Voor mij is het de break die de plaat mooi maakt, verder wel leuk
wrote:Damnnnn van mij had ie gerust nog 2 min extra aan die break mogen plakken! Wat een heerlijke melodie...
wrote:Damnnnn van mij had ie gerust nog 2 min extra aan die break mogen plakken! Wat een heerlijke melodie...
iddwrote:In de EDC-after pakt deze track mij VOLLEDIG! Komt heel goed samen met de beelden, erg knap. Ben benieuwd of de plaat an sich hetzelfde kan bewerkstelligen.
Ik vond hem in die aftermovie een beetje saai overkomen juist, ik dacht steeds: ze hadden beter die nieuwe hhz of nc track kunnen gebruikenwrote:In de EDC-after pakt deze track mij VOLLEDIG! Komt heel goed samen met de beelden, erg knap. Ben benieuwd of de plaat an sich hetzelfde kan bewerkstelligen.
dit dus, wat een beest van een plaat is dit zeg! heeeeeeeel erg gaafwrote:Damnnnn van mij had ie gerust nog 2 min extra aan die break mogen plakken! Wat een heerlijke melodie...
Ben er uit hoor, toch een stukje genialiteitwrote:Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of dit nou een saaie boutplaat is of toch een stukje genialiteit..Een 13 in en dozijn plaat is het sowieso niet, heel apart stijltje
Ik ookwrote:Ben er uit hoor, toch een stukje genialiteitwrote:Ben er voor mezelf nog steeds niet uit of dit nou een saaie boutplaat is of toch een stukje genialiteit..Een 13 in en dozijn plaat is het sowieso niet, heel apart stijltje
wrote:Hij blijft lekker
Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?wrote: Maar dan wel zonder zang.
Dat zou wel eens het hele nummer in een keer kunnen verneuken....wrote:Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?wrote: Maar dan wel zonder zang.
Ja met die Niels kneusenbroek?wrote:Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?wrote: Maar dan wel zonder zang.
Het was toch Gazeuzebroek volgens iemand hier, toch?wrote:Ja met die Niels kneusenbroek?wrote:Hier kwam toch ook nog een vocal versie van?wrote: Maar dan wel zonder zang.
wrote:WildstylezAgain in the studio with Niels Geusebroek working on the vocal mix of "Timeless"
And yeah there will also be a instrumental mix