http://www.hardstyle.com/album/wasted-p ... ness/50918wrote:wrote:Lekker gedownload, hij staat op de replay
Maar dat zal ie vast niet bedoelen. Achja, ik download m zodra ik thuis ben. Ben benieuwd..
Source: toffmusic.com
http://www.hardstyle.com/album/wasted-p ... ness/50918wrote:wrote:Lekker gedownload, hij staat op de replay
Nopewrote:http://www.hardstyle.com/album/wasted-p ... ness/50918wrote:wrote:Lekker gedownload, hij staat op de replay
Maar dat zal ie vast niet bedoelen. Achja, ik download m zodra ik thuis ben. Ben benieuwd..
Had het niet veel beter kunnen verwoorden! Al raakt Raindropz mij ook nietwrote:Alles een beetje geluisterd, en het is echt niet mijn ding dit. Allemaal veel te happy en zwakjes. Melodieën zijn hier en daar wel erg goed zoals ik dat van Wasted Penguinz wel vaker vind, maar dat is niet iets wat mijn een lekker onderbuikgevoel geeft bij hardstyle en ik hecht hier dus ook niet zoveel waarder aan. Die collab met Toneshiftez is nog best ok en ik vind Raindropz een hele dikke plaat want die melodie raakt mij heel erg op 1 of andere manier. ''Wat'' met Chris One is ook wel een leuk plaatje, maar die probeert hard te zijn wat eigenlijk nog wel mee valt. Ook hoor ik hier teveel ''poing''-kicks wat ik op z'n zachts gezegd niet echt mooi vind.
Wel leuk dat ze zo een beetje hun eigen stijltje hebben met veel melodieën, mij spreekt het niet aan. Veel te energieloos, slechte kicks en te lange (zing) breaks. Met hier en daar een paar uitschieters dan die ik nog wel tof vind. Heb niet alles tot in details geluisterd maar mijn cijfer voor dit album zou niet veel hoger komen dan een 5.
Spotifywrote:Weet iemand waar je de Extended Mix van Sorrow kan vinden behalve op youtube...?
Als je de kicks waardeloos vindt, hoe kan je het dan een heerlijk album vinden? De kick lijkt me toch wel een van de, zo niet het belangrijkste element in een track.wrote:Heerlijk album, bijna geen een track die me niet aanspreekt. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik de kicks in de meeste nummers echt waardeloos vindt, hier is nog een punt van verbetering mogelijk. Het album is imo puur om thuis lekker te luisteren, of als je onderweg bent.
welke 2 nummers als ik vragen mag?wrote:Als je de kicks waardeloos vindt, hoe kan je het dan een heerlijk album vinden? De kick lijkt me toch wel een van de, zo niet het belangrijkste element in een track.wrote:Heerlijk album, bijna geen een track die me niet aanspreekt. Ik moet wel heel eerlijk toegeven dat ik de kicks in de meeste nummers echt waardeloos vindt, hier is nog een punt van verbetering mogelijk. Het album is imo puur om thuis lekker te luisteren, of als je onderweg bent.
OT: 2 nummers geluisterd en ik heb al een slappe. Wat een meuk.
Die van Hardstyle.com duurt ook maar 4:42 de extended is 6minuut nog iets, heb nog geen site gevonden waar je de extended mix kan halen vandaar de vraagwrote:Spotifywrote:Weet iemand waar je de Extended Mix van Sorrow kan vinden behalve op youtube...?en je kan betaald downloaden op Hardstyle.com en er zal deze week nog wel een Zippy van verschijnen.
Ben jij familie van dellionNL?wrote:
welke 2 nummers als ik vragen mag?
ik ben nieuw bij Hardtraxx, nog nooit van hem gehoordBen jij familie van dellionNL?
Far from reality heeft geen vocalenwrote:Het slechtste nummer vind ik nog Confined Thoughts. De vocalen in dit nummer zijn net zo slecht als in Far From Reality
Ik.wrote:Zijn er nog meer die hun gesigneerde cd van toff music nog niet hebben gekregen?
wrote:Due to the overwhelming reaction of the pre-order on our album, we had to sign an additional amount, meaning some deliveries might be delayed. We apologize for this and hope you love our album when it arrives #WPArmy #WISTFULNESS