@ScavengerDJ @Cruelty het gaat mij ook niet om dat het simpel is maar gewoon dat het er erg op lijkt en dan net als hhz het ook in zijn nummertje heeft gebruikt. geen slimme zet, zo kom je niet origineel over... mijn mening
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
- 01Timeless (Radio Edit)
- 02Timeless
- 03Soundstorm (Radio Edit)
- 04Soundstorm
- 05Forever! (Radio Edit)
- 06Forever!
-
DHardtraxxer
- 54 posts member since 2011
- last seen Sep 2022
Wel erg eentonig, en het duurt mij ook allemaal iets te lang.
Hoop toch wel weer een keer op iets leuks van Wildstylez
Hoop toch wel weer een keer op iets leuks van Wildstylez
Wat een track, dit jaar nog weinig hardstyle tracks gehoord die me zo'n gevoel gaven als deze. Eindelijk weer een Wildstylez-track die me echt boeit.
-
SHardtraxxer
- 596 posts member since 2012
- last seen Jul 2023
Bron: WS TwitterSo what should be the name of my new track? It's the first track in the saturday ending show of Defqon, the one with the looong break.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Wildstylez is lekker bezig, echt een top plaat dit 
-
JHardtraxx Elite
- 2832 posts member since 2011
- last seen May 2014
wrote:Bron: WS TwitterSo what should be the name of my new track? It's the first track in the saturday ending show of Defqon, the one with the looong break.
Wildstylez @wildstyleznl
Ok got a lot's of cool names, but I guess it's going to be "Wildstylez - Timeless" Saw this one a few times, who came up with it?
erg ééntonig, elke keer gaan die toontjes in die climax té lang door, te langdradig, helaas 
-
CHardtraxx Elite
- 2263 posts member since 2011
- last seen Mar 2024
Vet! 
-
BHardtraxx Addict
- 1622 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Simpele, maar effectieve melodie! Wildstylez weet hier iig het gevoel over te brengen, de break
is alleen een beetje 'vervelend' lang. Een beetje inkorten, en de track krijgt meteen een energie-boost!

is alleen een beetje 'vervelend' lang. Een beetje inkorten, en de track krijgt meteen een energie-boost!
Echt heerlijk, maar duidelijk een track die niet overplayed moet worden. Bewaren voor speciale momenten zoals deze.
Gebeurt toch niet.wrote:Echt heerlijk, maar duidelijk een track die niet overplayed moet worden. Bewaren voor speciale momenten zoals deze.
Reken er maar op dat dit het jaarwisselingsnummertje van Q-Dance wordt op 31 december.wrote:Gebeurt toch niet.wrote:Echt heerlijk, maar duidelijk een track die niet overplayed moet worden. Bewaren voor speciale momenten zoals deze.
Alleen is er dit jaar geen Qountdown meer. Q-Dance wilde ook eens rustig het nieuwe jaar in kunnen.wrote:Reken er maar op dat dit het jaarwisselingsnummertje van Q-Dance wordt op 31 december.wrote:Gebeurt toch niet.wrote:Echt heerlijk, maar duidelijk een track die niet overplayed moet worden. Bewaren voor speciale momenten zoals deze.
Ik vind dit wel een mooie plaat. Euforisch, wel erg cheesy, maar mooi 
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
jeuj mijn titel 
Gefeliciteerd! U wint hiermee een chocoladereep, op te halen bij de baliemevrouw.wrote:jeuj mijn titel
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
dankjewelwrote:Gefeliciteerd! U wint hiermee een chocoladereep, op te halen bij de baliemevrouw.wrote:jeuj mijn titel

Hahahah.wrote:Gefeliciteerd! U wint hiermee een chocoladereep, op te halen bij de baliemevrouw.wrote:jeuj mijn titel
Ontopic:
Heerlijke track, lijkt misschien wat eentonig maar daardoor ook zó effectief.
Maar wat een gevoel, en een heerlijke synth!
Ik was de eerste hoor :pwrote:jeuj mijn titel
Leuke track hoor
Er is geen Qountdown meer inderdaad, maar reken er maar op dat Q-Dance wel een feest geeft met nieuwjaar. Waarschijnlijk in het Ziggodome.wrote:Alleen is er dit jaar geen Qountdown meer. Q-Dance wilde ook eens rustig het nieuwe jaar in kunnen.wrote:Reken er maar op dat dit het jaarwisselingsnummertje van Q-Dance wordt op 31 december.
Ben zelf niet heeeul erg into deadmau5 al ken ik strobe wel, dus had verwacht dat het een remix zou zijn van een ander plaatje van deadmau5.wrote:Intro lijkt heel erg op Strobe van Deadmau5 naar mijn mening. Maar verder vind ik het een prima plaatje.
Anyway, klinkt wel erg lekker!
eindelijk weer eens een plaat van het " normale " niveau van Joram. Goeie euphorische sfeer om lekker weg te spacen
wrote:Reken er maar op dat dit het jaarwisselingsnummertje van Q-Dance wordt op 31 december.wrote:Gebeurt toch niet.wrote:Echt heerlijk, maar duidelijk een track die niet overplayed moet worden. Bewaren voor speciale momenten zoals deze.
Vind hem nog niet zo veel aan.