Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
THardtraxx Addict
- 1063 posts member since 2012
- last seen Dec 2014
-
CHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Aug 2015
Lekker plaatje
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
lekkere stevig track dit. kunnen sommige een voorbeeld aan nemen
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 4 days ago
Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah 
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken.wrote:Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah
Vind het wel een lekker plaatje. Heerlijk donker soundje!
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken.wrote:Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Nee ik was niet sarcastisch. En ook na dat kanaal bekeken te hebben blijf ik bij mijn standpunt.wrote:Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken.wrote:Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Yhimself draait al een tijdje mee en maakt altijd goede tutorials op youtube dus is geen beginnend producer
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
De in-en midintro zijn nog wel te doen hoor Jur. Die break is dan ook verrassend na zoiets. Dan doel ik op het omgooien van gevoel. Vrolijker zeg maar. Die anticlimax vind ik ook nog wel te pruimen, maar dan die climax? De kicks springen omhoog en daar geef ik jouw wel gelijk in.
50/50. Die break zorg voor wat minpuntjes dus dat zegt wel genoegd over de eindscore
50/50. Die break zorg voor wat minpuntjes dus dat zegt wel genoegd over de eindscore
-
WHardtraxx Veteran
- 4162 posts member since 2012
- last seen Aug 2013
deze jwtwrote:De in-en midintro zijn nog wel te doen hoor Jur. Die break is dan ook verrassend na zoiets. Dan doel ik op het omgooien van gevoel. Vrolijker zeg maar. Die anticlimax vind ik ook nog wel te pruimen, maar dan die climax? De kicks springen omhoog en daar geef ik jouw wel gelijk in.
goede kicks, melodie en screeches vind ik helaas minder
En toch klinkt dit als iets van een beginnend producerwrote:Yhimself draait al een tijdje mee en maakt altijd goede tutorials op youtube dus is geen beginnend producer
-
SHardtraxxer
- 69 posts member since 2010
- last seen Jan 2013
Klinkt echt wel lekker hoor, moet nog beetje gemasterd worden maar opzich niets mis mee
-
CHardtraxxer
- 70 posts member since 2010
- last seen Aug 2015
Dus omdat iemand niet vaak op dit forum zit diegene zijn mening niet mag geven, gelukkig BEN jij de man hierzowrote:Nee ik was niet sarcastisch. En ook na dat kanaal bekeken te hebben blijf ik bij mijn standpunt.wrote:Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoeld! Anders effe dit kanaal checken.wrote:Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah
-
JHardtraxx Veteran
- last seen 4 days ago
Waar zie je mij dat zeggen dan? Volgens mij heb ik niet gezegd dat mensen geen mening mogen gevenwrote: Dus omdat iemand niet vaak op dit forum zit diegene zijn mening niet mag geven, gelukkig BEN jij de man hierzo
Heeft meneer Yhimself al releases op zijn naam staan dan?
Dit vind ik echt onzin. Deze plaat zit echt wel redelijk goed in elkaar. De eerste 4.5 minuut zijn echt lekker. Als hij het bij de anti-climax gehouden had, was het zelfs een erg lekkere plaat. Helaas is de 2e climax wel weer erg matig.wrote:Altijd geinig om te zien, wordt er weer een of andere kuttrack geplaatst van een beginnende producer. Komen er direct newbies overheen fappen. Bah
Volgens mij niet hoor. Volgens Discogs is Omegatypez Fabian Schmidt en Johannes Zech. Yhimself heet Lars Ystrøm. Speurwerkwrote:Hij is samen met nog iemand (Daddy Noisemaker ofzo) Omegatypez... dus jawrote:Heeft meneer Yhimself al releases op zijn naam staan dan?