Frequency Remix is gewoon te goed! 
wrote:Frequency Remix is gewoon te goed!
wrote:Frequency Remix is gewoon te goed!
Goeie zaak dit, weet alleen niet of ik deze beter vind als het origineel...wrote:JEEEEEEEEEEEEJ Frequency Remix!!!!!!!!!!
Thuzwrote:en dan kwam er nog een track bij en dat was toch verassing?
i likewrote:Thuzwrote:en dan kwam er nog een track bij en dat was toch verassing?
denk niet dat het deze wordt...ga er eerder van uit dat hij op het album van Toneshiferz komtwrote:Frequency Remix is gewoon gruwelijk goed! Denk niet dat Thugz of Pounding Senses erop gaat komen. Denk eerder de Toneshifterz Rmx van Silver Bullet ofzo...
Ja kan ook, wist eigenlijk niet dat zij met een album gingen komen, maar Thugz of Pounding Senses is te mooi om waar te zijn.wrote:denk niet dat het deze wordt...ga er eerder van uit dat hij op het album van Toneshiferz komtwrote:Frequency Remix is gewoon gruwelijk goed! Denk niet dat Thugz of Pounding Senses erop gaat komen. Denk eerder de Toneshifterz Rmx van Silver Bullet ofzo...
Reken maar niet op Pounding Senses, is van Southstylers en dus geen Zany solo track. Ik gok op Thugz en anders niks.wrote:Ja kan ook, wist eigenlijk niet dat zij met een album gingen komen, maar Thugz of Pounding Senses is te mooi om waar te zijn.wrote:denk niet dat het deze wordt...ga er eerder van uit dat hij op het album van Toneshiferz komtwrote:Frequency Remix is gewoon gruwelijk goed! Denk niet dat Thugz of Pounding Senses erop gaat komen. Denk eerder de Toneshifterz Rmx van Silver Bullet ofzo...
Thugz.wrote:Dit is denk ik alles want er zijn geen andere remixen meer zover ik weet
Ow ja? kan je dat even onderbouwen. Vind de reactie zo een beetje waardeloos.wrote:Pure en Be On Your Way zijn oersaai. JoS Remix van Frequency daarintegen is BOMBAAAAA
wrote:Ow ja? kan je dat even onderbouwen. Vind de reactie zo een beetje waardeloos.wrote:Pure en Be On Your Way zijn oersaai. JoS Remix van Frequency daarintegen is BOMBAAAAA
Dus je vraagt het wel van andere, maar wilt hetzelf niet doen. beetje krom he xsjarnovolgens mij hoef ik mijn mening niet te onderbouwen met welke nummers ik wel en niet vet vind.