Active topics in Tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS Released Single 2 tracks

Wasted Penguinz - Paradise Is Lost (DWX-231)

Label
Dirty Workz
Catalogue number
DWX-231
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Ah zo, ik heb het juist andersom, ik vind hun nieuwere stijl niks en hun oudere stijl veel beter.
Productietechnisch gezien klonk het minder maar ik vond de melodieën veel sterker, zoals in Melancholia, I'm Free, Within, Raindropz, International Departure, Falling en Anxiety.
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Broken Balance wrote:Ah zo, ik heb het juist andersom, ik vind hun nieuwere stijl niks en hun oudere stijl veel beter.
Productietechnisch gezien klonk het minder maar ik vond de melodieën veel sterker, zoals in Melancholia, I'm Free, Within, Raindropz, International Departure, Falling en Anxiety.
Hier ben ik het wel mee eens, al vond ik All For Nothing wel echt geniaal! Alleen de tracks die daarna kwamen waren dan weer minder imo :(
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Broken Balance wrote:Ah zo, ik heb het juist andersom, ik vind hun nieuwere stijl niks en hun oudere stijl veel beter.
Die tracks die je opnoemt dat waren ook de tracks waardoor ik helemaal verliefd ben geworden op Wasted Penguinz. vooral Melancholia i'm free, follow your dreams, anxiety, international departure. Maar dat waren nog nummers voor hun album. Hoewel Falling enzo er wel op stonden, maar die waren al een tijdje klaar.
Die tijd was indd erg goed en nog wel beste tijd van de Penguinz. Maar nu begint het weer lekker te klinken! en hopelijk trekken ze deze lijn door, maar indd de tracks van hun uit 2010-2011 zijn de betere.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Vind alles wel vet vanaf 2009 oid, vind er productietechisch eigenlijk niet veel veranderd; ik vind namelijk WP tracks altijd al rommelig klinken. Neemt niks af van de emotie erin, trouwens. Heerlijke tracks, all of them. :worship:
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2014
last seen May 2016
OutsideSpacer wrote:Vind alles wel vet vanaf 2009 oid, vind er productietechisch eigenlijk niet veel veranderd; ik vind namelijk WP tracks altijd al rommelig klinken. Neemt niks af van de emotie erin, trouwens. Heerlijke tracks, all of them. :worship:
De emotie voelde juist veel beter in de 2013 versie van deze track. Of zal het toch de emotie zijn die de track bij mij los maakt dat ik de veranderingen helemaal niets vind.
S
Komt vanavond op Youtube :)
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
View on YouTube
S
:loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Ik moest letterlijk gapen van de intro xD

Climax is wel lekker :) Ze hebben aan hun kick gewerkt. Alleen die lelijke tail hebben ze nog
S
Geweldige plaat, belachelijk veel gevoel en emotie. Vanaf de break tot het einde kippenvel, schitterend. 10
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2014
last seen May 2016
Net een natte scheet die eruit moet die synth. Hoe kun je zo'n plaat verpesten.

Iemand tips hoe je een liedje snel kan vergeten? Nadat je twee jaar heb gewacht op de release. :cry:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Fijne plaat. Kicks klinken inderdaad wel beter dan vroeger, maar zijn nog steeds niet mijn smaak.
Hardtraxxer
252 posts member since 2014
last seen Dec 2016
Ja echt een top plaat dit! :loving:
Doet me echt denken aan oudere producties, vooral door die break!

Geef mij maar meer van dit :love:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Wel grappig om te zien dat Wasted Penguinz een paar jaar terug echt door iedereen werden uitgekotst op dit forum, en nu verlangt iedereen weer terug naar die "stijl van vroeger" >.<
Hardtraxxer
252 posts member since 2014
last seen Dec 2016
Rickzel wrote:Wel grappig om te zien dat Wasted Penguinz een paar jaar terug echt door iedereen werden uitgekotst op dit forum, en nu verlangt iedereen weer terug naar die "stijl van vroeger" >.<
Nee hoor! Altijd al fan geweest van de wp.
Dus iedereen is wel een beetje overdreven ;)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
Iets langer geleden dan :$

Heb het echt over de tijd dat ze net een beetje populair begonnen te worden (2012?) Toen konden Wasted Penguinz echt helemaal niks goed doen op dit forum...
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Sfeertje en melodie zijn wel leuk, maarja die kicks zijn weer niet luisterbaar..
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Ik vind de kicks juist behoorlijk goed gedaan van WP :thumbup:
B
Heerlijk plaatje :loving:
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 15 days ago
ik vind juist de kicks minder worden, kicks van melancholia, blinding en i'm free dreunden nog lekker door :P
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 1 hour ago
de full versie heeft wel een 2e climax , de radio edit niet.
hebben ze ook weer leuk gedaan >.<
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
Heerlijke bass :worship: Prima plaat verder.
Hardtraxxer
385 posts member since 2013
last seen 25 days ago
(L) (L) (L)
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Distinctive wrote:ik vind juist de kicks minder worden, kicks van melancholia, blinding en i'm free dreunden nog lekker door :P
Daar ben ik het wel mee eens, Follow your dream had ook een erg lekkere kick.
Maar hun laatste release Free Fall had echt een dramatische kick vind ik, nul kracht.
In vergelijking daarmee is dit weer sprongen vooruit :P
Hardtraxxer
246 posts member since 2013
last seen Jul 2016
jeffrey2107 wrote:de full versie heeft wel een 2e climax , de radio edit niet.
hebben ze ook weer leuk gedaan >.<
Even maakte je me erg blij, denkende dat je bedoelde dat het de 2e climax zoals in de versie van Decibel was, maak je me blij met een dooie mus. :')