lekker
Maar waarom hebben de tracks van die 25-seconden-fop-intro's ?
Maar waarom hebben de tracks van die 25-seconden-fop-intro's ?
wrote: Maar waarom hebben de tracks van die 25-seconden-fop-intro's ?
Kicks uit lost in dreams remix verzieken t hele nummerwrote:ok ik ben eruit, Wildstylez is toch echt mijn favoriete producer dit moment
maar blijkt maar weer echt wie de platen van Alpha2 maakt want die kicks uit delay distortion zijn haast hetzelfde als die in Lost in dreams remix, vind ik niet erg hij mag ze nog veel vaker gebruiken. Voor mij een soort NC-kick, je raakt er niet op uitgekeken
+1 alleen het BPM iets opvoeren en dan klinkt ie nog lekkerderwrote:Feedback!
BPM omhoog en dan vind ik hem wel wat weg hebben van die 160 BPM trackwrote:+1 alleen het BPM iets opvoeren en dan klinkt ie nog lekkerderwrote:Feedback!![]()
Delay Distortion is gewoon een heerlijke Wildstylez plaat
Pak hem dan binnen 2 wekenwrote:keuzes keuzes, nu halen of geld sparen en over 2 weken goedkoper halen..
Wat heeft ie fout gedaan dan? Zo veel heeft ie niet fout gedaan hoor..wrote:feedbackWildstylez krijgt weer wat credits na veel fouten
ik vond alleen no time to waste dit jaar een van ze weinige tegenvallerswrote:Wat heeft ie fout gedaan dan? Zo veel heeft ie niet fout gedaan hoor..wrote:feedbackWildstylez krijgt weer wat credits na veel fouten
Dat zeker, Wildstylez heeft vaak een lekkere ''zuiverheid'' in zijn tracks. Dat maakt deze tracks ook zo aangenaam.wrote:vind het lekker verfrissend
& Complex Situation en Lost in Music vind ik ook wat minder.wrote:ik vond alleen no time to waste dit jaar een van ze weinige tegenvallerswrote:Wat heeft ie fout gedaan dan? Zo veel heeft ie niet fout gedaan hoor..wrote:feedbackWildstylez krijgt weer wat credits na veel fouten
yep en ik krijg altijd een zomers gevoel erbij, doe me ogen dicht en zie dan altijd defqon en decibel voor mewrote:Dat zeker, Wildstylez heeft vaak een lekkere ''zuiverheid'' in zijn tracks. Dat maakt deze tracks ook zo aangenaam.wrote:vind het lekker verfrissend