Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Single

Wildstylez - Huh? (DIGI004)

Label
Digital Age
Catalogue number
DIGI004

Source: djshop.de

Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik snap wel dat ze 1 track per week releasen, want anders zouden ze sneller nieuwe tracks moeten gaan produceren die wellicht minder goed gaan klinken omdat ze er dan minder / te weinig tijd in kunnen steken :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
KickinAzz wrote:Ik snap wel dat ze 1 track per week releasen, want anders zouden ze sneller nieuwe tracks moeten gaan produceren die wellicht minder goed gaan klinken omdat ze er dan minder / te weinig tijd in kunnen steken :P
Wanneer komen ze dan met aanwinsten, nieuw talent enzo...
Is nu al een tijd geleden dat het label is aangekondigt, ze mogen ook wel eens met namen komen van producers i.p.v. alleen met tracks.
Hardtraxxer
108 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Nu je het hebt over producties met andere producers, wordt Breathe op A2 records gereleased of DA? :$
D
Artiest
last seen Apr 2019
Komt op A2 album, dus zal een album sampler @ A2 worden neem ik aan.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:
KickinAzz wrote:Ik snap wel dat ze 1 track per week releasen, want anders zouden ze sneller nieuwe tracks moeten gaan produceren die wellicht minder goed gaan klinken omdat ze er dan minder / te weinig tijd in kunnen steken :P
Wanneer komen ze dan met aanwinsten, nieuw talent enzo...
Is nu al een tijd geleden dat het label is aangekondigt, ze mogen ook wel eens met namen komen van producers i.p.v. alleen met tracks.
Ben ik ook benieuwd naar, dat zou het probleem dat ze anders te snel moeten producen goed kunnen verhelpen :thumbup:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Daarvoor hebben ze toch dat contest op Defqon?
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Lyst wrote:Daarvoor hebben ze toch dat contest op Defqon?
De winnaars daarvan mogen op de Purple draaien ja, maar ik heb nergens iets gelezen over een contract bij Digital Age :P
D
Artiest
last seen Apr 2019
Zullen die 2 uberhaupt wel bezig zijn met het label... het lijken me niet echt leiders op dat gebied.
Kijk een Prophet of Zany die zullen wel flink bezig zijn ook met het label en hebben daar nog mensen voor,
Ik heb het gevoel dat WSZ en NC gewoon een dag in de studio zaten, bedachten hun eigen label op te zetten en gewoon tracks te maken.
Ik heb niet echt een gevoel dat ze bezig zijn een label te runnen, maar proberen andere dingen te produceren.
Aan het typen...
last seen Oct 2024
KickinAzz wrote:
Lyst wrote:Daarvoor hebben ze toch dat contest op Defqon?
De winnaars daarvan mogen op de Purple draaien ja, maar ik heb nergens iets gelezen over een contract bij Digital Age :P
De plaat wordt toch ook uitgebracht op DA en ik denk afhankelijk van het niveau van de contest zullen misschien ook wel mensen gecontracteerd worden. Maar omdat het niet zeker is dat er dusdanige talenten meedoen die de moeite waard zijn om een contract aan te bieden is dat uiteraard niet vermeld, maar het lijkt me sterk als ze een plaat van geweldig niveau krijgen opgestuurd, dat ze het laten bij het eenmalig uitbrengen ervan.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Als ik eigenaar van Digital Age zou zijn en er bevinden zich inderdaad artiesten met veel talent die een plaat van geweldig niveau brengen dan zou ik ze ook zeker een contract aanbieden, dus daar kan ik me wel in vinden ja :P
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Ik denk dat de personen die meedoen aan dit contest vooral een beetje naar nieuwe sounds moeten zoeken die nog niet eerder zijn gebruikt. Dus eventueel kijken naar andere genres en daar elementen van gebruiken, andere opbouw gebruiken etc... Het moet wel hardstyle blijven maar toch moet je zoiets hebben van: "wauw dat heb ik nog niet eerder zo gehoord :D " ;) . Ik zou niet teveel trance elementen proberen want die zijn al gebruikt nu door Noisecontrollers en Wildstylez, maar andere genres kan je zeker wel in zoeken. Daarbij moet je productie ook goed afgemixt zijn, een goeie sound design hebben en het masteren wordt dan door hun gedaan :) . Ik denk dat je met dit al ver komt. En natuurlijk zal degene die dit voor elkaar krijgt waarschijnlijk wel een contract krijgen bij Digital Age :P . Die mensen laten ze echt niet lopen hoor.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nou je kunt bv bedenken waarom iemand als Neilio bv niet benadert is door Digital Age (misschien ook wel hoor geen flauw idee >.<).
Dat zijn toch types die je in zo'n label kunt zetten.
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Skedoedelefloeps wrote:Nou je kunt bv bedenken waarom iemand als Neilio bv niet benadert is door Digital Age (misschien ook wel hoor geen flauw idee >.<).
Dat zijn toch types die je in zo'n label kunt zetten.
:yes:

Heb hem ook al voorgesteld om mee te gaan doen aan de contest :D
Aan het typen...
last seen Oct 2024
Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Lyst wrote:Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.
Ik snap dat ook niet helemaal.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Lyst wrote:Sorry maar Neilio is gewoon melodietjes met pitchkicks hardstyle, ik zie niet hoe dat op een label als DA past dat vernieuwend probeert te zijn.
Je zegt het zelf, probeert te zijn, DA platen zijn tot nu toe ook gewoon melodietjes met pitchkicks >.<
Past er in mijn optiek prima tussen, hij kan, net als NC en WSZ, redelijk veelzijdig producen. Wat duistere dingen en wat euforischere dingen.
Ik heb dingen van hem gehoord die echt heel anders zijn dan normale hardstyle en wel in een straatje zoals Huh? passen dus, hij zou er prima tussen passen imo.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Geen slechte track, zeker de moeite waard :thumbsup:
J
Hardtraxxer
681 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
jeff wrote:Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??
Wordt sowieso een Noisecontrollers release maar welke weten we nog niet. Het is wachten op djshop.de daar komen ze altijd als eerste op te staan ;) .
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
D-Teq wrote:
jeff wrote:Eindelijk vanavond is die uit, iemand al een idee wat DIDI005 zal zijn??
Wordt sowieso een Noisecontrollers release maar welke weten we nog niet. Het is wachten op djshop.de daar komen ze altijd als eerste op te staan ;) .
Is dat zo? Zou het niet een Pavelow release kunnen zijn? Die zouden ook op DA komen.
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Verre weg beste DA release,tot nu toe :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4448 posts member since 2011
last seen Oct 2014
Binne 5 uur word hij aangeschaft^^
Hardtraxx Addict
1424 posts member since 2009
last seen Aug 2017
bob marok wrote:
D-Teq wrote:
Is dat zo? Zou het niet een Pavelow release kunnen zijn? Die zouden ook op DA komen.
Dat zou zo maar kunnen, heeft een paar behoorlijke tracks gemaakt dus dat zou ik niet erg vinden :thumbsup:
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 15 days ago
E-rik wrote:
bob marok wrote: Is dat zo? Zou het niet een Pavelow release kunnen zijn? Die zouden ook op DA komen.
Dat zou zo maar kunnen, heeft een paar behoorlijke tracks gemaakt dus dat zou ik niet erg vinden :thumbsup:
Beautiful & Rich plz :thumbsup:
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Uit @ Hardstyle.com