Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 5 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
HS Single

Wasted Penguinz - Raindropz (TM001)

Label
Toffmusic
Catalogue number
TM001
I
Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
C
Hardtraxx Elite
2263 posts member since 2011
last seen Mar 2024
IvoWII wrote:Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
Bijna alle WP melodieën zijn baas :)
I
CyrilHS wrote:
IvoWII wrote:Is dit nou zo'n mooie melodie? Klinkt mij gewoon als een standaard WP plaat.
Bijna alle WP melodieën zijn baas :)
Smaken verschillen :)
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Een groot nadeel van Wasted Penguinz vond ik de overmatige hoeveelheid break in de muziek (en daarmee ook hun sets). Deze track heeft daar veel minder last van, groot pluspunt dus. Aardige plaat :).
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
G1LL wrote:Als ze hun lelijke naam nu nog effe gaan veranderen, ga ik deze muziek ook draaien :) . Lekker plaatje, maar de naam ''Wasted Penguinz'' wil ik niet in mijn tracklist hebben..
:lol: :lol: :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
JVDM wrote:
G1LL wrote:Als ze hun lelijke naam nu nog effe gaan veranderen, ga ik deze muziek ook draaien :) . Lekker plaatje, maar de naam ''Wasted Penguinz'' wil ik niet in mijn tracklist hebben..
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Khadber wrote:Een groot nadeel van Wasted Penguinz vond ik de overmatige hoeveelheid break in de muziek (en daarmee ook hun sets). Deze track heeft daar veel minder last van, groot pluspunt dus. Aardige plaat :).
Precies.
Kicks zijn nog steeds niets, maar dit is prima om een keertje op te zetten.
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Wow dit is wel onverwacht, had geen release verwacht voor het album! Lekkere melodie, kicks neem ik voor lief. Sfeer is echt lekker in de nummers van Wasted Penguinz! :D
T
Hardtraxxer
153 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
jambekkie wrote:Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.
Nou, vroeger was Dirty Workz een sublabel van Toff Music. Op Toff Music zelf komen eigenlijk alleen maar albums.
Waaronder een aantal cd's van Bass Events; The Qontinent compilaties, Reverze, Bassleader cd's etc.. met catalog#: TOFF-***

Dus dit is gewoon de eerste "single" release op dit label. En doorvoor gebruiken ze nu TM ***.. :thumbup:
Hardtraxxer
391 posts member since 2008
last seen May 2026
ThaOwner wrote:
jambekkie wrote:Toff Music is van Coone. Het was voorgaande jaren geloof ik alleen maar jump, maar nu dus ook hardstyle met Wasted Penguinz. Vandaar een nieuw CAT.ID nr. Het album zal dus hoogst waarschijnlijk hierop worden uitgebracht.
Nou, vroeger was Dirty Workz een sublabel van Toff Music. Op Toff Music zelf komen eigenlijk alleen maar albums.
Waaronder een aantal cd's van Bass Events; The Qontinent compilaties, Reverze, Bassleader cd's etc.. met catalog#: TOFF-***

Dus dit is gewoon de eerste "single" release op dit label. En doorvoor gebruiken ze nu TM ***.. :thumbup:
indeed, dat Dirty Workz een sublabel van Toff music was wist ik niet :$ :P
Maar dan zat ik dus toch goed dat ze op Toff music alleen albums uitbrengen, en via de catalog TM nu ook ''single'' gaan releasen!
Maar zou dit een mogelijke hint kunnen zijn dat WP zich bij DWX gaan voegen?
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Waarom het nou weer 'RaindropZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ' moet zijn is me nog steeds onduidelijk... Doe voor de verandering dan wél gewoon 'Raindrops', dan kan ik ze nog enigszins serieus nemen... Maar goed, maakt verder ook vrij weinig uit, gezien dit weer een standaard WP plaat is zonder enige innovatie of inspiratie, dus meh.
I
Hardtraxx Veteran
4391 posts member since 2012
last seen Jun 2017
Elexz wrote:Waarom het nou weer 'RaindropZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ' moet zijn is me nog steeds onduidelijk... Doe voor de verandering dan wél gewoon 'Raindrops', dan kan ik ze nog enigszins serieus nemen... Maar goed, maakt verder ook vrij weinig uit, gezien dit weer een standaard WP plaat is zonder enige innovatie of inspiratie, dus meh.
Zegt Elexzzzzzzzzzzzzzz xd ;)
Hardtraxx Addict
1535 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Omdat Elex al bestond :P Is ook al 100x eerder voorbij gekomen dit.. Daarnaast ben ik geen artiest, dus dan boeit het al helemaal weinig.
Hardtraxx Elite
2074 posts member since 2009
last seen Oct 2015
G1LL wrote:
Destination wrote:
G1LL wrote:Mij veel ;) Met zo'n naam ga ik je als artiest niet serieus nemen.
Sorry maar wat is dat nou weer voor een belachelijk iets? Het draait tenslotte toch om de muziek? Ik snap dat de naam een beetje kinderachtig is maar om er nou zon probleem van te maken xd
Ik maak d'r een probleem van :P . Mijn tracklist moet er gewoon leuk uit zien, en als er Wasted Penguinz staat, staat dat zo kinderachtig en amateuristisch. Natuurlijk moet je dit niet te serieus nemen, maar zolang ik de platen niet geweldig vind kies ik er nog steeds voor de nummers niet te draaien :P .
Dan zet je toch er in plaats van Wasted Penquinz er gewoon WP neer?
Verder best leuk plaatje.
Hardtraxxer
213 posts member since 2011
last seen Jan 2021
Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Xerenetox wrote:Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren
Die klachten lees je warez sites zeker? :lol: wil je genoeg redenen geven op om WP en de track te zeiken, maar dit... :lol:
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Xerenetox wrote:Nu ie uit is hoor ik veel klachten maar de kwaliteit van de track...zou geen 320 kbps zijn,zometeen maar es luisteren
Eén van de grappigste comments in tijden. :D
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Heerlijk :loving:
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Tsjaa, die melo is zo ontiegelijk dik :love: :worship:

MAAR, dan komt die kick erin... :x :/
B
:loving:
Hardtraxx Elite
2474 posts member since 2009
last seen Apr 2016
Vind hem zo druk :thumbdown:
Hardtraxxer
257 posts member since 2008
last seen Jan 2017
Melodie is weer erg sterk, ze mogen alleen even in de leer bij iemand die wat beter is in het maken van kicks (en dan bedoel ik iedereen behalve Code Black)
Hardtraxxer
625 posts member since 2013
last seen 14 days ago
Al zouden ze CB z'n kick gebruiken klinkt het alsnog een stuk beter xd
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Is toff Music niet gewoon van Didier en jaime?
S
erg mooi nummer vooral het stuk na de intro als je die raindropz hoort vallen prachtig ook de qlimax is erg goed toppie :D :D :D :D