wildstylez is de vrije man nu, hij zit NU bij geen 1 label, hij kan nu dus doen en laten wat hij wil,
Bron: Twitter
Bron: Twitter
Jaaaa, hoef gelukkig niet heel lang meer te wachten. Pracht releasewrote:WildstylezOn the 18th of februari the "Timeless E.P." will be released on Q-dance Records!!
Including of course Timeless, Soundstorm and Forever..
wrote:Nee want de rest was wel serieus idd...wrote:Decibel is toch een geen Q-dance event...
True thatwrote:Je weet het hier maat nooit eh
Dan hebben we de Q-dance elite op een labelwrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Er is nog niets bekend heino.wrote:Ja de Hardstyle Elite op 1 label, was te verwachten
Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Nee, slaan alle 3 nergens op :')wrote:Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Geniet gewoon van de muziek man! Jah geld en faam hebben invloed op artiesten, maar je hoeft niet direct alles 200% te overdrijven!wrote:Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Er valt niet veel meer te genieten bij die 3 hoor.wrote:Geniet gewoon van de muziek man! Jah geld en faam hebben invloed op artiesten, maar je hoeft niet direct alles 200% te overdrijven!wrote:Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Grote jongen. :')wrote:Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Hilarisch!!!!!!!!!wrote:Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Nou als jij niet meer van hun muziek houdt, hoef je nog niet zogenaamd grappig te doen alsof artiesten alleen maar voor geld produceren. Geniet dan maar gewoon van artiesten die jij kan waarderen en ga hier niet zo zielig doen!wrote:Er valt niet veel meer te genieten bij die 3 hoor.wrote:Geniet gewoon van de muziek man! Jah geld en faam hebben invloed op artiesten, maar je hoeft niet direct alles 200% te overdrijven!wrote: Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?
wow jij bent vet cool man als je geen respect voor deze helden hebt tief dan maar een eind opwrote:Moet ik iets extra's verzinnen voor m'n sig. Noisecondollars, klinkt dat goed?wrote:Hij zal wel gewoon bij headhunterz op het label gaan, kan niet lang meer duren voordat noisecontrollers ook zullen volgen.
Volgens mij niet. Maar hij stond wel full op de Qlimax CD.wrote:Ligt het aan mij, of hebben ze Psyko Punkz - Fate Or Fortune nog geen release gegeven bij QDance?
Ja klopt heb hem al FULL, maar mocht hij al gereleased zijn officieel, dan stond er volgens mij geen topic van, of moet het mis hebbenwrote:Volgens mij niet. Maar hij stond wel full op de Qlimax CD.wrote:Ligt het aan mij, of hebben ze Psyko Punkz - Fate Or Fortune nog geen release gegeven bij QDance?