Die van Jamie Cullum?wrote:Everlasting love en unleash war!
Last edited by Chroman on 14 Sep 2015 19:29, edited 1 time in total.
Die van Jamie Cullum?wrote:Everlasting love en unleash war!
Aka iets origineels.wrote: Hopen dat er nog een 'raar' plaatje zoals Catalyst op dit album komt. Die blijft super
Ik denk niet dat ze het zouden maken en releasen als ze het niet goed vinden, beetje een rare opmerking. Als het niet je ding is oke maar dit is gewoon weer onnodig afkraken..wrote: Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.
wrote:Everlasting love
Hij heeft gewoon een punt hoor; werkelijk alles klinkt hetzelfde.wrote:Ik denk niet dat ze het zouden maken en releasen als ze het niet goed vinden, beetje een rare opmerking. Als het niet je ding is oke maar dit is gewoon weer onnodig afkraken..wrote: Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.
Daar heb je misschien wel een punt, maar dat was in ieder geval niet het punt van Andromedawrote:Hij heeft gewoon een punt hoor; werkelijk alles klinkt hetzelfde.wrote:Ik denk niet dat ze het zouden maken en releasen als ze het niet goed vinden, beetje een rare opmerking. Als het niet je ding is oke maar dit is gewoon weer onnodig afkraken..wrote: Ik betwijfel of Warface zijn eigen producties goed vindt, want dit is echt, maar dan ook echt bagger.
Kwalitatief is het nou ook niet echt om over naar huis te schrijven; zijn muziek is zó ontzettend vlak. Ieder het zijne zullen we maar zeggen.wrote:Daar heb je misschien wel een punt, maar dat was in ieder geval niet het punt van Andromeda
wrote:Niet best dit. Niet creatief, niet echt goed geproduceerd. Ik denk dat ze iets te veel wouden meeliften op het succes van rawstyle. Maar die maakt wel flinke stappen en is creatief. Tegenvaller dit.