Clarity 
track Space:
View on SoundCloud
Dit. Doet het ook goed tijdens het saaie reizen met het OVwrote:Echt aan het genieten thuis van die heerlijke slappe kicks. Doet het goed op de achtergrond tijdens het gamen![]()
Ja dit is het beste hardstylealbum dat ik ooit gehoord heb.wrote:Ben benieuwd, vond dat eerste album van hun een van de allerbeste hardstylealbums die ik ooit gehoord heb.
Ik hoor het totaal niet in ieder gevalwrote:Ben ik de enige die een overeenkomst ziet/hoort tussen Black & White en een Frequencerz track? A Muse als ik het goed heb?
wrote:Ben ik de enige die een overeenkomst ziet/hoort tussen Black & White en een Frequencerz track? A Muse als ik het goed heb?
Morgen voor de 2e keer in een week mag ik ze bewonderenwrote:Ik hoop zo dat ze volgend jaar op een mainstage van een festival staan waar ik heen gadit album in combinatie met het zonnetje en bier is goud
wrote:Ja dit is het beste hardstylealbum dat ik ooit gehoord heb.wrote:Ben benieuwd, vond dat eerste album van hun een van de allerbeste hardstylealbums die ik ooit gehoord heb.