Intro is wel leuk,maar dan dat house stukje met een kick die veel te lomp klink voor house
Konden ze beter de kick in de climax wat harder maken. Vind het echt jammer dat dat house stuk het tempo er volledig uithaald.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS Single
Zany & Max Enforcer ft. MC Dv8 - Decibel 2011 Anthem (GLD004)
- Label
- Gold Records
- Catalogue number
- GLD004
Heb de plaat afgelopen zaterdag in de Time Out kunnen horen toen Max Enforcer er zelf moest draaien.. Klonk echt heel vet
Wist ook bijna meteen dat het de Decibel anthem was aan de sound te horen.. Ik vind het iig geslaagd 
Ik zit nog es met
te luisteren naar The Beholder and Balistic feat. Max Enforcer - Nuclear Reaction (orginal mix)
dat was nog eens een anthem van Max Enforcer
dat was nog eens een anthem van Max Enforcer
na black is alles "een gemiste kans"wrote: Jammer want het is een gemiste kans.
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Nog ff een keer geluisterd... Vocals tja weer dv8 en ik heb het daar echt mee gehad. Lyrics zijn opzich verder wel oke. De break is gewoon echt zonde haalt het tempo uit de track voor zover er een tempo in zit.. Melodie climax is nog best oké alleen de kick is slapjes
Liever een standaardtrack dan dat ik een stukje originele Hardstyle waar ik niks aan vind hoor. En die vergelijking met die defqon anthems snap ik eigenlijk nietxDwrote:Dan hou je pas een standaard track over.... en dan als nog is dit beter dan de afgelopen 3 defqon anthems.wrote:Ik vind hem opzich wel te doen, als ie uit is mol ik trouwens wel gelijk die housebreka en dat gejank van DV8 erna eruit.
-
D
Gelukkig dat dit op tillt gold komt en niet op fusion! Vind dit wel één van de slechste anthems ooit. Totaal niet mijn ding dus ga er ook geen geld aan uitgeven 
-
BHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
ik heb hem afgelopen zaterdag in time out gehoord,hij is niet heel slecht om live te luisteren maar verder boeit het me helemaal niks
laat deze plaat maar lekker de heledag in de main draaien,
en niks anders.
dan weet ik zeker dat ik daar niks mis, en dat ik lekker bij de loudness kan blijven staan knallen.

en niks anders.
dan weet ik zeker dat ik daar niks mis, en dat ik lekker bij de loudness kan blijven staan knallen.
bij de loudness stage zul je hem vast ook wel voorbij horen komen *kuch* zatox *kuch*wrote:laat deze plaat maar lekker de heledag in de main draaien,
en niks anders.
Titan remix zul je in de loudness horen 
Ik volg het ff allemaal niet meer, Titan maakt dus de Raw remix?wrote:Titan remix zul je in de loudness horen
Trouwens wanneer komen er is HQ previews van de originele/raw/hardcore? Want morgen is al de release
In het wist je dat topic zei iemand dat Titan had gezegd dat hij de 'Raw' mix ging maken en Nosferatu twitterde iets wat eropleek dat hij de HC remix maaktwrote:Ik volg het ff allemaal niet meer, Titan maakt dus de Raw remix?wrote:Titan remix zul je in de loudness horen
Trouwens wanneer komen er is HQ previews van de originele/raw/hardcore? Want morgen is al de release
Titan twitterde dat hij vandaag de vocals zou gaan maken voor een remix
Verwacht dat de remixen later uit zullen komen, net als de HC remix van DQ
sick, dan ben ik benieuwd naar de titan remix. onder het motto van slechter kan niet wacht ik af 
Inderdaad Titan en Nosferatu leveren altijd kwaliteitwrote:sick, dan ben ik benieuwd naar de titan remix. onder het motto van slechter kan niet wacht ik af
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:Inderdaad Titan en Nosferatu leveren altijd kwaliteitwrote:sick, dan ben ik benieuwd naar de titan remix. onder het motto van slechter kan niet wacht ik af
*kuch* Gezeik om 4 minuutjes! *kuch*wrote:bij de loudness stage zul je hem vast ook wel voorbij horen komen *kuch* zatox *kuch*wrote:laat deze plaat maar lekker de heledag in de main draaien,
en niks anders.
ik vind hem eigenlijk wel lekker
ik krijg er een zomers gevoel van en dat vertraagde stuk hing toenet in mn hoofd, en dat vond ik helemaal niet erg. Nog 2 lekkere remixen erbij hoop ik, ik krijg iig er meer zin in het feestje van 
Wat boeit hetwrote:Is die er al?wrote:hij is er nog niet
Nog steeds niet volgens mij
Gaat die remix van het anthem ook meteen bij de release komen btw?
Kan ik een cdtje brandenwrote:Wat boeit hetwrote:Is die er al?wrote:hij is er nog niet
-
RHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jun 2013
Als je dit kunt waarderen moet je wel 12 zijn. Of zwakbegaafd.