whahaha iddwrote:Waarom koop je hem dan nietwrote:Niet buiten iTunes. Ik heb hem in ieder geval nog niet. Hetzelfde met Auditory Nerve, wil ik ook wel graag kopen eigenlijk.wrote: die is al maanden uit, laat ze eens met wat nieuws komen
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Pure (Brennan Heart Edit)
- 02Pure (Brennan Heart Remix)
- 03Be On Your Way (A-Lusion Edit)
- 04Be On Your Way (A-Lusion Remix)
- 05Frequency (Jack Of Sound Edit)
- 06Frequency (Jack Of Sound Remix)
- 07Thugs (Noisecontrollers Edit)
- 08Thugs (Noisecontrollers Remix)
Ik heb geen creditcard, wil er ook geen.
Om een Apple ID te hebben moet je geloof ik wel een creditcard hebben, maar goed. On topic aub.
Hoeft niet, je kan het ook automatisch af laten schrijven, is veel makkelijker.
OT: Plaat van A-Lusion is best aardig, Pure had ik al een tijdje, en ik hoop op een Thugz en Pounding Senses Remix!
OT: Plaat van A-Lusion is best aardig, Pure had ik al een tijdje, en ik hoop op een Thugz en Pounding Senses Remix!
Nog een track die niets toevoegd aan de release, jammer.
-
D
idd.. vind die Pure remix maar saai en slecht.wrote:Nog een track die niets toevoegd aan de release, jammer.
Iddwrote:Nog een track die niets toevoegd aan de release, jammer.
Had gehoopt op Frequency (JOS Remix)
wrote:Iddwrote:Nog een track die niets toevoegd aan de release, jammer.
Had gehoopt op Southstylers - Pounding Senses (Noisecontrollers & Zany Remix)
Jup, gigantisch dikke track.wrote:Iddwrote:Nog een track die niets toevoegd aan de release, jammer.
Had gehoopt op Frequency (JOS Remix)
Die Pure Remix voegt voor mij ook niet meer veel toe aan de release als hij al zo lang op iTunes staat.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Tja... leuk...
Zeg nou maar gewoon dat Thugz Remix erbij komt ipv alleen de vocals te posten.wrote:you like the funky beats
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Had je niet ook nog Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)?
die komt niet uitwrote:Had je niet ook nog Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)?
Dat zou gewoon geweldig zijn.wrote:Zeg nou maar gewoon dat Thugz Remix erbij komt ipv alleen de vocals te posten.wrote:you like the funky beats
wrote:you like the funky beats
Dat zou zooooo vet zijnwrote:you like the funky beats
-
D
hoezo niet? had B-front paar maand terug gemailt en ook gevraagd of hij der nog iets mee ging doen en hij mailde terug van dat hij er misschien nog iets mee ging doen maar meer kon/mog die er niks over zeggenwrote:die komt niet uitwrote:Had je niet ook nog Donkey Rollers - Atrocity (B-Front Remix)?
-
M
Kan toch als een FREE komen?
Niet alles hoeft uit gebracht te worden. Ook als free'swrote:Kan toch als een FREE komen?