WZY wrote:W0uT3R wrote:Hidden Source wrote:Ben ik nou de enigste die hier geen reet aan vind?

Nee hoor,
Ik vind 't niks. Vind eigenlijk alles wat Theracords uitbrengt niks... voor mij is dit geen hardstyle...
EDIT: Ik zal wel een hoop shit over me heen krijgen vanwege '' voor mij is dit geen hardstyle''
let in dat geval goed op de 2 woordjes: Voor mij!
Wat vind jij dit dan, amnesia & vermin is gewoon hardstyle. Done is wat outside the box.
Maar hoe noem je dit dan? *no offence*
Ik bedoel te zeggen dat dit voor mij niet de hardstyle waar ik van hou. Doe mij maar DBSTF, Wildstylez, Noisecontrollers... Ik vind dat in hardstyle een herkenbare melodie hoort te zitten waar de kicks niet overheersen. Hier ligt de nadruk alleen maar op kicks en harder is beter... voor mij is dat niet hoe hardstyle bedoeld is. De nadruk in deze tracks ligt op harder en rauwer is beter. Vermin heeft (in mijn ogen) nog wel iets van melodie, en bij Done is 't voor mij alleen maar kraak....maar 't zijn voor mij gewoon tracks waarvan ik in een hoekje wil gaan zitten huilen.
Kan er gezegd worden dat ik een mainstream meeloper ben, ik zelf zie dat anders. Ik hou van ''happy'' melodieën en veel pitchende kicks. Ieder z'n smaak.