Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 36 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS Single

Wildstylez - Into The Light (DIGI009)

Label
Digital Age
Catalogue number
DIGI009
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Lekker, maar niet speciaal.

6/10
Hardtraxx Crew
30635 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Opzich wel een lekkere typische Wildstylez track, maar niet speciaal ofzo. In Back 2 Basics zat nog zo'n heerlijke sfeer, wat ik hierin mis. Heb betere van hem gehoord in ieder geval.
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Tiesto - Into the light?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 39 minutes ago
Nee, deze track is geproduceerd door Wildstylerz, staat in de titel, kijk zelf maar.
R
Hardtraxxer
186 posts member since 2008
last seen Apr 2017
Oke
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Josh-T wrote:Nee, deze track is geproduceerd door Wildstylerz, staat in de titel, kijk zelf maar.
:worship:
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2010
last seen Apr 2014
vind hem super :worship:
A
Josh-T wrote:Nee, deze track is geproduceerd door Wildstylerz, staat in de titel, kijk zelf maar.
Ik zie toch echt Wildstylez staan
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
Sensational wrote:
Mark One wrote:Dat "fluitje" na de intro doet me denken aan Lenny Dee - The Dreamer en dan nog beter de Ophidian Rmx ( niet de DJ's Cut, de Rmx van 9.57 min ) . Dat zijn pas tracks met gevoel. Wat Ophidian daar heeft gemaakt is goud! Check it!!

Sorry beetje afgedwaald van het topic.
Forgotten Moments bedoel je? :)
Yep you got me :P. Ten minste een die oplet ;)
Hardtraxxer
194 posts member since 2009
last seen Nov 2013
Lyst wrote:
Mark One wrote:Jezus man kom op, dit is toch te mooi voor woorden? Hoe kunnen jullie dit niet vet vinden?
Ik hou ook van echte beuk Hardstyle maar als je dit hoort op groot geluid met de zon die net onder gaat, de perfecte sfeer, met je vrienden op een outdoor feest dan vertrek je toch even in een andere dimensie? En dat bedoel ik zelf zonder de stimulerende middelen :P

Nee nee dit is voor mij perfectie. Zoals Stardust is dit voor mij weer genieten.

Wildstylez erg bedankt voor deze :worship:
Daar heb je weer zo'n nummer die je moet horen als de zon net onder gaat, de perfecte sfeer er is, je met je vrienden op een outdoor feest bent.. Wat zijn dat voor flut nummers dan, een nummer hoort gewoon altijd goed te zijn en niet 3x per jaar. Ik vind het ook maar een slap nummer, de melodie is gewoon erg simpele trance.
nee nee, ik hoor hem graag dagelijks. Hij is voor mij ALTIJD goed. Maar ik verheug me gewoon op wat voor effect hij gaat hebben op een situatie als door mij beschreven. En een beetje invloeden van andere stylen is niet erg als je maar blijft beuken! Kijk naar Hardcore nu en de Anthem van Dominator View on YouTube daar zit een stukje Dub in. Je denkt raar maar het pas gewoon in de track. Blijven experimenteren en dan vernieuw je de stylen.
R
Hardtraxxer
953 posts member since 2009
last seen Dec 2015
Heb Stardust en Into The Light achter elkaar geluisterd, en moet concluderen dat ik Stardust toch beter vindt.
De kick in Stardust vind ik gewoon een stuk lekkerder, krijg er gewoon kippenvel van als de melodie erin komt samen met de kick.
Outro vindt ik ook zo heerlijk, gewoon lekker simpel beuken uit het nummer.

Allebei trouwens wel heerlijke schijfjes! :loving: :thumbup:.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Mark One wrote:Blijven experimenteren en dan vernieuw je de stylen.
amen!

OT: Heerlijk nummer weer van Wildstylez! deze man blijft me verbazen! :thumbsup:
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
The Ace of Bass wrote:
Mark One wrote:Blijven experimenteren en dan vernieuw je de stylen.
amen!

OT: Heerlijk nummer weer van Wildstylez! deze man blijft me verbazen! :thumbsup:
Mij niet, want vrijwel alle Digital age releases van zowel NC als WSZ zijn toch vaak wel hetzelfde?
Niet dat ik alle platen slecht vind hoor, maar verbazen zou het je niet moeten doen lijkt me, of ben ik nu zo wous?
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 39 minutes ago
Vind er best veel variatie in zitten, wel allemaal een beetje hetzelfde qua "rauwheid", maar wel gevarieerd.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.
Back 2 Basics, Big Bang en Stella Nova verschillen best veel van elkaar, tussen Gimme Love en A Different Story zijn er ook zeker verschillen en die verschillen weer best veel van Stardust en Into The Light.

Valt wel mee dus wat jij zegt :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
KickinAzz wrote:
Skedoedelefloeps wrote:Vind ik persoonlijk nog wel meevallen, NC en WSZ komen eigenlijk elke keer met hetzelfde trucje, alleen Huh? valt imo echt buiten de boot.
Back 2 Basics, Big Bang en Stella Nova verschillen best veel van elkaar, tussen Gimme Love en A Different Story zijn er ook zeker verschillen en die verschillen weer best veel van Stardust en Into The Light.

Niet... want wat ik zeg is mijn mening plus dat dat wel mee valt, NC komen de hele tijd (ook in defqon anthem bv) met zelfde soort kicks en concepten en ik hoor opeens allemaal arp melo's.
Vind het allemaal wel meevallen, vind het geen slechte platen (wellicht Stardust dan nog wel het slechtste) maar om nu te zeggen dat al hun tracks zoveel verschillen van elkaar... nee, vind ik wel meevallen.
Vind het uberhaupt een tegenvallend label, allemaal 1 track release, faal, totaal geen beleid achter het label en zo vernieuwend is het allemaal niet dus, maar dat is mijn mening he
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
totaal geen beleid achter het label en zo vernieuwend vind ik het allemaal niet dus, maar dat is mijn mening he

:P

OT: ik kan er uren naar luisteren :)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:
KickinAzz wrote:

Niet... want wat ik zeg is mijn mening plus dat dat wel mee valt, NC komen de hele tijd (ook in defqon anthem bv) met zelfde soort kicks en concepten en ik hoor opeens allemaal arp melo's.
Vind het allemaal wel meevallen, vind het geen slechte platen (wellicht Stardust dan nog wel het slechtste) maar om nu te zeggen dat al hun tracks zoveel verschillen van elkaar... nee, vind ik wel meevallen.
Vind het uberhaupt een tegenvallend label, allemaal 1 track release, faal, totaal geen beleid achter het label en zo vernieuwend is het allemaal niet dus, maar dat is mijn mening he
Digital Age heeft echt wel vernieuwende dingen gebracht hoor, noem bijvoorbeeld maar eens een oudere track niet van DA afkomstig die op Give It Up lijkt :thumbup:
Het is alleen wel zo dat ze moeten blijven vernieuwen omdat ze anders niet aan hun belofte blijven voldoen.
En het ligt er maar aan wat je als grote verschillen ziet, voor mij zijn de verschillen in ieder geval groot genoeg tot nu toe zolang ze maar niet de hele tijd hetzelfde blijven maken.. sommige tracks hebben weliswaar wat dezelfde elementen, maar toch nog variatie genoeg voor mij van wat er tot nu toe uitgebracht is :)
Hardtraxxer
308 posts member since 2010
last seen Jan 2017
Dit nummer is om mee trouwen! :bomb:
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
intro :worship:
J
Hardtraxx Newbie
24 posts member since 2010
last seen May 2013
leuk om een avond mee te beginnen. sws beter als stardust die pakte me nooit echt.
H
Hardtraxxer
59 posts member since 2011
last seen Jun 2011
Heerlijk, heeft iets weg van tiesto maar is ooo zo meer hardstyle. Ik vind het een topper! :)
Hardtraxx Newbie
12 posts member since 2011
last seen Apr 2012
Toen ik hem voor het eerst live hoorde was ik al verliefd op deze plaat!
TOP PLAAT! :bomb: :loving:
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
Lekker :D

Wildstylez, heer en meester ;)