Okay, if we're taking the high ground I will rightfully change what I said to 'In my opinion'. That way there is no room for discussion. 
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
Geweldig dit
Die korte rolls zijn zoooo dik 
Over het algemeen zitten platen van Wavolizer toch wel wat beter in elkaar dan teveel rommel dat tegenwoordig wordt gereleased, of je het nou mooi vindt of niet... Equals kwaliteit.wrote:Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.wrote:Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.wrote:![]()
![]()
kutkneuswrote:Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.wrote:Gevoelig punt geraakt? Ik blijf erbij dat de kwaliteit een stuk hoger ligt dan die geforceerde poep die je tegenwoordig hoort.wrote:![]()
![]()
Ga je nou door op waar je bent ingemaakt in dat Tweekaz topic?wrote:Over het algemeen zitten platen van Wavolizer toch wel wat beter in elkaar dan teveel rommel dat tegenwoordig wordt gereleased, of je het nou mooi vindt of niet... Equals kwaliteit.wrote: Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.
Want? Alsof Headhunterz, Wildstylez of Thera met minder kwaliteit aan komen zetten? Rot op met je kansloze uitschelden, Daktard.wrote:kutkneus
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
@elexz... hou alsjeblieft je bek.. en rot van hardtraxx.. je wil alleen maar reacties uitlokken.
Zo heerlijk hoe je weer bewijst hoe laagbegaafd sommige mensen op dit forum zijnwrote:@elexz... hou alsjeblieft je bek.. en rot van hardtraxx.. je wil alleen maar reacties uitlokken.
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
geef gewoon je mening inplaats van altijd maar in discussie te gaan in het verkeerde topic... is zwaar irritant lezen want sommige zetten hier wel nuttige dingen niet 
Ja baas.wrote:geef gewoon je mening inplaats van altijd maar in discussie te gaan in het verkeerde topic... is zwaar irritant lezen want sommige zetten hier wel nuttige dingen niet
Ben het wel eens met Elexz, waarom zou dit kwalitatief beter zijn als bijv. een plaat van Donkey Rollers, B-front of E-force. Dit is appels met peren vergelijken, omdat de sounds totaal anders zijn.wrote:geef gewoon je mening inplaats van altijd maar in discussie te gaan in het verkeerde topic... is zwaar irritant lezen want sommige zetten hier wel nuttige dingen niet
Wow, iemand die het wél snapt
Dat zie je niet vaak hier 
Nee, iemand die het met jou eens is. Niet zo neerbuigend doen, Alex.wrote:Wow, iemand die het wél snaptDat zie je niet vaak hier
Wauw, je begrijpt het écht niet eh...? Een iPhone kan je wel of niet liggen, maar die zit toch echt heel wat beter in elkaar dan een Nokia 3410, los van het feit dat die Nokia een kernoorlog kan overleven. Volgens jou bestaat het hele concept van kwaliteit niet.wrote:Ga je nou door op waar je bent ingemaakt in dat Tweekaz topic?wrote:Over het algemeen zitten platen van Wavolizer toch wel wat beter in elkaar dan teveel rommel dat tegenwoordig wordt gereleased, of je het nou mooi vindt of niet... Equals kwaliteit.wrote: Dit heeft echt NIKS met kwaliteit te maken.Als je daar stopt, begin hier dan niet weer over exact hetzelfde
Last edited by BuzzLightyear on , edited 3 times in total.
Ben het eens met buzz etc. En ik ben hoogbegaafd, gezien dat er voor jou toe doet.
Afwerking is gewoon beter dan in nagenoeg alle hardstyle tracks.
Wat een ontiegelijk vette track. Heel die set is trouwens
Zijn kicks zijn echt perfect.
Last edited by mrazura on , edited 1 time in total.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Hier wordt ik ook wel blij van. 
Lees dit topic nog maar eens door a.u.b. Beetje zinloos daar je mond te houden en hier vrolijk weer te beginnen: Calvin Harris - I Need Your Love ft. Ellie Goulding (Da Tweekaz Bootleg)wrote:Wauw, je begrijpt het écht niet eh...? Een iPhone kan je wel of niet liggen, maar die zit toch echt heel wat beter in elkaar dan een Nokia 3410, los van het feit dat die Nokia een kernoorlog kan overleven. Volgens jou bestaat het hele concept van kwaliteit niet.
@ Lyst. Klopt, en daar geef ik je gelijk in. Echter, het statement kwam van Ordinary Joe, die niet over slechts dit nummer sprak, maar over Wavolizer in het algemeen. Zo heb ik het in ieder geval opgevat. Dan alsnog kun je vinden dat hij kwalitatief beter produceert in ALLES wat hij tot nu toe gemaakt heeft, maar dan vind ik dat een ernstig gegeneraliseerde mening die feitelijk gezien gewoon bullshit is. Er zijn genoeg DJ's die kwalitatief net zo goed platen uitbrengen als Wavolizer, ook nu, en nogmaals gaat het dus niet om alleen deze plaat. Zo wel kunnen we nu deze discussie stoppen, want dan praten we over verschillende dingen.
wrote:Leer eerst lezen, en oh, ook spellen zie ik, voordat je komt praten, sukkeltje.
Ah ja, oké. Altijd makkelijk, op fora gaan klagen over spelling. En daarbij lijkt jouw opvatting van kwaliteit anders te zijn dan die van mij (en hoogstwaarschijnlijk die van Buzz, Lyst, Dakpan, anderen die de track waarderen). Jij zegt dat alles wat goed in elkaar zit en wat goed gemasterd is van kwaliteit is en onafscheidelijk is van andere nummers die goed in elkaar zitten met goede mastering. Voor mij is verschillende soorten sounds/diversiteit, hoe er gebruik van wordt gemaakt, kracht en drive, sfeer, etc de definitie van kwaliteit. Dit is naar mijn mening toch niet echt terug te vinden in een huidige Headhunterz of Wildstylez.wrote:aswell
En serieus? :'). Dus muziek van Nicki Minaj is van dezelfde kwaliteit als die van Beethoven? Jaja.wrote:Dit is appels met peren vergelijken, omdat de sounds totaal anders zijn.
Oh en even een edit voor het laatste wat je zei Elexz: Hoe ik dat verwoordde was niet de manier waarop ik het over wilde laten komen. Ik vind de huidige producties van Wavolizer van bovengemiddelde kwaliteit, niet zijn discografie in geheel.
Dan kunnen we er over stoppen. Als iedereen zijn eigen wending geeft aan het begrip 'kwaliteit' komt er nooit een einde aan... Had gehoopt dat iedereen daar dezelfde betekenis aan zou koppelen. Blijkbaar niet dus...
Ontwijken en op de man spelen: zucht. Er valt ook echt op geen enkele manier met jou te praten eh...wrote:Lees dit topic nog maar eens door a.u.b. Beetje zinloos daar je mond te houden en hier vrolijk weer te beginnen: Calvin Harris - I Need Your Love ft. Ellie Goulding (Da Tweekaz Bootleg)wrote:Wauw, je begrijpt het écht niet eh...? Een iPhone kan je wel of niet liggen, maar die zit toch echt heel wat beter in elkaar dan een Nokia 3410, los van het feit dat die Nokia een kernoorlog kan overleven. Volgens jou bestaat het hele concept van kwaliteit niet.
Last edited by BuzzLightyear on , edited 1 time in total.
You know mewrote:Ontwijken en op de man spelen: zucht. Er valt ook echt op geen enkele manier met jou te praten eh...
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Dit soort hardstyle is niks voor mij. Het klinkt allemaal zo druk, alsof er geen structuur in track zit.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik vind dit echt heerlijk! 
Hij had het over de huidige producer Wavolizer en die levert nu al een vrij lange tijd zeer hoge kwaliteit tracks. Ik kan zo geen producer opnoemen binnen de Hardstyle die op dit moment op hetzelfde dan wel hoger niveau produceert. En dan wil ik me gerust beperken tot de afwerking van de tracks. Daar waar anderen hier het breder trekken, waar ze overigens ook zeker een punt hebben.wrote:wrote:@ Lyst. Klopt, en daar geef ik je gelijk in. Echter, het statement kwam van Ordinary Joe, die niet over slechts dit nummer sprak, maar over Wavolizer in het algemeen. Zo heb ik het in ieder geval opgevat. Dan alsnog kun je vinden dat hij kwalitatief beter produceert in ALLES wat hij tot nu toe gemaakt heeft, maar dan vind ik dat een ernstig gegeneraliseerde mening die feitelijk gezien gewoon bullshit is. Er zijn genoeg DJ's die kwalitatief net zo goed platen uitbrengen als Wavolizer, ook nu, en nogmaals gaat het dus niet om alleen deze plaat. Zo wel kunnen we nu deze discussie stoppen, want dan praten we over verschillende dingen.
Ik vind Geck-O ernstig in de buurt komen, of zelfs overtreffen, als ik even mijn eigen mening daarover mag uiten.wrote:Hij had het over de huidige producer Wavolizer en die levert nu al een vrij lange tijd zeer hoge kwaliteit tracks. Ik kan zo geen producer opnoemen binnen de Hardstyle die op dit moment op hetzelfde dan wel hoger niveau produceert. En dan wil ik me gerust beperken tot de afwerking van de tracks. Daar waar anderen hier het breder trekken, waar ze overigens ook zeker een punt hebben.