Wildstylez ook niet 
Redelijk nummertje
Redelijk nummertje
Jawel hoor, Tim in ieder geval welwrote:Atmozfears gebruiken/gebruikt geen FL.
Oh, ik dacht laatst een Cubase screenshot te hebben gezien van ze, my bad.wrote:Jawel hoor, Tim in ieder geval welwrote:Atmozfears gebruiken/gebruikt geen FL.
Waarschijnlijk hebben zij standaard in hun daw hun naam als author staan.wrote:Op dit plaatje wel:
maar ff serieus, het staat op de album art dus het zal wel ft. Wildstylez zijn hoor
wrote:Op dit plaatje wel:
maar ff serieus, het staat op de album art dus het zal wel ft. Wildstylez zijn hoor
Bijna elke artiest gebruikt cubase voor het pitchen van kicks.wrote:Jawel hoor, Tim in ieder geval welwrote:Atmozfears gebruiken/gebruikt geen FL.
tikkeltje zeurderig en iets te lang. stem opzich is niks mis mee en geeft een lekkere sfeer.wrote:Wat vinden mensen zo vervelend aan de break als ik vragen mag? Ik mag dat jazzy achtige gevoel er wel in eigenlijk.
Dat blijft een smaakkwestie, maar daar ben ik het nou echt niet mee eens!wrote:Bevat een van de beste melodieën ooit in een hardstyle plaat
Hij zou nooit vandaag uitkomen, vandaag komt waarschijnlijk de youtube preview online.wrote:Vertraagd?
Zie nix op hardstyle.com
Je maakt een grapje?wrote:Had hier liever een Atmozfears kick onder gehoord
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewrote:Had hier liever een Atmozfears kick onder gehoord.