Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
klonk wel leuk op intents, kan me herinneren dat er ook een stukje met lager tempo inzat? correct me if i'm wrong 
-
FHardtraxxer
- 62 posts member since 2012
- last seen Jan 2017
Ja idd, in de intro. Was niet echt bijzonder. in die hhz remix van spaceman vond ik dat slome stuk met die screeches nog wel wat hebben, maar dit had echt 0,0 toegevoegde waarde.wrote:klonk wel leuk op intents, kan me herinneren dat er ook een stukje met lager tempo inzat? correct me if i'm wrong
kan er weinig uit opmaken, maar wat ik van de melodie eruit kan halen klinkt prima, fijne scherpe synth ook weer.
-
SHardtraxxer
- 196 posts member since 2011
- last seen Dec 2016
laten we hopen op fatsoenlijke een kick 
Klinkt als een lekkere nummer. Niet zo'n zeiknummer als Year of Summer of Back to History. Hopelijk heeft hij het gemaakt omdat hij het leuk vindt en niet als antwoord op alle kritiek dat hij commercieel voor de radio produceert. Benieuwd naar de HQ.
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
Hier blijft het ook maar stil over
Het zou me eigenlijk niets verbazen als wildstylez ook met een album komt.
Het zou me eigenlijk niets verbazen als wildstylez ook met een album komt.
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
Ik had hem ook nog op mijn pc staan, even geüpload omdat ik denk dat de kwaliteit wat beter is
View on YouTube
Melodie klinkt weer heerlijk, vind het jammer dat er niks meer mee gedaan wordt.
View on YouTube
Melodie klinkt weer heerlijk, vind het jammer dat er niks meer mee gedaan wordt.