Hoe weet je dat?wrote:Het is geen anti gewordenwrote:Wat een verkrachting van een gruwelijk mooie plaat. Die anti's van TNT komen mij al 4567x de neus uit.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:wrote:Wildstylez "Forever" - TNT Remix
#just #finished #nodropthistime
Last edited by Jeffrey2107 on 10 Apr 2015 18:20, edited 1 time in total.
tong tong tong tong kwang kwang kwang kwang wonk wonk wonk wonk
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Die melodie is best gaaf gedaan! Een leuke TNT twist aan de plaat gegeven, voor mij is hij geslaagd.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Beetje afhankelijk van hoe de kicks in HQ zijn, maar het klinkt zeker niet slecht
Haalt het natuurlijk niet bij het origineel, maar toch.
Klonk gisteren tegen al mijn verwachtingen in erg lekker live.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Ik vind dit wel aardig klinken eigenlijk. Kicks zijn zeker niet je-van-het, maar wel een leuke twist aan het origineel gegeven.
-
S
Als je het niet te veel vergelijkt met het origineel is het een aardig plaatje maar als remix toch niet echt helemaal geslaagd.
3 x moeten lezen deze opmerking...hoe bedoel je dat? Ik vind hem als remix juist erg geslaagd, alle elementen van het origineel komen erin terug (hetzij in verschillende vormen). Die gecutte vocals a la Tuneboy uit 2009/2010, die gitaar aan het begin die die melodie uit het origineel speelt. Enige wat me stoort is de melodie, je zingt toch automatisch de originele mee hahawrote:Als je het niet te veel vergelijkt met het origineel is het een aardig plaatje maar als remix toch niet echt helemaal geslaagd.
Jezus wat een remix zeg
Na ontiegelijk veel te hebben gesleuteld zijn ze er toch in geslaagd om er een vet nummer van te maken.
ik vind dit juist best geslaagde remix
al vind ik de kicks maar nicks
-
S
Ik vond/vind het origineel een uitzonderlijke goede plaat en daar komt dit voor mij totaal niet bij in de buurt, vandaar dat ik hem als remix niet geslaagd vind. Als ik even net doe alsof het origineel niet bestaat en dit een totaal nieuwe track is dan kan ik hem goed waarderen. Hoop dat het iets duidelijker is nu hahawrote:3 x moeten lezen deze opmerking...hoe bedoel je dat? Ik vind hem als remix juist erg geslaagd, alle elementen van het origineel komen erin terug (hetzij in verschillende vormen). Die gecutte vocals a la Tuneboy uit 2009/2010, die gitaar aan het begin die die melodie uit het origineel speelt. Enige wat me stoort is de melodie, je zingt toch automatisch de originele mee hahawrote:Als je het niet te veel vergelijkt met het origineel is het een aardig plaatje maar als remix toch niet echt helemaal geslaagd.
Die eerste climax is toch wel echt een pareltje.. wauw