Morgen 
iddwrote:Morgen
iddwrote:Morgen
Agreewrote:
Meuk.
wrote:Vind 't helemaal niks dit, heb 't écht geprobeerd te luisteren maar na 3 keer kon ik Debt of Blood en Excitement Initiated niet meer horen, wat een grafherrie. Alleen maar scheurende geluiden en totaal geen gevoel in die platen, Dat Tape hield het 3,5 keer uit.
Meuk.
Kom op gast als hun het niet mooi vinden accepteer dat dan gewoon ipv het te verdedigenwrote:wrote:Vind 't helemaal niks dit, heb 't écht geprobeerd te luisteren maar na 3 keer kon ik Debt of Blood en Excitement Initiated niet meer horen, wat een grafherrie. Alleen maar scheurende geluiden en totaal geen gevoel in die platen, Dat Tape hield het 3,5 keer uit.
Meuk.![]()
dit is sowieso echt een van de beste theracords releases tot nu toe.
En geen gevoel in die platen? Tsja als je je alleen in pitchkicks verdiept.
Kun je mij vertellen wanneer die melodie precies begint, want om eerlijk te zijn hoor ik er niet eens een melodie inwrote:In de melodie van Debt Of Blood zit veel gevoel in hoor.
Ik lees mee als je 't goed vindt want ik kan 't ook écht niet begrijpen. Dat Tape kan ik nog inkomen dat iemand dat goed vindwrote:Kun je mij vertellen wanneer die melodie precies begint, want om eerlijk te zijn hoor ik er niet eens een melodie inwrote:In de melodie van Debt Of Blood zit veel gevoel in hoor.![]()
Ik vind er echt totaal geen zak aan, echt waar niet. Ik hoor in Debt of Blood de kicks in een of ander raar ritme gaan, ik kan er geen touw aan vast knopen. Hetzelfde geld voor Excitement Initiated, het enige wat ik hoor is een kick in een DnB jasje en af en toe een vrouw die er doorheen praat.
Met alle respect voor de mening van de liefhebbers, maar zouden jullie mij precies kunnen vertellen wat het is aan deze tracks dat het mooi doet klinken voor jullie, gewoon puur uit interesse.
Hint: Als je moeite hebt met d's en t's, schrijf het niet in grote letters, dan valt het minder opwrote:Haha, leuk, even reactie'tjes peilen aan de hand van 't discussie topic
Maar blijf bij m'n standpunt dat ik 't meuk VINDT.