Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Die melodie
Wildstylez bewijst maar weer eens dat hij voor mij de melodiënkoning is.
Heee Hooo................... plaatsvervangende schaamte atm.
OT:
Die reversed klinkt wel erg slap zo op het eerste gehoor, sound ervan klinkt wel goed. Melodie vind ik niet super, beetje simpel zelfs. Nee dit is op het eerste gehoor een saai plaatje.
OT:
Die reversed klinkt wel erg slap zo op het eerste gehoor, sound ervan klinkt wel goed. Melodie vind ik niet super, beetje simpel zelfs. Nee dit is op het eerste gehoor een saai plaatje.
Zelfde reversed als in Stardust en de rest van z'n sounds hebben we nou ook al een paar honderd keer voorgeschoteld gekregen. Melodie is wel vet though.
Dit dus. :') Om gestoord van te worden.wrote:Heee Hooo................... plaatsvervangende schaamte atm.
Sommige stukjes lijken erg veel op Some Chords (volgens mij is het Some Chords, kan ook een andere van Deadmau5 zijn).
Klinkt wel ok
Klinkt wel ok
-
S
Viel me ook opwrote:Sommige stukjes lijken erg veel op Some Chords (volgens mij is het Some Chords, kan ook een andere van Deadmau5 zijn).
Klinkt wel ok
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Heeel gaaf, pakt mij gelijk
. Mooie melodie, kickswitch in de midintro is ook gaaf gedaan!
-
GHardtraxx Newbie
- 31 posts member since 2011
- last seen Jul 2014
WAT EEN PLAAT 
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
heerlijke plaat 
Kreeg spontaan kippenvel op dat moment..
wat een heerlijke plaat
wat een heerlijke plaat
Eindelijk weer een Wildstylez plaat met drive. Vette melodie maar is me eigenlijk net iets te simpel, had er graag een twist aan gezien in het tweede deel. Ondanks klinkt het erg lekker voor wat ik eruit kan opmaken.
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Wildstylez - Straight Forward 
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Eens met deze manwrote:Eindelijk weer een Wildstylez plaat met drive. Vette melodie maar is me eigenlijk net iets te simpel, had er graag een twist aan gezien in het tweede deel. Ondanks klinkt het erg lekker voor wat ik eruit kan opmaken.
Vind dit een fijne plaat, jammer van het ge hee-hoo erdoor, maar dit is kwaliteit. samen met die collab van noisecontrollers bewijst WS dat hij nog steeds tot de top mainstream hardstyle hoort.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Melodie wordt na een tijdje wel wat irritant vind ik. Plaatje zelf doet me een beetje denken aan zijn Digital Age spul, waar ik eigenlijk niet zo heel veel mee heb. Toch klinkt het als geheel best aardig, vooral de intro en opbouw naar de climax zijn pluspuntjes.
Ik dit nummer al veel geluisterd en vind de melodie niet vervelen 
-
J
Zijn de moderators hier lui of worden de bekende titels nog een keer veranderd? 
k ben fucking lui.wrote:Zijn de moderators hier lui of worden de bekende titels nog een keer veranderd?
-
WHardtraxx Veteran
- 3252 posts member since 2011
- last seen Nov 2023
ja heerlijk!