Heb jij daar een bron van?wrote:Nee niet 2 juni, de voledige titel is june 2011maar kan niet zo lang op twitter
release midden juni
Trouwens twitter ondersteund nog 22 tekens meer
Heb jij daar een bron van?wrote:Nee niet 2 juni, de voledige titel is june 2011maar kan niet zo lang op twitter
release midden juni
En zoals de youtube titel zegt:Wasted Penguinz Official Fan Page
We have some great news!!! New release available mid of June! Some tracks you'r waiting for :-)
Nee bedankt.We have some great news!!! New release available mid of June! Some tracks you'r waiting for :-)
dit wou ik nou net zeggenwrote:blech, nooit fan van deze mannen geweest, weer een release die me niet pakt
wrote:Nee bedankt.We have some great news!!! New release available mid of June! Some tracks you'r waiting for :-)
En er toch steeds op in gaan!wrote:Dan negeer ik het gewoonwrote:
Die opmerking ga je nog vaak horen komende tijd
dat weet ik wel zeker voor jewrote:Het lijkt me ook dat veel mensen deze tracks afkraken omdat er WP voor staat. Het zijn gewoon lekkere tracks, al vind ik die laatste iets minder.
+1wrote:Nee bedankt.We have some great news!!! New release available mid of June! Some tracks you'r waiting for :-)
Niet heel erg belangrijk, maar hij zegt "Pontuz' new kick", een van hen heet Pontuz.wrote:Toen ze die studio versie lieten horen van crea diem en zo leip deden van, punch this new kick!!!. dacht ik klonk vet maar in hq valt viest tegen, krakent zooitje dan. Verders grappige nummers ze gevoel voor zomerse meldodien
iddwrote:Waarom heet het eigenlijk Lost In Eternity ?