follow your dream is wel vetjes, de andere 2 vind ik helaas weer wat minder 
Fijne melodie en lekker tempo
Gewoon prima om lekker op los te gaan op een festival
betere boxjes kopen?wrote:De eerste x bij Crea Diem hoorde ik niet eens dat de kick erin kwam, zó zacht en zonder power is die
Bijdehand, die kick heeft gewoon 0,0 kracht.wrote:betere boxjes kopen?wrote:De eerste x bij Crea Diem hoorde ik niet eens dat de kick erin kwam, zó zacht en zonder power is die
Ok Mr. Sunshine.wrote:Bijdehand, die kick heeft gewoon 0,0 kracht.wrote:betere boxjes kopen?wrote:De eerste x bij Crea Diem hoorde ik niet eens dat de kick erin kwam, zó zacht en zonder power is die
idd als er een plaat komt die wat melodieuzer is dan begint iedereen meteen te zeiken ik vind deze platen best goed, ze zitten iig wel goed in elkaar en dat kan je van een hoop dj's tegenwoordig niet zeggen.wrote:Weet niet wat iedereen d'r zo slecht aan vind, is t nou omdat er Wasted Penguinz voor staat of..? Vind de platen over 't algemeen best wel wat hebben eigenlijk, wel erg vrolijk maar ook lekker zomers en sfeervol op een bepaalde manier. Ieder zo z'n smaak, ben ook meer van de rauwe hardstyle maar dit is ook best lekker op z'n tijd...
Het is geen bashen, deze nummers ZIJN gewoon slecht. De kicks zijn dramatisch, die melodietjes.. tsja het is het gewoon allemaal net niet. Zit absoluut niet goed in elkaar. Synths zijn opzich goed maar de melodien zitten gewoon slecht in elkaar en ja.. Eigenlijk is het gwoon een slechte release. Het is te 13 in een dozijn en er zit geen idee achter de tracks. Het is gewoon fabriekshardstyle van een erg laag niveau.wrote:idd als er een plaat komt die wat melodieuzer is dan begint iedereen meteen te zeiken ik vind deze platen best goed, ze zitten iig wel goed in elkaar en dat kan je van een hoop dj's tegenwoordig niet zeggen.wrote:Weet niet wat iedereen d'r zo slecht aan vind, is t nou omdat er Wasted Penguinz voor staat of..? Vind de platen over 't algemeen best wel wat hebben eigenlijk, wel erg vrolijk maar ook lekker zomers en sfeervol op een bepaalde manier. Ieder zo z'n smaak, ben ook meer van de rauwe hardstyle maar dit is ook best lekker op z'n tijd...
Niet mee eens. Ik vind die melodien vergezocht en totaal niet pakkend. Synths zijn oke inderdaad. Maar de hele sfeer die in hun nummers hangt doet me gewoon totaal niets en ik vind het gewoon nietszeggende nummers. Gewoon 13 in een dozijn mainstream tracks waarbij de kicks heel slecht zijn. Voegt imo totaal niets toe aan Scantraxx.wrote:Ik weet niet wat je aan je oren hebt, maar de melodieen zitten juist erg strak in elkaar. Synths zijn erg netjes, alleen de kicks vallen ietwat tegen behalve in follow your dream. Echt een van de betere melodieuze releases van de laatste tijd.
Haha.wrote:Noem eens betere artiesten bij scantraxx dan?
Als je Scantraxx als een spectrum zou zien (ik laat A2-records even achterwege) dan heb je aan de goede kant artiesten als Frontliner, Scope DJ en in mindere mate DBSTF, HHZ, BH. Dan heb je een hele tijd niks en dan komen de Krusaders. En dan heb je weer een hele tijd niks.. nog langer niks en kom je tot de conclusie dat 43 lichtjaar verderom de Wasted penguinz in een hoekje zitten.wrote:Noem eens betere artiesten bij scantraxx dan?
Tja, je mag zeggen wat je wilt.. Maar volgens mij haal jij soms feiten en meningen door elkaar. Je zegt 't alsof het allemaal waar 's wat je zegt, terwijl 't allemaal op een mening is gebasseerd. En nogmaals, je mag zeggen wat je wilt maar reacties als die van mij nu zit je zo wel uit te lokken. Je zit echt VEEL te serieus te kijken naar een kick, een synth of een vocal. Een track is een track, en de 1 is beter dan de ander maar de track hoeft nog niet slecht te zijn als jij dat vind. Deze artiesten zitten niet voor niets bij Scantraxx, ze weten echt wel hoe ze een track moeten maken en de Wasted Penguinz vinden dit gewoon de beste manier die bij hun past, wat ZIJ mooi vinden. 13 in een dozijn? Who cares.., dat zijn in mijn mening alle nummers. De 1 is wat meer outside the box gemaakt dan de ander, maar ik kan nu effe geen nummer bedenken die geen 13 in een dozijn melo heeft.. Ik respecteer je mening, en die van iedereen maar dat gezeur hier de hele tijd om niks ben ik een beetje beu, ik zou zeggen; kijk 's wat neutraler naar hardstyle, een liefhebber hoeft echt niet alleen maar de kwalitatief best geproduceerde nummers vet te vinden..wrote:Niet mee eens. Ik vind die melodien vergezocht en totaal niet pakkend. Synths zijn oke inderdaad. Maar de hele sfeer die in hun nummers hangt doet me gewoon totaal niets en ik vind het gewoon nietszeggende nummers. Gewoon 13 in een dozijn mainstream tracks waarbij de kicks heel slecht zijn. Voegt imo totaal niets toe aan Scantraxx.wrote:Ik weet niet wat je aan je oren hebt, maar de melodieen zitten juist erg strak in elkaar. Synths zijn erg netjes, alleen de kicks vallen ietwat tegen behalve in follow your dream. Echt een van de betere melodieuze releases van de laatste tijd.