ik zou denk ik niet kunnen kiezen, een Pavelow Remix of een Hardtrance Remix.
doe maar alle 2 haha
doe maar alle 2 haha
Het is geen valse noot!!!wrote:Kan nog steeds niet wenne aan die "valse noten" in de melo....
heb je goed laten vertellen dan, is indd geen valse noot, maar een dissonante nootwrote:Het is geen valse noot!!!wrote:Kan nog steeds niet wenne aan die "valse noten" in de melo....![]()
Het is een noot die niet in die toonladder thuis hoort,
Maar dat maakt hem nog niet vals.![]()
Heb ik me laten vertellen door andere producer. :')
Tja als jij niet weet wat hardtrance is.. (Tommy Pulse, Scott Project, Ultraform, Yoji Biomehanika (tussen hs en ht)), dat lijkt echt voor geen meter op de dock45 remixwrote:Waarom praten jullie over Hardtrance B kant!
Pffff![]()
Die Dock 45 remix van Save..... was gewoon partij bagger!
@wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
Ik gok op een Pavelow remix, en nog een hardcore artiest@wildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
Ja Denk ook Pavelow en misschien toch wel iets met Headhunterz omdat hij een ander soort set gaat neerzetten op Defqontwrote:@wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...Ik gok op een Pavelow remix, en nog een hardcore artiest@wildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
Hardcore past er denk ik meer bij dan een dubstyle remix, aangezien er een flinke hardcore area iswrote:Als er maar tenminste een dub (dus niet dubstyle, maar dub)mix bij komt ben ik blij. Hardcore remix zou jammer zijn, past er totaal niet bij wat mij betreft...
Maar t Q-Base anthem is al jaren t zelfde. Af en toe is er een artiest die er een remixje van maakt, maar meer ook niet. En t overgrote deel van die remixes zijn kut. Alleen de Weapon X en de tat & zat remx zijn goed.wrote:Wat heeft iedereen toch met Hardcore? Beter doen ze voor elk feest een release zoals het Q-Base anthem. Dat is namelijk pas een schijf met diversiteit die veel meer mensen aanspreekt. Het bevorderd ook nog eens de vinyl verkoop.
Noizesuppressor , gaat m helaas niet worden denk ikwrote:Geef maar een hardcore remix! Iets italiaans zou mooi zijn!
Iets verder teruglezen is ook een kunst (hint: ze zijn beide 150 bpm)wrote:Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo ietsDe enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer
wrote:Tommyknocker zou een droom zijn!
Het enige wat ik bedoelde wat betreft de Q-Base anthem release is de diversiteit aan muziek genres die op de vinyl te vinden zijn. Niet dat het anthem een hele tijd het zelfde moet zijn. Q-Dance zou namelijk, vind ik persoonlijk, op elke anthem release zoveel aan diversiteit moeten releasen.wrote:Maar t Q-Base anthem is al jaren t zelfde. Af en toe is er een artiest die er een remixje van maakt, maar meer ook niet. En t overgrote deel van die remixes zijn kut. Alleen de Weapon X en de tat & zat remx zijn goed.wrote:Wat heeft iedereen toch met Hardcore? Beter doen ze voor elk feest een release zoals het Q-Base anthem. Dat is namelijk pas een schijf met diversiteit die veel meer mensen aanspreekt. Het bevorderd ook nog eens de vinyl verkoop.