets Zany-nummer eindelijk weer (de laatste paar tracks waren toch een beetje apart voor zijn doen). Ik vind de break overigens heel sfeervol en gelukkig niet te lang. Nummer beukt lekker door, toppertje!
Anders dan de standaard, maar een zeer dikke plaat (alleen iets te veel gehoord). Zany doet/ deed
overigens wel meer gekke dingen, denk aan de Southstylerz die al behoorlijk lang afwezig zijn trouwens!?
Iemand enig idee hoe het daarmee staat?
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
We gonna nok yoouu doooowwwnnnwrote:Misschien apart, maar wel vooruitstrevend! Psychedelic Trip is daar een goed voorbeeld van.wrote:Ouderwets Zany-nummer eindelijk weer (de laatste paar tracks waren toch een beetje apart voor zijn doen). Ik vind de break overigens heel sfeervol en gelukkig niet te lang. Nummer beukt lekker door, toppertje!
Anders dan de standaard, maar een zeer dikke plaat (alleen iets te veel gehoord). Zany doet/ deed
overigens wel meer gekke dingen, denk aan de Southstylerz die al behoorlijk lang afwezig zijn trouwens!?
kvind wel vette plaat maar minder als de afgelopen zany tracks
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
maar is deze plaat al serieus 3 dagen gelede gereleased? heb er namelijk nooit iets van vernomen op internet ofzo, ik opeens hier een topic 
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Er is een Liveset van Dance Valley 2010 waarin hij is gedraaid.wrote:maar is deze plaat al serieus 3 dagen gelede gereleased? heb er namelijk nooit iets van vernomen op internet ofzo, ik opeens hier een topic
En als ik me niet vergis heeft B-Front hem ook gedraaid op Q-Base 2010.
Ik had het pas door toen ik de plaat vandaag weer hoorde!
De officiele release is pas in november, maar de compilatie cd waar hij full op staat is al een paar dagen uit geloof ik. De full is dus al uit, maar IHDSEP02C nietwrote:maar is deze plaat al serieus 3 dagen gelede gereleased? heb er namelijk nooit iets van vernomen op internet ofzo, ik opeens hier een topic
vin het een lekkere plaat, maar niks nieuws ofzo
hopelijk is de volgende Zany weer van het kaliber Psychedelic Trip
hopelijk is de volgende Zany weer van het kaliber Psychedelic Trip
Tja wat wil je, als showtek de halve wereld afreist?wrote:Misschien apart, maar wel vooruitstrevend! Psychedelic Trip is daar een goed voorbeeld van.wrote:Ouderwets Zany-nummer eindelijk weer (de laatste paar tracks waren toch een beetje apart voor zijn doen). Ik vind de break overigens heel sfeervol en gelukkig niet te lang. Nummer beukt lekker door, toppertje!
Zany bewijst maar weer eens dat hij keizer Hardstyle is.
Ik kniel voor de keizer!
Ik kniel voor de keizer!
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Dan zal dat ook wel het probleem achter "2 Devine" zijn!wrote:Tja wat wil je, als showtek de halve wereld afreist?wrote:Misschien apart, maar wel vooruitstrevend! Psychedelic Trip is daar een goed voorbeeld van.wrote:Ouderwets Zany-nummer eindelijk weer (de laatste paar tracks waren toch een beetje apart voor zijn doen). Ik vind de break overigens heel sfeervol en gelukkig niet te lang. Nummer beukt lekker door, toppertje!
Southstylerz waren altijd vet
-
O
Hij zat in de iHDS album bundel, die vanaf 25-10-2010 verkrijgbaar is.wrote:WEB release: 25-10-2010 ??
04:18 is een edit.
Dus wellicht komt hij nog full uit later.
De full is ook 4:18 volgens junodownloadwrote:Hij zat in de iHDS album bundel, die vanaf 25-10-2010 verkrijgbaar is.wrote:WEB release: 25-10-2010 ??
04:18 is een edit.
Dus wellicht komt hij nog full uit later.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
maar mensen
25-10-2010
is al geweest, als het in November uitkomt is het 25-11-2010
vandaar mijn "huh" reactie 
25-10-2010
is al geweest, als het in November uitkomt is het 25-11-2010
Op juno staat ie op 14-11-2010. Maar hier is ie vanaf de 25e al te koop:wrote:maar mensen
25-10-2010
is al geweest, als het in November uitkomt is het 25-11-2010vandaar mijn "huh" reactie
http://www.trackitdown.net/genre/hardst ... 40724.html
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
aha ok, naja ik wacht gewoon tot november met releasewrote:Op juno staat ie op 14-11-2010. Maar hier is ie vanaf de 25e al te koop:wrote:maar mensen
25-10-2010
is al geweest, als het in November uitkomt is het 25-11-2010vandaar mijn "huh" reactie
http://www.trackitdown.net/genre/hardst ... 40724.html
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Zal hier dan misschien de remix van Face The Enemy bijkomen?
Ben wel benieuwd wanneer die is uit gaat komen. Wat een knaller is dat zeg!
-
NHardtraxx Addict
- last seen Mar 2021
Ik verwacht eigenlijk dat die juist op Midify uit zal komen,wrote:Zal hier dan misschien de remix van Face The Enemy bijkomen?
aangezien het origineel ook van Midify komt!
-
D
vind deze niet pakkend genoeg
vorige zany releases waren beter
vorige zany releases waren beter
hoe vaker ik hem hoor, hoe meer ik hem ga waarderen
zany blijft gewoon met grote afstand aan de top
zany blijft gewoon met grote afstand aan de top
-
O
Wanneer hij, zoals hier gezegd is, op iHDS uitkomt zal het maar een één-tracker zijn.wrote:Zal hier dan misschien de remix van Face The Enemy bijkomen?
Bij TrackItDown geven ze toch echt (EDIT) aan.wrote:De full is ook 4:18 volgens junodownload
Opzich wel vreemd dat hij over enkele weken opnieuw uit gaat komen, hij is er toch al?!
Typische Zany track, ik vind het heerlijk!