Last edited by gerwinfctwente on 01 Jul 2014 22:21, edited 1 time in total.
View on YouTube
Dan komt die er denk ik nog aan want ik herken hier niks in van k.h.y.u.wrote:Hij had toch gezegd dat die een plaat zou maken die op KYHU zou lijken ofzo?
Wat?wrote:Hij had toch gezegd dat die een plaat zou maken die op KYHU zou lijken ofzo?
dat denk ik ook dan, hoor hier ook niks van KYHU in terugwrote:Dan komt die er denk ik nog aan want ik herken hier niks in van k.h.y.u.
K.Y.H.U. & R.U.S.H.wrote:Dan komt die er denk ik nog aan want ik herken hier niks in van k.h.y.u.wrote:Hij had toch gezegd dat die een plaat zou maken die op KYHU zou lijken ofzo?
wrote:Ja! Wildstylez lijkt na zijn laatste plaat weer heerlijk op dreef, Straightforward was ook al zo'n heldenplaat.
Nja als al hij aleen de titel bedoeld heb je inderdaad gelijkwrote:K.Y.H.U. & R.U.S.H.wrote:Dan komt die er denk ik nog aan want ik herken hier niks in van k.h.y.u.wrote:Hij had toch gezegd dat die een plaat zou maken die op KYHU zou lijken ofzo?
Veel duidelijker kan het niet lijkt me.
Heeft ie volgens mij niet letterlijk zo gezegd, maar kan het wel zo bedoeld hebben inderdaad.wrote:Hij had toch gezegd dat die een plaat zou maken die op KYHU zou lijken ofzo?
Neewrote:Heeft ie volgens mij niet letterlijk zo gezegd, maar kan het wel zo bedoeld hebben inderdaad.wrote:Hij had toch gezegd dat die een plaat zou maken die op KYHU zou lijken ofzo?
Het was een regenachtige dag toen hij dat op facebook zette, kan zijn dat hij bedoelde dat het op die dag niet "Year of Summer" was maar meer in de trant van "Keep Your Head Up", zonder de zon