Jammer dit, live klinken ze heel goed, alleen thuis afschuwlijk , melodieën worden gewaardeerd maar de nummers klinken gewoon niet helder punt.
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
HS EP 2 tracks
Wasted Penguinz - Melancholia / Far From Reality (SCAN057)
- Label
- Scantraxx
- Catalogue number
- SCAN057
- MelancholiaYouTube
- Far From RealityYouTube
-
PHardtraxxer
- 135 posts member since 2010
- last seen Oct 2017
-
A
Melancholia is vet!
Live klinkt het idd beter, maar alsnog vind ik ze beide erg vet
Die comments op youtube, echt te triest voor woorden.
it's one of the best hardstyle songs EVER! WP = best hardstyleproducers overall <3
How is this track even possible? It's so far from reality!!!!!! <3
so emotional
Om over de tracks nog maar te zwijgen, wat een hoopje triestheid.
it's one of the best hardstyle songs EVER! WP = best hardstyleproducers overall <3
so emotional
-
HHardtraxxer
- 284 posts member since 2009
- last seen Oct 2016
Tja , de youtube massa hea. Van die kneusjes meestal uit andere landen die alleen maar naar HS luisteren achter hun computertje...wrote:Die comments op youtube, echt te triest voor woorden.
so emotional
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.
Echt hoe achterlijk sommige mensen hier doen tegenover mensen op youtube, alsof wij hier übermensch zijn en alles hierbuiten mainstream kabouters.
-
HHardtraxxer
- last seen Oct 2016
Wat loop je nou te ijlen want de meeste youtube luisteraars zijn wel degelijk zo * zoekt een bepaalde smiley *.wrote:Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Official Previews in Beginpost nu 
Je was me net voorwrote:Official Previews in Beginpost nu
OT
Melancholia is wel een lekker plaatje! maar Anxiety blijft toch nog hun beste plaat IMO.
Far From Reality is wel te doen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Is goed, ik heb ook een youtube account, nu ben ik zeker ook zo? Snap back to reality my friend. Die mensen uiten hun mening, net zoals wij dat hier doen en als zij dat op die manier willen uiten who cares? Wie ben jij om te zeggen dat ze minderwaardig zijn en er geen verstand van hebben ofzo.wrote:Wat loop je nou te ijlen want de meeste youtube luisteraars zijn wel degelijk zo * zoekt een bepaalde smiley *.wrote:Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Back on topic, vond gewoon weer ff waard om mensen hier te wijzen op hun "Dolfjes" gedrag.
integenstelling tot de meeste mensen op hardtraxx blijven de wp bij mij steeds maar de goeie toon aanslaan
Weer twee nummers waarbij je lekker weg kan zwijmelen

Weer twee nummers waarbij je lekker weg kan zwijmelen
Ik vind dit weer echt heerlijke tracks.
Snap niet waarom de WP afgezeken worden hiero.
Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.wrote:Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
-
A
Duh, omdat iedereen het doet natuurlijk!wrote:Ik vind dit weer echt heerlijke tracks.
Eindelijk nog eens 2 vette tracks van hun! 
-
J
Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.
Melancholia
Melancholia
Ik denk dat ze behoorlijk hoog komenwrote:Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.
Melancholia
-
J
Denk het ook ja.wrote:Ik denk dat ze behoorlijk hoog komenwrote:Ik lach me lul uit me broek als de WP hoog gaan eindigen in de DJmag, denk dat de meeste hier dan wel gaan eisen dat de stemmen 100x na geteld moeten worden.
Melancholia
-
HHardtraxxer
- last seen Oct 2016
Iemand die het snaptwrote:Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.wrote:Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
5,5
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
dit topic is daar niet de bedoeling voor, maar dan neem jij 60% van hardtraxx ook niet serieus duswrote:Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.wrote:Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Far From Reality melodie is lekker! Beste van de 2
En de kicks storen me nu niet echt.
En de kicks storen me nu niet echt.
Zou er geen percentage aan willen hangen maar er zitten hier een hoop mongols. Vooral in wp en pp topics.wrote:dit topic is daar niet de bedoeling voor, maar dan neem jij 60% van hardtraxx ook niet serieus duswrote:Mensen die niet onderbouwd een mening kunnen geven die neem ik niet serieus. En dat youtubevolk zijn allemaal pubertjes, vaak uit het buitenland die nog nooit op een feest hebben gestaan en totaal niets geven om de scene. Ze weten amper wat van hardstyle af en daarom is hun mening voor mij irrelevant en beschouw ik ze op hardstylegebied als inferieur ja.wrote:Ja want mensen die niet naar feesten gaan zijn geen echte liefhebbers *zoekt een bepaalde smiley*
Melancholera is wel aardig , jammer van die Pitchkicks
Andere doet me niets.
Andere doet me niets.