Een release uitbrengen op 145 bpm is anders dan draaien. DJ's versnellen het vaak toch alsof het lijkt dat de originele 145 bpm track niet bestaan heeft. Alphaverb deed dit ook altijd (tracks tussen 140 en 150 bpm). Maar draaide zijn tracks sneller in sets. Just saying, maar maakt bij een release dus weinig uit wat het bpm is.wrote:Hij zei ook al dat hij naar de 145 bpm ging en dergelijke. Ik vind het wel een vette productie eigenlijk! Ik ben ook benieuwd of dit bij het grote publiek aan gaat slaan.
edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
K
Precies dit. Dat had deze track meer drive gegeven en was hij voor mij nog enigszins geslaagdwrote:edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.
Totaal anders dan wat we ooit van Wildstylez gehoord hebben, ik vind het nog best een leuke track. Kicks passen in mijn ogen erg goed 
Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij iets teveel een 'house' gevoel. 
Je merkt wel direct de omschakeling van doelgroep. Volgens mij heb ik Wildstylez nog nooit zo'n cheesy vocal horen gebruiken als op 0:58. Ellende.
Maar meer ook nietwrote:
De track zelf klinkt gewoon goed en vind hem best wel lekker voor in de auto.
Dit.wrote:Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij iets teveel een 'house' gevoel.
En toch vind ik hem wel lekker
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
Lekker nummertje voor tussendoor 
-
S
Plus dat ik hem ontzettend saai vind.wrote:Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij veels teveel een 'house' gevoel.
Ja precies, had echt een fijne melodie verwacht..wrote:Ben een grote fan van Wildy maar dit vind ik teleurstellend..
Het heeft voor mij geen feeling wat hij juist zo goed kan brengen met zijn tracks.
Lang niets uitgebracht en dan met dit komen..![]()
Hopelijk brengt zijn nwe album beters voort
Heb ik ook. Leuk als ze deze kant op willen gaan, maar mij doen ze er geen plezier mee. Mis in de hedendaagse hardstyle de echt sterke melodieuze nummers als een Revenge, Push That Feeling of Complex Situation, om maar even bij Wildstylez te blijven.wrote:Nee. Niks voor mij dit. Geeft mij iets teveel een 'house' gevoel.
Zelfs mij kan deze track totaal niet boeien, terwijl de intro nog redelijk vet gedaan is met die Hans Zimmer - Time melodie erdoorheen
Ik heb dit soort plaatjes toch echt veel liever dan die Falling to Forever achtige platen.
helelemaal mee eens, vind deze plaat stiekem toch wel behoorlijk vet! En dat terwijl ik na de eerste keer luisteren niet echt overtuigd was. En inderdaad, de pitchkick zou er best wel bij mogen ja. Zou net nog wat meer kunnen toevoegen. Ben benieuwd in hoeverre dit zijn nieuwe stijl gaat worden.wrote:Hij zei ook al dat hij naar de 145 bpm ging en dergelijke. Ik vind het wel een vette productie eigenlijk! Ik ben ook benieuwd of dit bij het grote publiek aan gaat slaan.
edit: track mist eigenlijk een pitchkick voor mijn gevoel in de tweede climax. Bijzonder dat het ineens lijkt te missen.
-
PHardtraxxer
- 275 posts member since 2011
- last seen Mar 2018
wrote:Vind deze plaat stiekem toch wel behoorlijk vet!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Nee doet me helemaal niks dit..
best leuk
alleen die vocals
alleen die vocals
Last edited by Jeffrey2107 on 15 Feb 2015 12:34, edited 1 time in total.
ik heb niks gezegd, er liep bij mij wat anders erdoorheen te spelen.wrote:Niets mis met de vocals?wrote:best leuk
alleen die vocals"Here we go ... Santiago" is het enige wat erin zit...
dat zou echt vreselijk geweest zijnwrote:Hehe ok, die chi chi chi le le le zooi zit er in ieder geval niet in gelukkig
-
SHardtraxxer
- 168 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Ik had erger verwacht na alles reacties, vind em best lekker 
Heb je je oren met een Kaasstaaf gevuld ofzo, dit klinkt echt ****** ziek!wrote:Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.
-
IHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen Jun 2024
Meh, doet mij erg weinig...
-
S
Sarcasme?wrote:Heb je je oren met een Kaasstaaf gevuld ofzo, dit klinkt echt ****** ziek!wrote:Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.
Ik vat "klinkt nergens naar" op als een aanval op de kwaliteit vd plaat, miss bedoelt hij het niet zo. Maar t klinkt echt heel goed :p smaakwise doet t mij ook niet heel veelwrote:Sarcasme?wrote:Heb je je oren met een Kaasstaaf gevuld ofzo, dit klinkt echt ****** ziek!wrote:Denk samenwerking, vermoed Wildstylez, hoop Audiotricz want het klinkt nergens naar.Wat is hier dan precies zo ****** ziek aan?