Last edited by Fusionmania on 25 Nov 2012 02:11, edited 1 time in total.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
WHardtraxxer
- 308 posts member since 2012
- last seen Nov 2013
lol gast, er staat toch al een preview, geil je op views ofzo? :')wrote:View on YouTube
Met een dubbele zz achteraan verdien je die views toch ook gewoonwrote: lol gast, er staat toch al een preview, geil je op views ofzo? :')
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Yes yes Wildstylez heeft weer een sterke plaat af. Leuke melodie, niet een sterke anti maar fijn om te horen.
Alleen jammer van die kicks die omhoog gaan in de 2de anti-climax.
Al bij al toch weer een ijzersterke plaat.
Alleen jammer van die kicks die omhoog gaan in de 2de anti-climax.
Al bij al toch weer een ijzersterke plaat.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
lekker plaatje, lijkt alleen wel veel op die soundtrack in de decibel trailer?
-
LHardtraxxer
- 123 posts member since 2012
Godverdomme wat een plaat!

Ben nog meer onder de indruk van deze plaat nu ik hem volledig hoor. En mensen die zeggen kom eens met iets nieuws, ik vind heel veel gebruikte sounds toch echt wel vernieuwend in deze plaat ten opzichte van al het spul wat hij afgelopen tijd heeft gemaakt.
Technisch hoogstandje.
Technisch hoogstandje.
Vind de mid intro heerlijk, climax wat minder.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
hahaha +1wrote:Dit klinkt echt nergens naar. Vooral die lange, hoge screeches zijn vreselijk om aan te horen. Lijkt wel alsof er een Pauw in de kont wordt geneukt. Nee, ik kan hier niets mee.
Die melodie is echt heel vet. Mooie plaat!
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!
-
A
Leuk allemaal, maar vind het een beetje saai klinkenwrote:Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!
Synth lijkt wel heel veel op die van The Melodyman 
Dit is trouwens niet Soundstormwrote:View on YouTube
-
J
Laten we nou niet gaan overdrijven .wrote:Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Dat maakt niet veel uit.. ik vind persoonlijk de recente tracks op dit moment van HHZ wel beter dan de tracks van Wildstylez, maar Wildstylez kan vele betere platen maken dat heeft hij imo de afgelopen jaren wel bewezen. tracks zoals Year Of Summer is gewoon echt troep maar het slaat wel goed aan bij het mainstream publiek en het dagjesvolkwrote:Als ie tracks als Huh? bleef maken wel ja.wrote:Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Nou als dat zijn doel is van muziek maken, dan moet hij dat zelf weten.wrote:Dat maakt niet veel uit.. ik vind persoonlijk de recente tracks op dit moment van HHZ wel beter dan de tracks van Wildstylez, maar Wildstylez kan vele betere platen maken dat heeft hij imo de afgelopen jaren wel bewezen. tracks zoals Year Of Summer is gewoon echt troep maar het slaat wel goed aan bij het mainstream publiek en het dagjesvolkwrote:Als ie tracks als Huh? bleef maken wel ja.wrote:Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Vind Wildstylez technisch ook vele malen sterker dan meneer HHZ!hierdoor kan wildstylez straks echt wel over headhunterz heen gaan in "populariteit" want daar gaat het nu om..
Ik vind zijn laatste tracks niet echt zo goed als de rest hier beweert. Die breaks worden langer en langer! Haalt het tempo er verschrikkelijk uit. Ondanks dat iedereen op die melodie fapt hier!
-
KHardtraxx Addict
- 1848 posts member since 2011
- last seen Aug 2023
Wat heeft Headhunterz in godsnaam te maken met deze track? Het is toch totaal niet nodig om die 2 met elkaar te vergelijken?wrote:Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
Jawel man, anders kun je geen kant kiezen. En je moet bij een groep aanhangers van iets horen en daarmee een futiel iets kunnen verdedigen, anders ben je niets.wrote:Wat heeft Headhunterz in godsnaam te maken met deze track? Het is toch totaal niet nodig om die 2 met elkaar te vergelijken?wrote:Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!
-
AHardtraxx Addict
- last seen Jun 2023
Headhunterz is toch op dit moment de meest populaire hardstyle artiest? mijn reactie doelt toch ook over de populariteit? ik zei in mijn eerste reactie dat Wildstylez met zijn stand van zaken en zijn komende XQ straks in populairiteit over Headhunterz heen kan gaan. dat is mijn hele punt.. dat je dan de vergelijking met headhunterz niet kan begrijpen is beeetje raar maar goedwrote:Wat heeft Headhunterz in godsnaam te maken met deze track? Het is toch totaal niet nodig om die 2 met elkaar te vergelijken?wrote:Wildstylez gaat zo hard over Headhunterz heen straks! Met Year Of Summer in de top40 en zijn aankomende XQlusive die er nog bij komt!