Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 13 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 21 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)
HS EP 3 tracks

Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q047
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
ik zou denk ik niet kunnen kiezen, een Pavelow Remix of een Hardtrance Remix.
doe maar alle 2 haha
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Doe maar alle 2 niet.
Zie het inderdaad wel gebeuren dat het een Pavelow-remix wordt. Maar als ik ergens niet op zit te wachten...
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
DJ D'Railed wrote:Kan nog steeds niet wenne aan die "valse noten" in de melo.... :(
Het is geen valse noot!!! :list:
Het is een noot die niet in die toonladder thuis hoort,
Maar dat maakt hem nog niet vals. :x

Heb ik me laten vertellen door andere producer. :')
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
rodger88 wrote:
DJ D'Railed wrote:Kan nog steeds niet wenne aan die "valse noten" in de melo.... :(
Het is geen valse noot!!! :list:
Het is een noot die niet in die toonladder thuis hoort,
Maar dat maakt hem nog niet vals. :x

Heb ik me laten vertellen door andere producer. :')
heb je goed laten vertellen dan, is indd geen valse noot, maar een dissonante noot :)
ik vind die noot iig mooi passen in het geheel
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
FRArnold wrote:Waarom praten jullie over Hardtrance B kant!

Pffff :/
Die Dock 45 remix van Save..... was gewoon partij bagger!
Tja als jij niet weet wat hardtrance is.. (Tommy Pulse, Scott Project, Ultraform, Yoji Biomehanika (tussen hs en ht)), dat lijkt echt voor geen meter op de dock45 remix -.-
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Doe maar gewoon lekker een hardcore remix! Zit niet te wachten op zo'n breakbeat of house achtige versie.. Laat er maar een lekkere rag track bijkomen!
Hardtraxxer
189 posts member since 2009
last seen Oct 2020
Precies een hardcore Remix thats all I Need :P
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
@wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
@wildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
Ik gok op een Pavelow remix, en nog een hardcore artiest
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
TakkU wrote:
@wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
@wildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
Ik gok op een Pavelow remix, en nog een hardcore artiest
Ja Denk ook Pavelow en misschien toch wel iets met Headhunterz omdat hij een ander soort set gaat neerzetten op Defqont
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Als er maar tenminste een dub (dus niet dubstyle, maar dub)mix bij komt ben ik blij. Hardcore remix zou jammer zijn, past er totaal niet bij wat mij betreft...
Hardtraxx Newbie
33 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Hhmm is wel fijn nummer,

maar een hardcore remix zou het wel goed doen idd:D, gwoon lekkr ramme op defqon:D
iemand als Tommyknocker zou wel vetjes zijn
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Tommyknocker zou een droom zijn! :corn:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Sunboom wrote:Als er maar tenminste een dub (dus niet dubstyle, maar dub)mix bij komt ben ik blij. Hardcore remix zou jammer zijn, past er totaal niet bij wat mij betreft...
Hardcore past er denk ik meer bij dan een dubstyle remix, aangezien er een flinke hardcore area is ;) Maar ik gok op een dubstyle remix, en dan een HC remix ernaast
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
Wat heeft iedereen toch met Hardcore? Beter doen ze voor elk feest een release zoals het Q-Base anthem. Dat is namelijk pas een schijf met diversiteit die veel meer mensen aanspreekt. Het bevorderd ook nog eens de vinyl verkoop. :thumbsup:
Hardtraxx Elite
last seen Apr 2021
Dennis Aka Mash wrote:Wat heeft iedereen toch met Hardcore? Beter doen ze voor elk feest een release zoals het Q-Base anthem. Dat is namelijk pas een schijf met diversiteit die veel meer mensen aanspreekt. Het bevorderd ook nog eens de vinyl verkoop. :thumbsup:
Maar t Q-Base anthem is al jaren t zelfde. Af en toe is er een artiest die er een remixje van maakt, maar meer ook niet. En t overgrote deel van die remixes zijn kut. Alleen de Weapon X en de tat & zat remx zijn goed.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Vind 't allemaal prima, maar dubstyle.. :thumbdown:
Hardtraxxer
276 posts member since 2009
last seen Mar 2015
Geef maar een hardcore remix! Iets italiaans zou mooi zijn!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
xljarno wrote:Geef maar een hardcore remix! Iets italiaans zou mooi zijn!
Noizesuppressor , gaat m helaas niet worden denk ik :P
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
WIJNUH wrote:
De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo iets ;)

maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer :clap:
Iets verder teruglezen is ook een kunst (hint: ze zijn beide 150 bpm)
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
FRArnold wrote:Tommyknocker zou een droom zijn! :corn:

blijft ook helaas een droom
Hardtraxx Veteran
3203 posts member since 2008
TakkU wrote:
Dennis Aka Mash wrote:Wat heeft iedereen toch met Hardcore? Beter doen ze voor elk feest een release zoals het Q-Base anthem. Dat is namelijk pas een schijf met diversiteit die veel meer mensen aanspreekt. Het bevorderd ook nog eens de vinyl verkoop. :thumbsup:
Maar t Q-Base anthem is al jaren t zelfde. Af en toe is er een artiest die er een remixje van maakt, maar meer ook niet. En t overgrote deel van die remixes zijn kut. Alleen de Weapon X en de tat & zat remx zijn goed.
Het enige wat ik bedoelde wat betreft de Q-Base anthem release is de diversiteit aan muziek genres die op de vinyl te vinden zijn. Niet dat het anthem een hele tijd het zelfde moet zijn. Q-Dance zou namelijk, vind ik persoonlijk, op elke anthem release zoveel aan diversiteit moeten releasen. ;)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
een remix van pavelow en ophidian zou een natte droom zijn :woot:
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Haha.. Ik gok idd ook op pavelow.. Maar als ophidian de remix maakt zal het een compleet ander nummer worden.. Dat zou trouwens wel gruwelijk zijn :D.. Maar ik gok op mad dog of amnesys remix.. Beide zijn goed.. Tommyknocker hoor je de laatste tijd te weinig van :(
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Ophidian en Tommyknocker staan niet eens op Defqon, dus dat lijkt me sterk dat die de boel remixen.
Hardtraxxer
209 posts member since 2010
last seen Jan 2011
heb via bron (die mij nog nooit in de steek heeft gelaten :P) vernomen dat het al zoizo een pavelow remix wordt