Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 6 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 19 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Cover: Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010)
HS EP 3 tracks

Wildstylez - No Time To Waste (Defqon.1 Anthem 2010) (Q047)

Label
Q-Dance Records
Catalogue number
Q047
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Gister draaide Noisecontrollers hem op XXlerator, maar break duurt echt heel lang.
Hardtraxxer
109 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Leuke plaat, maar break duurt idd wel erg lang. Intro is gruwelijk :D
T
7 posts member since 2010
last seen Apr 2010
WIJNUH wrote:
De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo iets ;)

maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer :clap:
Outside World (154) en Revolution is Here (153) zijn hoger dan 150 Bpm

No Time To Waste vind ik zelf wel zomers klinken
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
T-Max wrote:
WIJNUH wrote:
De enige hs tracks die ik boven 150 ken zijn Pradera & Sasha F - To Da Max (152) / Impact (151) en Hardstyle Family (155). Weet iemand er nog meer?
Tonight is 154 en volgens mij is Recession ook zo iets ;)

maar goed, ik vind m wel lekker, heb nu al zin in de zomer :clap:
Outside World (154) en Revolution is Here (153) zijn hoger dan 150 Bpm

No Time To Waste vind ik zelf wel zomers klinken
Revolution is here is bij mij gewoon 148 bpm hoor
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Klopt
Je kan wel meteen zien wie de vinyls ript haha.
T
7 posts member since 2010
last seen Apr 2010
dawasiknie wrote:Klopt
Hahaha, ja ik heb ze gedownload. :$
Het kost me te veel om alle leuke nummers die uitkomen te kopen.

Maargoed ik er verder ook niks mee dan luisteren dusja dan mag het wel vind ik
Hardtraxxer
668 posts member since 2008
last seen Jan 2014
OT ::

Vind dit de eerste plaat waar ik niet los op kan gaan van Wildstylez

Die valse melo is echt NOT DONE gewoon. T klinkt niet!

Hij kan veel beter..
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
geen tijd te verliezen
Hardtraxxer
876 posts member since 2008
last seen Nov 2013
Nouja, hij is igg beter dan (s)crap attack
Hardtraxx Elite
2422 posts member since 2008
last seen Apr 2014
Sjaak1 wrote:Nouja, hij is igg beter dan (s)crap attack
LOL @ Crap Attack!
Hardtraxxer
480 posts member since 2009
last seen Oct 2010
dawasiknie wrote:Klopt
haha +1 inderdaad
Hardtraxx Newbie
25 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer :cry:.

Goed bezig moderators.......
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
AllesKutEnter wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer :cry:.

Maak je niet zo druk..
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
AllesKutEnter wrote:Wat een BULLSHIT dat mijn topic zonder bron wordt gesloten terwijl er precies hetzelfde in stond. En nu hebben we als bron Youtube? Wauw! ik stond al te kijken van wikipedia, maar youtube? zo jammer :cry:.

Ach meisje toch. :aww:
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 6 days ago
Dit is een zaak voor Rico...
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025

Wat maakt het nou uit wie het topic maakt? En dat van jou was gebaseerd op een filmpje wat opgenomen was op Knock Out en dit is van het officiele Wildstylez kanaal. Niet dat dat heel veel uitmaakt maarja..
Hardtraxx Beheerder
6139 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
JolleNL wrote:

Wat maakt het nou uit wie het topic maakt? En dat van jou was gebaseerd op een filmpje wat opgenomen was op Knock Out en dit is van het officiele Wildstylez kanaal. Niet dat dat heel veel uitmaakt maarja..
Daarom dus. Duidelijke reden lijkt mij.
Als jan en alleman een topic gaat openen over een nieuw nummer wat hij/zij heeft gehoord op een feest zie je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer.

Maar als je credits wilt wil ik je naam wel in de startpost zetten hoor ;)
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Jor-D wrote:
JolleNL wrote:

Daarom dus. Duidelijke reden lijkt mij.
Als jan en alleman een topic gaat openen over een nieuw nummer wat hij/zij heeft gehoord op een feest zie je op een gegeven moment de bomen door het bos niet meer.

Maar als je credits wilt wil ik je naam wel in de startpost zetten hoor ;)
jij bent echt te goed voor deze wereld :P
V
1 posts member since 2010
last seen Apr 2011
Wildstylez - No Time To Waste (Noize Suppressor Remix) :woot: <- was dit maar waar :P
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
MeesterJ wrote:Ik heb dit anthem nu een aantal keer beluisterd, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het elke keer lekkerder vind worden!
Een anthem moet toegankelijk zijn voor de "mainstream massa" maar dit anthem heeft naar mijn idee meer lagen dan gebruikelijk, en is dus ook uitermate geschikt om meerdere keren te horen op 1 avond, zodat je telkens iets anders kan opvallen eraan, buiten dat je gewoon los kan gaan :)
Ik denk ook dat het wel goed is voor de dagjesmensen als ze doorkrijgen dat hardstyle niet altijd zo "simpel" en "1-lagig" hoeft te zijn als veel van de producties van de afgelopen jaren, waar naar mijn idee meer uit te halen zou zijn geweest. Dit neemt niet weg dat een simpele ragplaat ook heerlijk kan zijn, en zeker moet gemaakt moet blijven worden :evil:
Chapeau voor Wildstylez :thumbsup:

Verder lees ik met interesse de posts van Lyst over de BPM en de pitchkicks/reversed bass discussie. Ben het hier volledig mee eens, diepe zware pitchkicks vind ik heerlijk en daar kan ik keihard op raggen, maar de allerheerlijkste bounce/vibe krijg ik nog altijd uit n strakke flinke reversed bassline. Denk aan "The age of reverse bass" en dan ietsje gepitcht, dan heb je automatisch het op-en-neer gevoel, dan zwiep ik mn benen zo hoog de lucht in dat ik bijna mn neus kan raken xd

Tot dusverre mn allereerste bijdrage :$
Ik weet wat 'pichten' is en wat 'kicks' zijn, maar wat zijn 'pithkicks'?
Ik wil absoluut niet dom overkomen, maar ik ben gewoon nieuwschierig :).
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Dat de kicks van toonhoogte veranderen. Goed voorbeeld is de climax van headhunterz - psychedelic. Of Builder - Her Voice waarbij het per maat? gebeurt. Maar bijna elke track heeft tegenwoordig wel pitchkicks.
L
Hardtraxxer
427 posts member since 2009
last seen Feb 2015
Lyst wrote:Dat de kicks van toonhoogte veranderen. Goed voorbeeld is de climax van headhunterz - psychedelic. Of Builder - Her Voice waarbij het per maat? gebeurt. Maar bijna elke track heeft tegenwoordig wel pitchkicks.
Ik snap het nu, bedankt voor de uitleg :) .
Hardtraxxer
51 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Ik vind het een lekker nummer :)
N
1 posts member since 2010
last seen Jun 2010
mag van mij wel wat harder, vind het geen geweldige antem...
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
Ik vind dit echt een fantastisch nummer, de intro, de vocals, de climax. Alles klopt aan dit nummer. Daarnaast heeft het nummer ook gewoon zijn eigen feeling en nu ik een paar keer geluisterd heb ben ik helemaal om! Fantastisch anthem :thumbsup: