Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Wildstylez - Wild One (Bootleg)
HS Unreleased Single

Wildstylez - Wild One (Bootleg)

Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
JVDM wrote:Een albums vol met dit soort meuk, daar pas ik toch echt voor. Al die bootlegs en dingen. Ik hoop dat er binnenkort weer eens previews van tracks komen van Wildstylez :)
dit volgens jou soort meuk komt nooit op een album i.v.m. rechten of het moet al een officiele remix zijn voor die artiest
TiMOTHYb wrote:
wootum wrote:Ik begin een beetje moe te worden van al die bootlegs de laatste tijd. Ik heb er sowieso weinig mee vaak, maar er zijn er zo veel de laatste tijd. Van mij mogen ze die energie stoppen in het maken van een totaal nieuwe track.
Of in een degelijk album van Wildstylez, dat zou echt smullen zijn. :loving:

deze bootlegs worden meestal binnen 1 a 2 dagen gemaakt dus zoveel energie kost het niet. Lijkt mij ook een goede manier om ervoor te zorgen dat je inspiratie niet op raakt zo tussen alle colabs en soloprojecten door bij het maken van een album. Mij stoort het niet dat er de laatste tijd zoveel bootlegs zijn, zit veel goed materiaal tussen voor deze zomer en het is nog gratis ook als ze ze weggeven!
Hardtraxx Addict
1373 posts member since 2010
last seen Apr 2018
View on YouTube

Langere versie!
Hardtraxxer
226 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Beetje a la lonely die mid intro
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
Klinkt wel leuk :)
J
Heerlijk! :love:

Wie is er zo lief om te vragen aan Wildy of die hem soon weg geeft via twitter ofzo? :P
T
Hardtraxxer
142 posts member since 2011
last seen Dec 2013
delange wrote:een bootleg van wildstylez? dat is wel even wennen, dat doe ie nooit :oh:
Ownee.. en Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Wildstylez Bootleg) dan?
A
Tienus wrote:
delange wrote:een bootleg van wildstylez? dat is wel even wennen, dat doe ie nooit :oh:
Puntje
Puntje
Puntje
Hardtraxx Addict
1986 posts member since 2010
last seen Jul 2016
Tienus wrote:
dit mijn beste, dit noem ik dus sarcasme
Hardtraxxer
241 posts member since 2011
last seen Feb 2018
E-rik wrote:
JVDM wrote:Een albums vol met dit soort meuk, daar pas ik toch echt voor. Al die bootlegs en dingen. Ik hoop dat er binnenkort weer eens previews van tracks komen van Wildstylez :)
dit volgens jou soort meuk komt nooit op een album i.v.m. rechten of het moet al een officiele remix zijn voor die artiest
Kan het ook niet 'Wildstylez - Wild One' worden? Zonder dat er bootleg of remix achter komt te staan? The Prophet heeft dat bijvoorbeeld ook gedaan met 'One Moment'.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 11 days ago
JEFSKIII wrote:Heerlijk! :love:

Wie is er zo lief om te vragen aan Wildy of die hem soon weg geeft via twitter ofzo? :P
gedaan :P
J
Hardtraxx Elite
2832 posts member since 2011
last seen May 2014
Case Dj wrote:
JEFSKIII wrote:Heerlijk! :love:

gedaan :P
Ik hoop dat deze snel iuitkomt, heb ik tenminste HQ :P Maar de Coldplay bootleg kwam ook heel snel!
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 16 days ago
Hoop niet dat deze uitkomt -.-
J
urbandesigner wrote:Hoop niet dat deze uitkomt -.-
Het is maar een free, leuk voor de gene die hem willen hebben voor de verzameling oid.
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2017
Gouryella wrote:Kan het ook niet 'Wildstylez - Wild One' worden? Zonder dat er bootleg of remix achter komt te staan? The Prophet heeft dat bijvoorbeeld ook gedaan met 'One Moment'.
Dan moet je dus rechten (kunnen) krijgen, en dat is dus niet zo gemakkelijk. Hoe The Prophet dit voor elkaar heeft gekregen, geen idee. Meestal krijg je deze rechten alleen als er een remix gemaakt mag worden voor de officiële artiest. Het kan natuurlijk zijn dat de track gewoon Wildstylez - Wild One wordt genoemd (onwaarschijnlijk maar goed), dan heeft hij echter nog steeds geen rechten om de track te releasen i.v.m. het gebruiken van de samples uit het origineel.
Last edited by E-rik on 17 Apr 2012 19:53, edited 1 time in total.
H
Hardtraxxer
61 posts member since 2008
last seen Mar 2013
origineel bagger :sick:
dit had niet gehoeven :/
K
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Feb 2013
afeglopen vrijdag zelf even gefilmd! vet nummer!
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Vind de intro sounds heel veel weghebben van alpha2 remix van Feel the rhythm. Zal dus ook wel een wildstylez productie zijn. Voor de rest wel geinig nummer, paas m maar free!
Hardtraxx Addict
last seen Aug 2017
knefiejjj wrote:afeglopen vrijdag zelf even gefilmd! vet nummer!
View on YouTube
hij heeft hem nog behoorlijk aangepast zo te horen! vond de melodie van de eerste versie toch wat energieker in elkaar steken, al vind ik de intro van deze versie wel beter
S
WildOneSylez
B
Artiest
305 posts member since 2011
last seen Mar 2025
Nieuwe melodie doet me denken aan de Repelsteeltje DJ Tool. Verder een aardig plaatje voor tussendoor
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Nu al - 100 omdat hij Flo Rida ervoor zet en niet.
Flo Rida heeft de originaliteit niet om zelf zo'n nummer te maken net als 80% van alle top40 artiesten

Jack Back feat. David Guetta, Nicky Romero & Sia - Wild One Two (Original Mix)
is het origineel
En die is bij deze ook het beste
T
Hardtraxx Addict
1063 posts member since 2012
last seen Dec 2014
View on YouTube

iets betere kwaliteit.
J
Ik wil deze hebben :cry:
Hardtraxxer
531 posts member since 2010
last seen Mar 2014
vond dit een beetje een minpuntje van hun set gisteren, haalt echt het tempo eruit, break is echt superlang.
Hardtraxxer
656 posts member since 2009
last seen 18 hours ago
_Padam wrote:vond dit een beetje een minpuntje van hun set gisteren, haalt echt het tempo eruit, break is echt superlang.
ja idd.. maar toch een heerlijk feestje gehad gister :thumbsup: