Wordt een 4-tracker.
beterwrote:Wordt een 4-tracker.
beterwrote:Wordt een 4-tracker.
Is een verrassing volgens degene die artwork voor Fusion maakt.wrote:beterwrote:Wordt een 4-tracker....Frequency remix..Pure remix en welke nog meer dan??
Laat het alsjeblieft zo zijnwrote:Misschien Thugz remix.
wrote:Zou lekker kansloos zijn dat ze alleen losse nummers doen om eerder bij de 100 te komen, gooi nou gewoon al die nummers is bij mekaar en kap met det gehannes met 1-trackers...
wrote:Als ze bij de 100 een leuke verrassing hebben hoor je mij niet klagen
wrote:Volgens The Chaser (degene die de covers maakt) wordt het Pure Remix, Be On Your Way Remix en nog 1 track (een leuke verrassing), allemaal op deze release.
http://hardstyle.harderstate.com/hardst ... 99-15.html
Frequency NIET dus
it was a little mess, but is going to be a 3 tracker.
Dusse.. 3+1 denk ik.dus wel Frequency?it seems it will be one more track, thx for me
it will be a nice surprice.
Ik begreep dat de 3e track juist die extra track was die bij Pure en Be On Your Way zou komen, mja... we zullen het zienwrote:wrote:Volgens The Chaser (degene die de covers maakt) wordt het Pure Remix, Be On Your Way Remix en nog 1 track (een leuke verrassing), allemaal op deze release.
http://hardstyle.harderstate.com/hardst ... 99-15.html
Frequency NIET dusit was a little mess, but is going to be a 3 tracker.
Dusse.. 3+1 denk ik.dus wel Frequency?it seems it will be one more track, thx for me
it will be a nice surprice.
Maakt toch niet uit? Pure & Face The Enemy zijn toch ook BH platen, maar de remixen daarvan worden ook op Fusion gereleasedwrote:Denk het niet, want Musical Impressions is van Brennan Heart en dus geen Fusion.
Ik denk ook zoals Dakpan zegt 3+1 dus dan zullen het wel Be On Your Way, Pure, Frequency en misschien Thugz zijn of zo.
Face the Enemy komt uit op Scantraxx/Midi..Pure is van Zany.wrote:Maakt toch niet uit? Pure & Face The Enemy zijn toch ook BH platen, maar de remixen daarvan worden ook op Fusion gereleasedwrote:Denk het niet, want Musical Impressions is van Brennan Heart en dus geen Fusion.
Ik denk ook zoals Dakpan zegt 3+1 dus dan zullen het wel Be On Your Way, Pure, Frequency en misschien Thugz zijn of zo.
Pure (Zany plaat op zekers!!!) is volgens mij Fusion 25 zo uit mijn hoofd en de remix zou dan ook op Fusion moeten uitkomen. Face the Enemy is op Midify uitgekomen en de remix van Zany komt dus ook uit op Midify, net zoals de Veritas remix van Zany.wrote:
Maakt toch niet uit? Pure & Face The Enemy zijn toch ook BH platen, maar de remixen daarvan worden ook op Fusion gereleased