wrote:wauw.. zo mooi dit! 9 minuten lang kippevel
Related topics
Active topics in Tracks
Moderators
9 minuten
, Meteen opgeslagen op Spotify en lekker genieten!
Mooi kerst cadeautje zo
Mooi kerst cadeautje zo
Woww, voor het eerst geluisterd zojuist en het is voor mij heel lang geleden dat ik meteen kippenvel van een track kreeg.
9 minuten pure euforie en dan zelfs zonder vocalen erin, deze gaat nog op de valreep heel hoog eindigen in mijn lijstje.
9 minuten pure euforie en dan zelfs zonder vocalen erin, deze gaat nog op de valreep heel hoog eindigen in mijn lijstje.
en volgens mij is dit niet eens de original mix
9 minuten tering
Last edited by Jeffrey2107 on 21 Dec 2015 17:26, edited 1 time in total.
Sfeer
melodie(en)
kick 
Moet er alleen niet aan denken om dit op een feest te horen
Maar thuis wel 1 of 2 keer het luisteren waard 
Moet er alleen niet aan denken om dit op een feest te horen
Kicks zijn niet m'n smaak, maar wat een bizar fijne sfeer zeg 
WP vinden zelf ook dat deze niet op een feest gedraaid zou moeten worden, is ook gemaakt om thuis te luisteren of in de auto.wrote:Moet er alleen niet aan denken om dit op een feest te horenMaar thuis wel 1 of 2 keer het luisteren waard
Eindshow met dit nummer plez, zet er dan iets stevigere kicks onder als dat het is. Dit verslaat echt het gros van de platen dit jaar voor mij, wat een sfeer.
Dat hebben ze dan goed bedachtwrote:WP vinden zelf ook dat deze niet op een feest gedraaid zou moeten worden, is ook gemaakt om thuis te luisteren of in de auto.wrote:Moet er alleen niet aan denken om dit op een feest te horenMaar thuis wel 1 of 2 keer het luisteren waard
Bron: hun Youtube livestream
Goed dat ze dan toch niet bang zijn om zo'n nummer te maken en ook uit te brengen. Ze laten wel weer even zien wat ze kunnen!
Precies ja, dit is echt geweldig voor een eindshow. Ik vind de kicks trouwens niet eens heel slap, klinkt best prima alleen de tail is wat cheesy, bij de laagste pitchkick verliest hij helaas wel al zijn kracht.wrote:Eindshow met dit nummer plez, zet er dan iets stevigere kicks onder als dat het is. Dit verslaat echt het gros van de platen dit jaar voor mij, wat een sfeer.
wrote:Moet er niet aan denken om dit op een feest te horen
Doet me een beetje denken aan Zatox - Winter, maar dan minder.
Is hier ook juist ook niet voor bedoeld, zoals zij zelf al aangaven.wrote:wrote:Moet er niet aan denken om dit op een feest te horen
correct me if im wrong maar vind dit plaatje wel passen in een opening set
Kippenvel.
Inderdaad meer een nummer wat je thuis moet horen.
Inderdaad meer een nummer wat je thuis moet horen.
als een afsluittrack voor een trance set vind ik de track ook goed voorwrote:correct me if im wrong maar vind dit plaatje wel passen in een opening set
Hoor deze pas voor het eerst
Kicks niet mijn smaak, maar verder toch wel erg bijzonder, origineel en sfeervol 
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Was deze helemaal vergeten
. Heerlijke atmosferische plaat, mogen ze vaker doen!
Wat een master peace is dit zeg, 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
wow
wat is dit een fijne plaat om naar te luisteren zeg. heb hem nu al 3x achter elkaar op gezet en gewoon starend naar voren aandachtig zitten luisteren
wat is dit een fijne plaat om naar te luisteren zeg. heb hem nu al 3x achter elkaar op gezet en gewoon starend naar voren aandachtig zitten luisteren