2 echt dikke tracks van Wildstylez. Ben benieuwd hoe snel digital age gaat releasen:D
huh is gewoon leuk experimenteel, vage plaat die voor af en toe weleens leuk is om op te zetten
Source: soundcloud.com
wrote:huh?wauw, eindelijk is wat 'andere' hardstyle!
hier spreek je jezelf toch echt tegen?RobertV schreef:
Aha dat is dus ook de rede geweest van die nieuwe sound. Huh? zullen ze wel niet op scantraxx willen releasen.
Slaat nergens op. Alsof Wildstylez geen creatieve vrijheid binnen de Hardstyle mag hebben.
Citaat:
Het label “Digital Age” zal een showcase worden van een constante reis door verschillende soorten hard dance muziek.
Hij wil dus veelzijdiger gaan produceren gok ik zo. Niets mis mee toch?
Ontopic: gewoon 2 vette tracks!
Geen officiele bron nog geloof ik, maar waarschijnlijk komt deze eerst en dan die van NC.wrote:is er al bekent welke eerst komt deze of die van NC??
Want? Ze zouden toch heel veel verschillende dingen laten horen? 1 van die verschillende dingen is standaardplaatjeswrote:B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat..
Het is geen slechte plaat, maar een diverse track vind ik het nou ook weer nietwrote:Want? Ze zouden toch heel veel verschillende dingen laten horen? 1 van die verschillende dingen is standaardplaatjeswrote:B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat..Niet dat ik B2B zo standaard vind ofzo, best lekker imo
Ze laten duidelijk weten divers te zijn, ik weet niet of je weet wat divers is ?wrote:Het is geen slechte plaat, maar een diverse track vind ik het nou ook weer nietwrote:Want? Ze zouden toch heel veel verschillende dingen laten horen? 1 van die verschillende dingen is standaardplaatjeswrote:B2B spreekt het doel van Digital Age compleet tegen, het is namelijk weer zo een 13 in een dozijn plaat..Niet dat ik B2B zo standaard vind ofzo, best lekker imo
Beter lezen:wrote: hier spreek je jezelf toch echt tegen?
Heb er ook heeeeeel veel vertrouwen in.wrote:Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.
Zeker, heb hoge verwachtingen van dit labelwrote:Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.
+1, kan niet wachten op die releases!wrote:Zeker, heb hoge verwachtingen van dit labelwrote:Van wat ik tot nu toe allemaal heb gehoord (vooral die collabs van NC en Wildstylez) gaat dit een van de meest diverse labels worden, vooral als ze dit doortrekken. Die gasten zijn zo getalenteerd dat het eigenlijk ook alleen maar goed kan gaan.
Huh? vrij standaard? Je maakt je erzelf niet slimmer op na deze reactie, jammer.wrote:Het zou toch allemaal vernieuwend zijn?
Vind het nog steeds vrij standaard vrolijke hardstyle.
Niets vernieuwends aan helaas.
Had er wel op gehoopt!
wrote:Huh? vrij standaard? Je maakt je erzelf niet slimmer op na deze reactie, jammer.wrote:Het zou toch allemaal vernieuwend zijn?
Vind het nog steeds vrij standaard vrolijke hardstyle.
Niets vernieuwends aan helaas.
Had er wel op gehoopt!