wrote:
Haal deze er ook ff uit nu je toch bezig bent.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
CHardtraxx Addict
- 1375 posts member since 2011
- last seen Aug 2016
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
JAAAAA

Helden!!

4 jaar oud maar klinkt alsof t zo van deze tijd is
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
VERDOEMMELE

Vind m eerlijk gezegd niks aan, niet echt mijn smaak.
Heb beetje hetzelfde, niet slecht maar niet mijn smaak.wrote:Vind m eerlijk gezegd niks aan, niet echt mijn smaak.
Vocalen vind ik erg tof. Verder vind ik hem maar saai, pakt me niet zo.
Vocalen zijn heel gaaf maar verder wordt het niet echt spannend imo, beetje saai.
Eens met broeders Yannick en Indy! 
wrote:Vocalen zijn heel gaaf maar verder wordt het niet echt spannend imo, beetje saai.
Gewoon een bout track als je het mij vraagt
. Vocalen vind ik regelrecht kut en de opbouw doet teveel aan house denken ipv hardstyle. Deze sla ik snel over
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 2 days ago
Is deze plaat in 2013 gemaakt? Ik sla m over, heb wel genoeg van deze meuk gehoord. 
Heb ik ookwrote:Vocalen vind ik erg tof. Verder vind ik hem maar saai, pakt me niet zo.
Haha even eerlijk, Destiny en Luminosity zijn prima plaatjes, maar dit vind ik gewoon drie keer niks. Dit had zo een doorsnee Coone house/hardstyle trackje kunnen zijn.. Imo te saai en sloom.
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Deze is dan ook 3 jaar ouder dan de andere 2wrote:Haha even eerlijk, Destiny en Luminosity zijn prima plaatjes, maar dit vind ik gewoon drie keer niks. Dit had zo een doorsnee Coone house/hardstyle trackje kunnen zijn.. Imo te saai en sloom.
In m'n hoofd was deze plaat vetter dan dat hij daadwerkelijk is. Toch nog steeds een prima plaat 
Jup, maar in mijn ogen hadden ze deze om die reden achterwegen mogen laten. Ligt misschien ook aan de hoge verwachtingen nu waar deze plaat imo niet aan tiptwrote:Deze is dan ook 3 jaar ouder dan de andere 2wrote:Haha even eerlijk, Destiny en Luminosity zijn prima plaatjes, maar dit vind ik gewoon drie keer niks. Dit had zo een doorsnee Coone house/hardstyle trackje kunnen zijn.. Imo te saai en sloom.
Welke was eigenlijk eerder? De vocale versie van Virus of deze? 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Ik dacht altijd deze maar korekt mie if I am rongwrote:Welke was eigenlijk eerder? De vocale versie van Virus of deze?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
wrote:Helden!!![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:VERDOEMMELE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
My god.... Ik was deze helemaal vergeten en dacht na het zien van deze reacties dat het misschien wel het luisteren waard was. Maar god je kan ook overdrijven zeg.wrote:JAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()