Echt he! En andere wijsneuzen die weer beweren het beter te weten en er dan ook naast zitten.wrote:Genieten dit. En dan heb ik het niet over het nummer, maar over de discussies hier![]()
Jro
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
EHardtraxx Elite
- 2020 posts member since 2011
- last seen Jul 2015
Lekkerr. hij kan het nogsteeds 
Verschrikkelijk, dat kattengejank
En daarna ook nog eens een ongekend energieloze climax. Bah.
-
MHardtraxxer
- 327 posts member since 2012
- last seen Jul 2018
zeker wel een lekkere track die melody
isaac heeft me flink verrast 
wrote:Verschrikkelijk, dat kattengejankEn daarna ook nog eens een ongekend energieloze climax. Bah.
-
DHardtraxxer
- 572 posts member since 2012
- last seen Apr 2015
Vind die vocals echt heerlijk, terwijl ik normaal gesproken niet zulke cheesy meuk leuk vind
Vind de climax helaas wat minder
Vind de climax helaas wat minder
Maar wat nou... Als Isaac de Pavo route op is gegaan en iemand dit voor 'm geproduceerd heeft?
ENNNN SPECULEREN MAAR
ENNNN SPECULEREN MAAR
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2011
- last seen Dec 2014
sloom en saai.
-
J
Dat is ook, maar mijn reactie met dat deze door Wildstylez is geproduceerd wordt telkens verwijdert in deze kindertuinwrote:Maar wat nou... Als Isaac de Pavo route op is gegaan en iemand dit voor 'm geproduceerd heeft?
ENNNN SPECULEREN MAAR
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
dit is niet door wildstylez gemaakt denk ik.
Ik weet niet of die zelf produceert maar ik vind de track in deze video wel amateurstisch klinken:
View on YouTube
Ik weet niet of die zelf produceert maar ik vind de track in deze video wel amateurstisch klinken:
View on YouTube
Tering, inderdaad.wrote:dit is niet door wildstylez gemaakt denk ik.
View on YouTube
Vind die DJ Easy My Mind ook niet echt Wildstylez en qua sounddesign ook niet helemaal op niveau. Misschien produceert hij dan toch gewoon zelf.
hoezo zou hij zelf niet producen?wrote:Tering, inderdaad.wrote:dit is niet door wildstylez gemaakt denk ik.
View on YouTube
Vind die DJ Easy My Mind ook niet echt Wildstylez en qua sounddesign ook niet helemaal op niveau. Misschien produceert hij dan toch gewoon zelf.
Hij draait aardig wat jaartjes meer mee dan wildstylez dus hij heeft er echt wel verstand van hoor.
Net als The Prophet zeker? Of Pavo? Of Danielle Mondello?
Als je goed luistert / oplet, merk je dat die 'oude rotten' gewoon in een heel ander tijdperk zijn ingestapt en wat betreft produceren andere / minder dingen kunnen. Die kennis van toen is nu niet meer bruikbaar. De hardstyle van na ongeveer 2006 is gewoon iets compleet anders wat betreft sounddesign en de mensen die ik hierboven noem hebben duidelijk moeite met meekomen. Juist de jongere garde als Wildstylez en Ran-D zijn begonnen met het leren van de niewue sound en kunnen dit duidelijk stukken beter.
Als je goed luistert / oplet, merk je dat die 'oude rotten' gewoon in een heel ander tijdperk zijn ingestapt en wat betreft produceren andere / minder dingen kunnen. Die kennis van toen is nu niet meer bruikbaar. De hardstyle van na ongeveer 2006 is gewoon iets compleet anders wat betreft sounddesign en de mensen die ik hierboven noem hebben duidelijk moeite met meekomen. Juist de jongere garde als Wildstylez en Ran-D zijn begonnen met het leren van de niewue sound en kunnen dit duidelijk stukken beter.
-
SHardtraxxer
- 313 posts member since 2012
- last seen Mar 2015
Vind hem zelf best lekker eigelijk. Lekker zomers, ging live ook best lekker. Vocals vind ik prima te doen, niet heel bijzonder.
O ik zie nu dat het een lekkere bumb is maar dacht er weer aan door HWS ;p
O ik zie nu dat het een lekkere bumb is maar dacht er weer aan door HWS ;p
Helemaal mee eens.wrote:een kansloze discussie
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
View on YouTube
Nog een preview (op +/- 33 minuten) . Vind het een erg lekkere track
Hoor in de intro wel wat coone screeches, maakt verder niks uit.
Nog een preview (op +/- 33 minuten) . Vind het een erg lekkere track
Hoor in de intro wel wat coone screeches, maakt verder niks uit.
Mid begint nog wel leuk met een lekkere drive, daarna verpesten die hoge pitch kicks het helemaal. Daarna zo'n lange (vervelende) break en dan een climax met lekker 13 in een dozijn deuntje + vervelende pitch kicks. Nee dankje..
-
EHardtraxx Elite
- last seen Jul 2015
Mhm vind de climax melodie best wel lekker eigenlijk en de synth is ook vrij origineel, goede combinatie.
Break is erg lang en wat saai ja maar is zo ook bedoeld denk ik , met die piano deuntjes
Break is erg lang en wat saai ja maar is zo ook bedoeld denk ik , met die piano deuntjes
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Dit is echt zon heerlijke kippenvel track!

-
JHardtraxx Veteran
- 6527 posts member since 2011
- last seen May 2021
Lekkker. 
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
J
Van dat kut kanaal van jou krijg ik het ook van.