Klinkt leuk
. En als dit op Fusion of zo uit was gekomen was het natuurlijk wél goed.
ik vind Anxiety echt geweldig
WP hebben zeker wel talent...
Klopt en daarom snap ik ook niet wat ze bij Scantraxx moeten want hierdoor zullen ze niet echt opvallen. Ik heb het al ergens anders gezegd maar ik had liever gezien dat Scantraxx talent had aangetrokken met een echte toevoeging, met andere sounds. Dit is teveel van hetzelfde. Bioweapon en Krusaders (andere nieuwkomers) voegen ook al bijster weinig toe.wrote:Vind het best leuk klinken hoor, alleen hebben ze bij Scantraxx al een beetje veel van deze melodieuze / cheesy sounds...
eeuhm, de releases van Psyko Punkz, Coone en Toneshifterz zijn wel een pak beter dan dei van Wasted Pinguins hoor. (Da Tweekaz kan ik niet over mee praten).wrote:Wasted Penguinz
Vind dit vele beter dan de releases van psyko punkz, coone, da tweekaz, toneshifterz tot nu toe...
Het is nooit SCREL geweest, maar Freaky houdt dat aan omdat er in het begin via e-mail zo naar werd gerefereerd. Op de platen zelf staan steeds andere dingen. Vroeger vooral SCANRELOADED0xx, en nu vooral SCANRL0xxwrote:Vind deze zo slecht nog niet hoor! Scantraxx is goed aan het releasen geslagen onder het Silver label! Als dat ook eens gaat gebeuren bij het SXIT en SCREL label
Iemand op discogs schijnt de Cat. ID's van het reloaded label ineens te hebben aangepast.. SCREL is het altijd geweest toch?
Ik heb het niet over de Z, maar meer over de naam zelf.. Dronken Pinguins.wrote:god ja de naam zal vast slechter zijn als toneshifterZ headhunterZ da tweekaZ psyko punkZ
+1wrote:zoooo wat een basherij, dit is een 10 x betere aanwist als Bioweapon.....
I'm Free is ubernice melodietje en synth
Anxiety beter als RAW en die andere kuttrack van de nieuweste Bioweapon, alleen Maximizer ofzo klonk wel aardig van die release maar I'm Free is beter dan die 3 tracks bije lkaar man..