Nee die is al uitwrote:Het anthem van 2010!!![]()
lekker zomers!
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q047
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)YouTube
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (The Viper's Black Remix)YouTube
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Pavelow Remix)YouTube
Hardbass zeker?wrote:Nee die is al uitwrote:Het anthem van 2010!!![]()
lekker zomers!
Sensation Blackwrote:Hardbass zeker?wrote:Nee die is al uitwrote:Het anthem van 2010!!![]()
lekker zomers!
Weet dat het Black is, blijft het gewoon Sensation Black noemen.wrote:wrote:
Sensation Black
Maar het is en blijft fout.
Voor straf moet je 10 keer achter elkaar naar Save your scrap for victory luisteren!
Voor straf moet je 10 keer achter elkaar naar Save your scrap for victory luisteren!
doe maar weer sensationeel 
maar euhmm

maar euhmm
Oja het Black Anthem was ik vergeten. 
Maarja beste anthem van 2010 kan sowieso niet want er moeten nog een aantal anthems komen.
Edit: Ja dat black anthem is inderdaad een leuke track maar het valt me net op dat er wel erg veel gelijkenissen zijn met Fade to Grey van Ran-d.. en de tekst Everything fades to black zit ook in Blckr Thn Blck (The Prophet & JDX Mix)
Heeft dit allemaal een verband ofzo of?
Weet iemand wanneer Q het Defqon.1 anthem meestal uitbrengt?
Maarja beste anthem van 2010 kan sowieso niet want er moeten nog een aantal anthems komen.
Edit: Ja dat black anthem is inderdaad een leuke track maar het valt me net op dat er wel erg veel gelijkenissen zijn met Fade to Grey van Ran-d.. en de tekst Everything fades to black zit ook in Blckr Thn Blck (The Prophet & JDX Mix)
Heeft dit allemaal een verband ofzo of?
Weet iemand wanneer Q het Defqon.1 anthem meestal uitbrengt?
Last edited by Jolle on 24 May 2010 17:28, edited 1 time in total.
denk niet dat black overtroffen gaat worden dit jaarwrote:Maarja beste anthem van 2010 kan sowieso niet want er moeten nog een aantal anthems komen.
Lijkt me sterk als er nog een beter anthem komt dan Fade To Black
wrote:Maar het is en blijft fout.
De maandag voor het feest op Dance-Tunes. Dan zijn alle warmupmixes weer voorzienwrote: Weet iemand wanneer Q het Defqon.1 anthem meestal uitbrengt?
wrote:
Sensation Black
En ik noem het ook vaak nog Sensation hoor, boeiend, als ID&T niet meer wil worden geassocieerd met de duistere kant, geeft dat mij juist motivatie om dat wel te zeggen
Gister nog gehoord in Dieka, vind het echt drie keer niks
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
B-Kant is chill!
A-Kant ik blijf erbij die intro = VET naarmate hij opbouwt trekt hij op niks.. Na het aftellen moet je nog eens langer wachten en dan krijg je een übersofte Climax. Nope!
B-kant wordt het wel!
A-Kant ik blijf erbij die intro = VET naarmate hij opbouwt trekt hij op niks.. Na het aftellen moet je nog eens langer wachten en dan krijg je een übersofte Climax. Nope!
B2. View on YouTube
Wildstylez - No Time To Waste (The Viper Remix) HQ @ High Voltage.. Ultimate Shocking Event Locomotion - Lustgeenuihoer @ Youtube
Dreunde lekker door hoor, goed nummertje
Wildstylez - No Time To Waste (The Viper Remix) HQ @ High Voltage.. Ultimate Shocking Event Locomotion - Lustgeenuihoer @ Youtube
Dreunde lekker door hoor, goed nummertje
haha egt he! dit moet willem eens weten haha!! maar gelijk heeft hij!wrote:wrote:Maar het is en blijft fout.
Voor straf moet je 10 keer achter elkaar naar Save your scrap for victory luisteren!Geweldig
-
XHardtraxxer
- 217 posts member since 2010
- last seen Dec 2016
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Vind hem voor the viper wel tegenvallen. Het is eenn aardige track maar ben beter gewend. The viper heeft vaak erg dikke tracks. In de climax hoor ik elke keer een vervelende kraak/ruis.. Vind de hele release voor een defqon anthem wel ietswat tegenvallen!wrote:View on YouTube
-
LHardtraxxer
- 321 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
kben beter van Wildstylez gewendt
jammer.
maar de Pavelow-remix vind ik natuurlijk dan weer top
jammer.
maar de Pavelow-remix vind ik natuurlijk dan weer top
Denk dat dat nog wel in de mastering verbetert of het ligt aan youtube.wrote:Vind hem voor the viper wel tegenvallen. Het is eenn aardige track maar ben beter gewend. The viper heeft vaak erg dikke tracks. In de climax hoor ik elke keer een vervelende kraak/ruis.. Vind de hele release voor een defqon anthem wel ietswat tegenvallen!wrote:View on YouTube
Ik vind 'm dik