Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
Bijna alle WP melodieën zijn baaswrote:Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
Bijna alle WP melodieën zijn baaswrote:Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
Smaken verschillenwrote:Bijna alle WP melodieën zijn baaswrote:Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
wrote:Als ze hun lelijke naam nu nog effe gaan veranderen, ga ik deze muziek ook draaien. Lekker plaatje, maar de naam ''Wasted Penguinz'' wil ik niet in mijn tracklist hebben..
wrote:wrote:Als ze hun lelijke naam nu nog effe gaan veranderen, ga ik deze muziek ook draaien. Lekker plaatje, maar de naam ''Wasted Penguinz'' wil ik niet in mijn tracklist hebben..
![]()
![]()
Precies.wrote:Een groot nadeel van Wasted Penguinz vond ik de overmatige hoeveelheid break in de muziek (en daarmee ook hun sets). Deze track heeft daar veel minder last van, groot pluspunt dus. Aardige plaat.
Nou, vroeger was Dirty Workz een sublabel van Toff Music. Op Toff Music zelf komen eigenlijk alleen maar albums.wrote:Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.
indeed, dat Dirty Workz een sublabel van Toff music was wist ik nietwrote:Nou, vroeger was Dirty Workz een sublabel van Toff Music. Op Toff Music zelf komen eigenlijk alleen maar albums.wrote:Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.
Waaronder een aantal cd's van Bass Events; The Qontinent compilaties, Reverze, Bassleader cd's etc.. met catalog#: TOFF-***
Dus dit is gewoon de eerste "single" release op dit label. En doorvoor gebruiken ze nu TM ***..
Zegt Elexzzzzzzzzzzzzzzwrote:Waarom het nou weer 'RaindropZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ' moet zijn is me nog steeds onduidelijk... Doe voor de verandering dan wél gewoon 'Raindrops', dan kan ik ze nog enigszins serieus nemen... Maar goed, maakt verder ook vrij weinig uit, gezien dit weer een standaard WP plaat is zonder enige innovatie of inspiratie, dus meh.
Dan zet je toch er in plaats van Wasted Penquinz er gewoon WP neer?wrote:Ik maak d'r een probleem vanwrote:Sorry maar wat is dat nou weer voor een belachelijk iets? Het draait tenslotte toch om de muziek? Ik snap dat de naam een beetje kinderachtig is maar om er nou zon probleem van te makenwrote:Mij veelMet zo'n naam ga ik je als artiest niet serieus nemen.
. Mijn tracklist moet er gewoon leuk uit zien, en als er Wasted Penguinz staat, staat dat zo kinderachtig en amateuristisch. Natuurlijk moet je dit niet te serieus nemen, maar zolang ik de platen niet geweldig vind kies ik er nog steeds voor de nummers niet te draaien
.
Die klachten lees je warez sites zeker?wrote:Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren
Eén van de grappigste comments in tijden.wrote:Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren
Is toff Music niet gewoon van Didier en jaime?wrote:Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.