Active topics in Tracks

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
HS ID

Wasted Penguinz & Adrenalize - ID

L
Hardtraxxer
365 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Artiest: Wasted Penguinz & Adrenalize

Track(s): TBA

Sample/video:
View on YouTube
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3210 posts member since 2011
online now
hmm doet me denken aan so high, had er meer van verwacht.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ik weet dat hun doelgroep niet zoveel om kicks geeft, maar laat WP daar eerst eens aan werken ipv dat ze de ene naar de andere track uitpoepen met nagenoeg dezelfde kicks.
Hardtraxxer
293 posts member since 2011
last seen Mar 2017
:loving:
J
Geweldig :loving:

Laat dat album maar snel komen!
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Deze is echt heel lekker weer :loving: :worship:
Hardtraxx Addict
1134 posts member since 2010
last seen Feb 2019
Lyst wrote:Ik weet dat hun doelgroep niet zoveel om kicks geeft, maar laat WP daar eerst eens aan werken ipv dat ze de ene naar de andere track uitpoepen met nagenoeg dezelfde kicks.
Waarom zouden zij aan hun kicks moeten werken als hun doelgroep er (volgens jou) toch niet zoveel om geeft?
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Joykill wrote:
Lyst wrote:Ik weet dat hun doelgroep niet zoveel om kicks geeft, maar laat WP daar eerst eens aan werken ipv dat ze de ene naar de andere track uitpoepen met nagenoeg dezelfde kicks.
Waarom zouden zij aan hun kicks moeten werken als hun doelgroep er (volgens jou) toch niet zoveel om geeft?
En dat is precies hoe tegenwoordig alle commerciƫle 'artiesten' denken.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Doelgroep uitbreiden misschien, dat vinden artiesten tegenwoordig toch zo belangrijk?
Hardtraxxer
572 posts member since 2012
last seen Apr 2021
EDIT: oops verkeerde track
Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
trek dat 15 jarige ventje daar nou niet in mee, wat slecht dit zeg
S
Hardtraxx Addict
1459 posts member since 2011
last seen Aug 2013
JEFSKIII wrote:Geweldig :loving:

Laat dat album maar snel komen!
S
Lyst wrote:Doelgroep uitbreiden misschien, dat vinden artiesten tegenwoordig toch zo belangrijk?
Doelgroep uitbreiden? Zij staan op # 75 in de dj mag, dan is je doelgroep al redelijk omvangrijk lijkt me. En waarom kan jij gewoon niet accepteren dat niet alles perfect kan zijn? Misschien zijn zij niet zo goed met kicks en zijn ze best tevreden met deze. Dan moeten ze toch niet concluderen dat ze beter stoppen met muziek (wat sommigen hier wel eens over artiesten durver roepen), maar gewoon zo blijven voort doen. Het zal trouwens nooit voor iedereen goed kunnen zijn, zelfs bij Armin van Buuren wat toch de meest populaire dj ter wereld is zullen er ook haters tussen zitten. Zal hij zich wat van aantrekken ;).
Hardtraxxer
107 posts member since 2012
last seen Nov 2016
Spablauw wrote:
Lyst wrote:Doelgroep uitbreiden misschien, dat vinden artiesten tegenwoordig toch zo belangrijk?
Doelgroep uitbreiden? Zij staan op # 75 in de dj mag, dan is je doelgroep al redelijk omvangrijk lijkt me. En waarom kan jij gewoon niet accepteren dat niet alles perfect kan zijn? Misschien zijn zij niet zo goed met kicks en zijn ze best tevreden met deze. Dan moeten ze toch niet concluderen dat ze beter stoppen met muziek (wat sommigen hier wel eens over artiesten durver roepen), maar gewoon zo blijven voort doen. Het zal trouwens nooit voor iedereen goed kunnen zijn, zelfs bij Armin van Buuren wat toch de meest populaire dj ter wereld is zullen er ook haters tussen zitten. Zal hij zich wat van aantrekken ;).
als je 75e van de wereld bent mag je toch wel verwachten dat je redelijk ''perfect'' bent.
Er hoeven geen thera kicks onder te liggen maar dit slaat toch helemaal nergens op en dat kunnen ze zelf toch ook horen
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
intro Klinkt heel erg als just as easy :/
M
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Nov 2017
Wat een heerlijk nummer :), lekkere combinatie :thumbup:
Hij heet trouwens "Drift Away"

View on YouTube
Q
Hardtraxx Veteran
6154 posts member since 2012
Hmm, hoor liever Chasing Dreams van hen. :)