mag ik vragen wat jij wel goed vind dan? aangezien je de enige ben volgends mij die dit slechte platen vind..wrote:een mening is niet zwak, een mening is een mening, een argument is zwakwrote:Nou van mij mag je het best zeggen hoor, want een mening zonder argumenten gebaseerd op feiten is stukken minder zwak dan een mening zonder enige argumentenwrote:waarom moet ik altijd gehele zinnen hier op t forum neerzetten waarom ik iets vind waarop vervolgens weer iemand langs komt die zegt dat t niet op feiten is gebaseerd...
vind t gewoon k.u.t. take it or leave it
en mijn mening is dat t kut tracks zijn
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Wildstylez - Feedback/Delay Distortion (SSL020)
- Label
- Scantraxx Silver
- Catalogue number
- SSL020
- FeedbackYouTube
- Delay DistortionYouTube
-
OHardtraxxer
- 967 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
BHardtraxxer
- 303 posts member since 2009
- last seen Jul 2023
Ik vind delay distortion een beetje simpel
qua melodie opbouw naar qlimax en intro zijn dan wel weer leuk.
Feedback keer wat anders, maar zeker lekker.

Feedback keer wat anders, maar zeker lekker.
Niet mee eens, er waren tijdens 2006/2008 dat HHZ toch echter beter was dan WS.wrote:Wildstylez heeft altijd al boven het niveau van HHZ gestaanwrote:Het moment dat Wildstylez het niveau van zijn maatje Headhunterz overstijgt, is duidelijk aangebroken.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hoezo niet over wilt praten... ik kan mijn mening in deze tracks samenvatten in 1 smiley... of moet alles wat mensen zeggen meteen uitlopen tot discussies en moet daar een complete desk-reasearch achter zitten ofzo?wrote:Het is toch logisch dat je op een forum zit om te discussiëren, niet om overal smiley's neer te zetten?
Als je er niet over wil praten, wat doe je hier dan?
ik vind de track helemaal niks, spreken me niet aan, melo's niet, sounds niet, kicks niet, vond z'n laatste release beter, allemaal tevreden nu weer
vind alleen Delay Distortion wel lekker die andere vind ik maar niks!
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
Laten we hopen =)wrote:deze morgen?
Niet dat ik wacht op deze release, maar toch kunnen er geen 2 releases op 1 dag ofzo 
Feedback is echt heerlijk. Past in het straatje Zanza Labs - Industrial Bug en Zany - R.A.W., laat ik het industrial hardstyle noemen. En het wordt wat mij betreft veel te weinig gemaakt (+, als het al voorkomt, is het meestal in een intro).
Delay Distortion is ook niet verkeerd, maar weinig bijzonders.
Delay Distortion is ook niet verkeerd, maar weinig bijzonders.
Godver.. geen Midifilez en Scantraxx tegelijk?wrote:Nope, Midifilez Sampler 003
Over het algemeen 1 Scantraxx release elke vrijdag, incl. A2, Midify, etc. Volgende week wss Wildstylez dus, of de Second Identity Album Sampler 001.wrote:Godver.. geen Midifilez en Scantraxx tegelijk?wrote:Nope, Midifilez Sampler 003
bah bah bah zo hebben ze nog een heel najaarvullend programma klaarliggenwrote:Over het algemeen 1 Scantraxx release elke vrijdag, incl. A2, Midify, etc. Volgende week wss Wildstylez dus, of de Second Identity Album Sampler 001.wrote:Godver.. geen Midifilez en Scantraxx tegelijk?wrote:Nope, Midifilez Sampler 003
ahh van de Midififilez 004:S...hopelijk komt deze volgende week:O
Feedback klinkt wel heel vet!
Delay Distortion vind ik dan weer saai..
Delay Distortion vind ik dan weer saai..
delay destortion is een heerlijke plaat, met vooral de opbouw naar de climax.
het nummer doet me sterk denken aan music or noize wat ik ook een topplaat vond.
Feedback moet ik nog ietsjes vaker luisteren maar is ook geen verkeerde plaat
kortom
het nummer doet me sterk denken aan music or noize wat ik ook een topplaat vond.
Feedback moet ik nog ietsjes vaker luisteren maar is ook geen verkeerde plaat
kortom
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
delay distortion een heerlijke wildstylez plaat. Feedback heet ook wel iets maar ik vind hem wel erg eentonig als ik het zo hoor, denk dat hij mij snel verveeld:S
http://www.djshop.de/index.php?seite=de ... P3¶m2=
Dj shop release date: 15/11/10
Hardstyle.com release date altijd 2 weken eerder, dus: maandag 1/11/10 (of zelfs vrijdag 29/10/10). Nog n week dus ongeveer
Dj shop release date: 15/11/10
Hardstyle.com release date altijd 2 weken eerder, dus: maandag 1/11/10 (of zelfs vrijdag 29/10/10). Nog n week dus ongeveer
-
DHardtraxxer
- 775 posts member since 2009
- last seen Jul 2024
Het is dat die synth zo heerlijk is van Delay Distortion anders was die minder geweest denk ik, kicks pitchen ook lekker! En tracks zoals Feedback mag van mij veel meer geproduceerd worden lekkere expirementeel alleen jammer dat youtube volk dat soort tracks minder waarderen :')
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
mwah wat is er zo mooi aan DD dan?
gewoon weer zon 13 in een dozijn track.
Feedback daarintegen vind ik wel lekker, en apart!
Feedback daarintegen vind ik wel lekker, en apart!
Die kicks van Feedback zijn wel hard zeg. 
Meeslepende mid met lekkere kicks, en een niet helemaal standaard melodie met niet helemaal standaard sounds. Vind het ook geen OMGwrote:mwah wat is er zo mooi aan DD dan?
-
RHardtraxxer
- 953 posts member since 2009
- last seen Dec 2015
Leuke tracks maar zo speciaal zijn ze ook weer niet.
Helemaal mee eens. En Industrial Hardstyle moet erkend wordenwrote:Feedback is echt heerlijk. Past in het straatje Zanza Labs - Industrial Bug en Zany - R.A.W., laat ik het industrial hardstyle noemen. En het wordt wat mij betreft veel te weinig gemaakt (+, als het al voorkomt, is het meestal in een intro).
-
SHardtraxx Addict
- 1376 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
zie hem al wel op het internet staat (niet legaal). Op hardstyle.com en dance-tunes nog niet...
EDIT: Het zijn trouwens wel de radio edits
EDIT: Het zijn trouwens wel de radio edits