Gister draaide Noisecontrollers hem op XXlerator, maar break duurt echt heel lang.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 3 tracks
Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047)
- Label
- Q-Dance Records
- Catalogue number
- Q047
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)YouTube
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (The Viper's Black Remix)YouTube
- No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Pavelow Remix)YouTube
Leuke plaat, maar break duurt idd wel erg lang. Intro is gruwelijk 
-
T
- 7 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
Outside World (154) en Revolution is Here (153) zijn hoger dan 150 Bpmwrote:Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo ietsDe enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer
No Time To Waste vind ik zelf wel zomers klinken
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Revolution is here is bij mij gewoon 148 bpm hoorwrote:Outside World (154) en Revolution is Here (153) zijn hoger dan 150 Bpmwrote:Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo ietsDe enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer
No Time To Waste vind ik zelf wel zomers klinken
Klopt
Je kan wel meteen zien wie de vinyls ript haha.
-
T
- 7 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
Hahaha, ja ik heb ze gedownload.wrote:Klopt
Het kost me te veel om alle leuke nummers die uitkomen te kopen.
Maargoed ik er verder ook niks mee dan luisteren dusja dan mag het wel vind ik
OT ::
Vind dit de eerste plaat waar ik niet los op kan gaan van Wildstylez
Die valse melo is echt NOT DONE gewoon. T klinkt niet!
Hij kan veel beter..
Vind dit de eerste plaat waar ik niet los op kan gaan van Wildstylez
Die valse melo is echt NOT DONE gewoon. T klinkt niet!
Hij kan veel beter..
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
geen tijd te verliezen
Nouja, hij is igg beter dan (s)crap attack
LOL @ Crap Attack!wrote:Nouja, hij is igg beter dan (s)crap attack
haha +1 inderdaadwrote:Klopt
Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer
.
Goed bezig moderators.......
Maak je niet zo druk..wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer.
Ach meisje toch.wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer.
Wat maakt het nou uit wie het topic maakt? En dat van jou was gebaseerd op een filmpje wat opgenomen was op Knock Out en dit is van het officiele Wildstylez kanaal. Niet dat dat heel veel uitmaakt maarja..wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer.
Daarom dus. Duidelijke reden lijkt mij.wrote:Wat maakt het nou uit wie het topic maakt? En dat van jou was gebaseerd op een filmpje wat opgenomen was op Knock Out en dit is van het officiele Wildstylez kanaal. Niet dat dat heel veel uitmaakt maarja..wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer.
Als jan en alleman een topic gaat openen over een nieuw nummer wat hij/zij heeft gehoord op een feest zie je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer.
Maar als je credits wilt wil ik je naam wel in de startpost zetten hoor
jij bent echt te goed voor deze wereldwrote:Daarom dus. Duidelijke reden lijkt mij.wrote:Wat maakt het nou uit wie het topic maakt? En dat van jou was gebaseerd op een filmpje wat opgenomen was op Knock Out en dit is van het officiele Wildstylez kanaal. Niet dat dat heel veel uitmaakt maarja..wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer.
Als jan en alleman een topic gaat openen over een nieuw nummer wat hij/zij heeft gehoord op een feest zie je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer.
Maar als je credits wilt wil ik je naam wel in de startpost zetten hoor
-
V
- 1 posts member since 2010
- last seen Apr 2011
Wildstylez - No Time To Waste (Noize Suppressor Remix)
<- was dit maar waar 
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik weet wat 'pichten' is en wat 'kicks' zijn, maar wat zijn 'pithkicks'?wrote:Ik heb dit anthem nu een aantal keer beluisterd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het elke keer lekkerder vind worden!
Een anthem moet toegankelijk zijn voor de "mainstream massa" maar dit anthem heeft naar mijn idee meer lagen dan gebruikelijk, en is dus ook uitermate geschikt om meerdere keren te horen op 1 avond, zodat je telkens iets anders kan opvallen eraan, buiten dat je gewoon los kan gaan![]()
Ik denk ook dat het wel goed is voor de dagjesmensen als ze doorkrijgen dat hardstyle niet altijd zo "simpel" en "1-lagig" hoeft te zijn als veel van de producties van de afgelopen jaren, waar naar mijn idee meer uit te halen zou zijn geweest. Dit neemt niet weg dat een simpele ragplaat ook heerlijk kan zijn, en zeker moet gemaakt moet blijven worden![]()
Chapeau voor Wildstylez![]()
Verder lees ik met interesse de posts van Lyst over de BPM en de pitchkicks/reversed bass discussie. Ben het hier volledig mee eens, diepe zware pitchkicks vind ik heerlijk en daar kan ik keihard op raggen, maar de allerheerlijkste bounce/vibe krijg ik nog altijd uit n strakke flinke reversed bassline. Denk aan "The age of reverse bass" en dan ietsje gepitcht, dan heb je automatisch het op-en-neer gevoel, dan zwiep ik mn benen zo hoog de lucht in dat ik bijna mn neus kan raken![]()
Tot dusverre mn allereerste bijdrage
Ik wil absoluut niet dom overkomen, maar ik ben gewoon nieuwschierig
Dat de kicks van toonhoogte veranderen. Goed voorbeeld is de climax van headhunterz - psychedelic. Of Builder - Her Voice waarbij het per maat? gebeurt. Maar bijna elke track heeft tegenwoordig wel pitchkicks.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ik snap het nu, bedankt voor de uitlegwrote:Dat de kicks van toonhoogte veranderen. Goed voorbeeld is de climax van headhunterz - psychedelic. Of Builder - Her Voice waarbij het per maat? gebeurt. Maar bijna elke track heeft tegenwoordig wel pitchkicks.
-
N
- 1 posts member since 2010
- last seen Jun 2010
mag van mij wel wat harder, vind het geen geweldige antem...
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2009
- last seen Jun 2021
Ik vind dit echt een fantastisch nummer, de intro, de vocals, de climax. Alles klopt aan dit nummer. Daarnaast heeft het nummer ook gewoon zijn eigen feeling en nu ik een paar keer geluisterd heb ben ik helemaal om! Fantastisch anthem