Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 10 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Wildstylez - Lonely (DIGI012)

Label
Digital Age 012
Catalogue number
DIGI012

Source: hardstyle.com

Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 14 days ago
emmerick wrote:het boeit mij toch geen kut wat mensen vinden over pitchkicks maar ga er dan niet bij iedere release zo over zeuren in de hoop dat de producer denkt oow ik haal ze er wel uit. Van mij mag je ze haten maar dan vraag ik me wel af hoe je de muziek nog leuk kan vinden.
Als men de track niet goed vindt door de pitchkicks, dan mag men dat toch gewoon zeggen?

Over de track:
Snap niet waarom mensen hier zo lyrisch over zijn, plaatje heeft me nooit kunnen pakken, ook in het begin niet.
En NEE dat komt niet door de pitchkicks, daar heb ik totaal geen problemen mee, maar ik mis gwn wat drive en gevoel. ^^
B
Hardtraxx Addict
1372 posts member since 2011
last seen May 2022
emmerick wrote:
Bart0ving wrote:
emmerick wrote:Je wilt iemand af hebben van een forum omdat die het niet met je eens is? Snap jij de functie wel van een FORUM? Forumtechnisch gezien zou je juist blij met mij moeten zijn, dan heb je ook iemand met een andere mening waarmee je kan discusieren ipv dat iedereen het met elkaar eens is.
Er valt 0 met jou te discussieren, je stelt je niet open voor wat anderen zeggen, en je onderbouwt je meningen slapjes. Vervolgens, wanneer iemand je niet 'seriues' neemt smijt je met kreten dat je een IQ van 150 hebt en je VWO doet. STOP EENS.
Ik ben hier ongeveer de enige die de discussie met de altijd hatende menigte over mainstream en dergelijke aangaat. niemand durft dat ofzo en de helft hier loopt mee met de eeuwige haat op pitchkicks en mainstream.

groetjes.
Dapper hoor Emmer! Dat je dat durft!

Daar gaat het toch helemaal niet om? Ik kan ook iedereen wel de hele tijd aanspreken dat ze niet moeten zeiken op pitchkicks.

Dat is nou eenmaal hun mening, en in plaats van dat je dat respecteert begin je onzin uit te kramen.
Last edited by Bart0ving on 10 Apr 2012 15:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
emmerick wrote: Ik ben hier ongeveer de enige die de discussie met de altijd hatende menigte over mainstream en dergelijke aangaat. niemand durft dat ofzo en de helft hier loopt mee met de eeuwige haat op pitchkicks en mainstream.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Last edited by Dakpan on 10 Apr 2012 15:39, edited 1 time in total.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Held :lol:

Aardig plaatje, zal hem niet heel veel luisteren/draaien denk ik.
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
delange wrote:woorden kunnen niet beschrijven hoe graag ik jou van dit forum af wil hebben. jij voegt echt helemaal niets toe aan dit forum, behalve extra pagina's per release over een eindeloze en niet diepgaande discussie. GA WEG
Bart0ving wrote:Er valt 0 met jou te discussieren, je stelt je niet open voor wat anderen zeggen, en je onderbouwt je meningen slapjes. Vervolgens, wanneer iemand je niet 'seriues' neemt smijt je met kreten dat je een IQ van 150 hebt en je VWO doet. STOP EENS.
HELDEN :lol: xd Ik agree volledig.

Over de plaat: beetje treurig dattie pas een jaar na dato eindelijk eens uitkomt. Prima luisterbaar enzo, maar inmiddels heb ik hem wel vaak genoeg gehoord. Jammer.
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
emmerick wrote: daar gaat dit topic alleen niet over. dat wil ik wel in een ander topic voor je doen. Het enige probleem is dat ik uit respect nooit zo ga zeuren bij soorten hardstyle waar ik niet zoveel mee heb en die laat ik dan dus ook gewoon links liggen meestal (goede tip :thumbup: )
En jij denkt de mensen hier tips te geven? :lol: Je hebt zelf geen idee waar je het over hebt gast. Maar wacht, je hebt wel een IQ van 150 dus ergens zouden we je hulp wel moeten waarderen. Een goede tip voor jou: Check je spellingsboekje eens, die ligt namelijk onder de stapel half afgebrande vakantietarieven voor Kazachstan.

OT:
BuzzLightyear wrote: Over de plaat: beetje treurig dattie pas een jaar na dato eindelijk eens uitkomt. Prima luisterbaar enzo, maar inmiddels heb ik hem wel vaak genoeg gehoord. Jammer.
Dit.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Ik vind deze echt heel erg vet :D pitch is erg chill uitgewerkt :)
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Ik vind hem eindelijk niet eens zo heel speciaal, had ik bij vorige Wildstylez nummertjes wel namelijk.
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 11 days ago
Al dat gezeur. bah, respecteer gewoon de artiest. Pure liefde voor de hardstyle, ligt het je niet dan ligt het je niet. Er is genoeg soorten hardstyle voor iedereen. Wees blij dat er zoveel hardstyle is? En gun iedereen zijn of haar ruimte in de hardstyle. Maar man man dat eeuwige gezeur is echt fucking irritant.
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
:thumbup: heel mooi melodie lyrics topnr!
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
Wat een saai kutnummer :( Doe mij Shadow maar.
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Heel erg leuk dat Hardstyle.com nieuwe nummers toevoegd, maar ik kan nog steeds niks luisteren & downloaden.. Of ben ik soms de enige? :/
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 25 days ago
Mr Lellebel wrote:Wat een saai kutnummer :( Doe mij Shadow maar.
Die heb ik ook liever inderdaad :love:
Hardtraxxer
956 posts member since 2010
last seen Aug 2026
GE-WEL-DIG !!!!!

Meteen gekocht die shizzle..

:yay: :yay: :yay:
jaron123 wrote:Al dat gezeur. bah, respecteer gewoon de artiest. Pure liefde voor de hardstyle, ligt het je niet dan ligt het je niet. Er is genoeg soorten hardstyle voor iedereen. Wees blij dat er zoveel hardstyle is? En gun iedereen zijn of haar ruimte in de hardstyle. Maar man man dat eeuwige gezeur is echt fucking irritant.
Helemaal mee eens jaron!!!
S
@ Emmerick, laat het rusten man. Discussiëren op het internet is een synoniem voor tijd verneuken. Als je hier iemand van jouw mening kan overtuigen kan je beter politicus worden.
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
JA :D nu shadow nog!!
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
eindelijk :love: :thumbsup: gelukkig de beschikbare preview bijna niet geluisterd! Vet
Hardtraxxer
456 posts member since 2011
last seen Jan 2019
Lyst wrote:Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.
nee nog afgrijselijker :lol:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
wouzer wrote:
Lyst wrote:Tja ik wilde in eerste instantie alleen even zeggen dat de melodie lijkt op iets wat ik ooit eens heb gemaakt :P
Maar omdat ik toch al een reactie schreef heb ik mijn mening ook maar even over de track gegeven, maar schijnbaar is het voor sommige mensen lastig om mijn mening te respecteren.

En @WouT3R, hardstyle is gelukkig groter dan alleen deze mainstream, anders was ik al lang pleite geweest. Bij labels als Theracords, Sys-X en Spoontech doen ze gelukkig niet aan deze afgrijselijke geluiden.
Childish...
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
wouzer wrote:

Koop alsjeblieft nieuw geluid en laat je oren uitspuiten... :p Never ever mock the 3 best labels of this moment again!

En dat is mijn mening :p
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Elexz wrote:
wouzer wrote:

Koop alsjeblieft nieuw geluid en laat je oren uitspuiten... :p Never ever mock the 3 best labels of this moment again!

En dat is mijn mening :p
:P

Melodie en kicks zijn beide heerlijk, niks speciaals maar gewoon een goede plaat :)
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Eidenlijk wat een geweldige plaat vind ik dit nog steeds echt 1 van de betere :worship:

Image

Deze doet ook even voetjes van de vloer voor deze pokoe.
Last edited by mrazura on 10 Apr 2012 19:56, edited 1 time in total.
J
Hardtraxxer
496 posts member since 2011
last seen Dec 2022
(L) (L) (L) (L) (L)
Hardtraxxer
217 posts member since 2010
last seen Oct 2015
Wat een discussies alweer :p
Dit is gwn een heerlijk plaatje, Wildstylez blijft bij mij toch echt wel de nr1 producer van het moment :)
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Dit zou zoveel beter klinken op 145 bpm.