Active topics in Tracks

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 days ago
HS EP 2 tracks

Wasted Penguinz - Melancholia / Far From Reality (SCAN057)

Label
Scantraxx
Catalogue number
SCAN057
M
Hardtraxxer
153 posts member since 2010
last seen Jul 2016
ja ik kan me elk zijn mening wel vinden, en dat respecteer ik ook, maar ondanks dat ik al sinds 2002 meeloop en vele feestjes heb gezien vind ik ook de WP-sound af en toe leuk, dit kan er zeker mee door qua melodieuze hardtstyle, hoewel ik moet zeggen dat vaak hun melo's beter zijn dan hun kicks (wat volgens velen hier ook het daadwerkelijke probleem is), maar Anxiety bijv. vind ik wel echt n topplaat en dan vooral de midintro. Moet eerlijk bekennen dat het op feestjes wel prettig is om elk type hardstyle te kunnen waarderen. Heb het alleen niet zo op die wannabe-gangster platen van de PP's e.d.
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Okee.. ik vidn Melancholia zowaar goed :o

Far from reality is ook niet slecht..

Misschien wordt het dan toch nog iets met deze gaste.
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Alles kut enter. Er zit verbetering in maar het is nog niet echt wat. Zonde van Scantraxx.
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik vind Melancholia wel een fijn plaatje.. alleen jammer dat het allemaal zo dof en slecht gemasterd klinkt in de preview, hopelijk ligt dat aan Youtube :P
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Ja ligt aan youtube, je kan ze goed in mijn laatste Hardstation set luisteren
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2011
last seen Jul 2012
Awesome kerels zijn dit. ze make echt dikke platen de laatste tijd,
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 15 days ago
vind ik beter dan hun laatste release
Hardtraxxer
298 posts member since 2011
last seen May 2015
Far from reality vind ik echt niks, melancholia daar aan tegen vind ik een prima luisterplaat!
Eindelijk weer eens een positief puntje vanuit de WP kant.
I
Melancholia :love:
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Lekkere plaatjes weer van WP, zit zeker goede vooruitgang in bij deze gastten. ^^
Hardtraxxer
271 posts member since 2011
last seen Nov 2016
Die kicks :drool:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Intro synth van Melancholia is heerlijk :)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
Prima release dit! Melancholia is echt heerlijk. Vooral de intro. Far from reality klinkt ook prima.
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Vind de kicks vaak nog wat tegenvallen. Pitch is soms net wat te hoog. En intro/outro en climax staan bij de meeste nieuwe WP-platen altijd compleet los van elkaar :(

Toch zijn dit al redelijk leuke plaatjes :) Vooral Far From Reality vind ik vet, zit zowaar inspiratie in.
Weer een beetje 't niveau van I'm free/Anxiety deze release :D
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2011
last seen Mar 2013
Zo dit zijn weer 2 heerlijke platen, ze gaan echt wel vooruit :loving: !
Hardtraxxer
620 posts member since 2011
last seen 3 days ago
wow, had niet zo snel een release al verwacht van scantraxx, duurt normaal altijd veel langer.
Crea Diem stond bijvoorbeeld al een jaar op youtube als preview bij PenguinzMedia..
E
Hardtraxxer
104 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Where is it? :(
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
@ Hardstyle.com
http://www.hardstyle.com/#!/album/waste ... -057/27341

Aangeschaft, lekkere release IMO! :woot:
B
Hardtraxxer
135 posts member since 2011
last seen Mar 2020
bob marok wrote:Melancholia is echt verschrikkelijk mooi! :love: :loving:
Dikke respect voor deze jongens, naar mijn mening wel de hardst groeiende artiesten van het jaar :D
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
Vind het wederom heerlijke plaatjes van de wasted penguinz. Gewoon lekker voor thuis, relaxed... :)
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 13 days ago
Chukkels wrote:Wasted Pinguinz is gewoon voor afterparties helemaal de bom. Lekker wegdromen op de bank en genieteng! :loving:
Daar heb je wel een goed punt ja! Zulke platen zijn het. Je hoort nog wel dat er nog wel iets te verbeteren valt (de enorme zee aan bas, sommige bijgeluidjes klinken nog zo kinderlijk en de vocal in Melancholia doet me niks) maar ik durf nu voor het eerst hardop te zeggen dat ze richting de goede kant gaan. Ben ik de enige die door de vocal in Melancholia moet denken aan Cold Rocking :/

Groot fan zal ik, zoals het er nu uitziet, nooit worden maar dit is al een stuk beter dan hun eerdere releases. Gaan beide mee puur voor de melodie.
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Heb ze gister even gedownload en voor het eerst geluisterd. Mijn verwachtingen zijn precies uitgekomen! Nog steeds hetzelfde gepingel als al hun eerdere nummers. Kicks klinken nog steeds nergens naar.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 10 days ago
Die melo van Melancholia vind ik echt fijn :D . Far From Reality vind ik niet veel aan, alleen die kicks idd die klinken nergens naar.

Ik bestempel dit gewoon als luister hardstyle maar live doet dit me echt niks om op los te gaan.
D
Oke dit is prima muziek hoor, maar niet wat ik nou 'Hard'style zou noemen. Hetzelfde geld voor de nieuwe tracks van DBSTF. Desalniettemin, prima melodie en sfeer in het nummer. Jammer dat er zoals altijd, geen fatsoenlijke bass is. Maar dat mag je van deze stijl ook eigelijk niet verwachten :P
Hardtraxx Addict
1818 posts member since 2010
Ducaz wrote:Oke dit is prima muziek hoor, maar niet wat ik nou 'Hard'style zou noemen. Hetzelfde geld voor de nieuwe tracks van DBSTF. Desalniettemin, prima melodie en sfeer in het nummer. Jammer dat er zoals altijd, geen fatsoenlijke bass is. Maar dat mag je van deze stijl ook eigelijk niet verwachten :P
Geen fatsoenlijke bass? Dat je de kicks niet fijn vindt, ok, kan ik mee leven, zelf vind ik ze wel prima, maar ok. Maar geen bass? Ik krijg met deze nummers de muren net zo goed aan het trillen als anders nummers. En dat is niet omdat ik op een hutje op de hei woon. De kick verhult de bass alleen een beetje, omdat hij niet zo'n harde punch heeft (als dat de punch heet... iig niet de tail).