Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS EP 2 tracks

Williams Syndrome - Emotions of the Darkside (SPK032-5)

Label
Superplastik
  1. EmotionsYouTube
  2. SecretsYouTube
Hardtraxx Beheerder
6139 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Williams Syndrome - Emotions of the Darkside
Label: Superplastik
Release: 22-5-2009
WEB: waarschijnlijk 8-6-2009, niet zeker.

A1. Williams Syndrome - Emotions
B1. Williams Syndrome - Secrets

Samples:
A1. View on YouTube
B1. View on YouTube

Bron: Wildstylez z'n top 10 van januari 2009
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Dat zal nog wel een tijdje duren. ;)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Klopt, eerst komt natuurlijk nog Santus EP.. En de Noisecontrollers gaan Qua vinyls niet al te hard.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Ben wel zwaar benieuwd, de eerste vinyl onder Williams Syndrome was écht master.
R
Hardtraxxer
93 posts member since 2008
last seen Apr 2011
Had eerst niet door dat dit 50% van NC was,, waarbij de vorige nummers echt als geschenken uit de lucht kwamen vallen. Hoop dat de lijn wordt door gezet! :bomb:

Hopelijk draaien ze hem op x-Qlusive.. :innocent:
Hardtraxx Veteran
intros van de eerste vinyl zijn alleen bagger.. Amper leuk in te mixen vind ik.
T
Hardtraxxer
242 posts member since 2008
last seen Nov 2010
Reity wrote:Hopelijk draaien ze hem op x-Qlusive.. :innocent:
NC draaien helemaal niet op X-Qlusive :$
Hardtraxxer
185 posts member since 2008
last seen Nov 2009
Niet meer nee, ik had gehoord dat ze dr niet meer draaien vanwege het feit dat Q-Dance wil dat wanneer je voor Q-Dance draait, je op die avond geen andere boekingen meer hebt ivm mogelijk te laat komen enz. (auto ongeluk Wildstylez bijv.) En NC moet op die avond nog draaien in ZAK...
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 hours ago
Tim wrote:Niet meer nee, ik had gehoord dat ze dr niet meer draaien vanwege het feit dat Q-Dance wil dat wanneer je voor Q-Dance draait, je op die avond geen andere boekingen meer hebt ivm mogelijk te laat komen enz. (auto ongeluk Wildstylez bijv.) En NC moet op die avond nog draaien in ZAK...
ahum, Wildstylez heeft nooit een auto ongeluk gehad, zie zijn website: http://www.wildstylez.nl :)
Hardtraxxer
last seen Nov 2009
Ah dan was t dus toch n gerucht
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Die verhalen altijd :( :mad:
R
Hardtraxxer
last seen Apr 2011
Damn dacht dat dit dus ook een grapje was... maar indd zijn van de line-up gehaald. :cry:
Snap er niks meer van.. Zelfde op Inqontrol afgelopen jaar; Zei de MC dat Willem (HHZ) ziek Was. en ik maar tegen mijn maten zeggen dat het een grapje was. Loop je na de Set na de Mainstage zegt die MC dat Zany vader is geworden.. haha genaait :evil:

Q-dance Vs. NC Part 2 ?;o
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Tim wrote:Niet meer nee, ik had gehoord dat ze dr niet meer draaien vanwege het feit dat Q-Dance wil dat wanneer je voor Q-Dance draait, je op die avond geen andere boekingen meer hebt ivm mogelijk te laat komen enz. (auto ongeluk Wildstylez bijv.) En NC moet op die avond nog draaien in ZAK...
http://partyflock.nl/party/138339:Your_ ... e_Out.html" target="_blank" rel="nofollow

Headhunterz heeft in timeout gedraaid na Qountdown..
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Makxz wrote:
http://partyflock.nl/party/138339:Your_ ... e_Out.html" target="_blank" rel="nofollow

Volgensmij was headhunterz ook niet op qountdown
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
_dp_ wrote:
Makxz wrote:

Headhunterz @ Qountdown 2008" target="_blank" rel="nofollow

en dat dan?:P
Hardtraxxer
last seen Nov 2009
Ja maar hij was in de T.O. NA Qountdown, dus dan loopt Q-Dance niet het risico dat HHZ te laat komt omdattie nog in Gemert zit, want hij hoeft pas na Qountdown naar de T.O.

Maar dat wat ik zei van NC en Q-Dance is maar 'van horen zeggen' dus t kan best dat t niet klopt
T
Hardtraxxer
242 posts member since 2008
last seen Nov 2010
Makxz wrote:
_dp_ wrote:
Makxz wrote:

Headhunterz @ Qountdown 2008" target="_blank" rel="nofollow

en dat dan?:P

Hahaha, oeff :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Tim wrote:Ja maar hij was in de T.O. NA Qountdown, dus dan loopt Q-Dance niet het risico dat HHZ te laat komt omdattie nog in Gemert zit, want hij hoeft pas na Qountdown naar de T.O.

Maar dat wat ik zei van NC en Q-Dance is maar 'van horen zeggen' dus t kan best dat t niet klopt
Heb je gelijk in, zou kunnen, jammer voor x-qlusive iig dat NC niet komt, leek mij de beste act van de avond
J
Headhunterz was op Qountdown maar niet op InQontrol vanwege een blindedarm ontsteking :)
R
Hardtraxxer
last seen Apr 2011
Jro_ wrote:Headhunterz was op Qountdown maar niet op InQontrol vanwege een blindedarm ontsteking :)
Reity wrote:Zelfde op Inqontrol afgelopen jaar; Zei de MC dat Willem (HHZ) ziek Was. en ik maar tegen mijn maten zeggen dat het een grapje was.

Q-dance Vs. NC Part 2 ?;o
:list: ;)
Hardtraxxer
904 posts member since 2009
last seen Nov 2012
deze release zal waarschijnlijk in het najaar gereleased worden of in de late zomer
Hardtraxx Veteran
Van welke bron heb je dat? Of is het pure gevoel?
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
pure gevoel en ook omdat er zo veel artisten ene nummer af hebben bij superplastik
Hardtraxx Beheerder
last seen 5 hours ago
Sampletje van A1!

View on YouTube
Hardtraxxer
last seen Nov 2012
dat wordt een knaller