wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Dark Force (Original Edit)
- 02Dark Force (Original Mix)
Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.
wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt

Klinkt heel dik
Is ook al bijvoorbeeld op Loudness gedraaid door B-Front... Staat deze hier nog nergens?
Is ook al bijvoorbeeld op Loudness gedraaid door B-Front... Staat deze hier nog nergens?
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
klonk heel dik! goeie drive 
-
DHardtraxx Elite
- 2349 posts member since 2012
- last seen Apr 2017
wrote:Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.
-
HHardtraxxer
- 333 posts member since 2011
- last seen Nov 2016
haha das een maat van een maat van mij. Stond zelf iets meer links vooraanwrote:Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.
wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt![]()
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Bedankt voor deze informatie!wrote:haha das een maat van een maat van mij. Stond zelf iets meer links vooraanwrote:Klinkt wel vet! ben benieuwd naar HQ.
wel leuk dat die jongen die aan komt gelopen bij 0:38 seconde een box wil geven maar hem niet krijgt![]()
Melodie klinkt echt heel vet! Hopelijk draait B-Front hem zaterdag!
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Deze melodie en drive zijn echt geniaal 
Lekker simplistisch, daar hou ik van 
-
N
Boring. Echt geen zak aan. Irritante melo.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
wrote:Boring. Echt geen zak aan. Irritante melo.
Melo pakt mij ook niet echt, maar ik kan je verzekeren dat die intro echt vet iswrote:Boring. Echt geen zak aan. Irritante melo.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Melodie is goed, maar de kicks Raoultje. Die zijn wel heel erg achteruit gegaan sinds Psychodelic Trip
.
-
THardtraxxer
- 76 posts member since 2012
- last seen May 2017
Precies wat ik dacht toen die melodie erin kwam, maar doe mij dan maar gewoon One Of A Kind.wrote:One of a kind?
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Ze staan echt als zoutzakke daar 
-
DHardtraxxer
- 377 posts member since 2012
- last seen Feb 2016
Vind deze melodie een stuk vetter en deze kicks gaan harder dan die slappe kicks van one of a kindwrote:Precies wat ik dacht toen die melodie erin kwam, maar doe mij dan maar gewoon One Of A Kind.wrote:One of a kind?
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Héél benieuwd naar deze 
-
CHardtraxx Addict
- 1631 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Doet me niet zoveel. Intro is ook maar slapjes eigenlijk.wrote:http://www.be-at.tv/brands/sunrise-festival/hardstyle-stage-saturday/sunrise-hardstyle-bonus-footage
01:11:55
En wat gaan die belgen achterlijk los zeg